اصول شیک پوشی تابستانی مخصوص آقایان
در این مطلب به مدل لباس و اکسسوری هایی که برای آقایان در بهار و تابستان 2017 مد شده است، می پردازیم. اگر شما هم می خواهید که ظاهری به روز و جذاب داشته باشید، نکات زیر را رعایت کنید.

چگونه در تابستان یک مرد شیک پوش شوم؟

با تغییر فصل، مدل مو، لباس یا حتی رنگ هایی که به تن می کنیم نیز تغییر می کند. به عنوان مثال برای فصل های سرد سال لباس های تیره به تن می کردیم در حالی که باید آنها را به رنگ های روشن برای فصل های گرم سال تغییر دهیم. از آنجا که هر ساله طراحان مد تغییراتی را به شیوه پوشاک مردانه و زنانه می دهند، دانستن این که چه لباسی را در چه زمانی از سال به تن کنیم، کار ساده ای نیست، به خصوص اگر بخواهیم که با مد سال پیش رویم.

 

بیشتر بدانید : شیک پوشی تنها با دانستن 7 نکته ساده!!

 

 شلوار سفید

شلوار سفید

شلوار سفید  یکی از لباس هایی است که در فصل بهار و تابستان طرفداران زیادی دارد. اما نکته اینجاست که قد این مدل شلوار نباید خیلی بلند باشد. اگر طول آن تا روی قوزک پایتان آید، کافی است. این شلوار را می توانید هم با جوراب و هم بدون آن به تن کنید. اما یادتان باشد که برای انتخاب بلوز یا کت، از رنگ های سفید به شدت بپرهیزید. مطمئنا شما هم دوست ندارید که مانند یک روح سرگردان در خیابان ها پرسه بزنید. بهترین رنگی که می توانید با شلوار سفید ست کنید، رنگ های طبیعی یا خنثی مانند سورمه ای، کرم، خاکی یا سبز یشمی است.

 

 

پیراهن گلدار

پیراهن گلدار

بی شک بلوزهای ساده همه پسند و کاربردی ترند اما هیچگاه با پوشیدن آنها هیجان بلوزهای گلدار را تجربه نخواهید کرد. فصل بهار و تابستان، فصل آفتاب و گلهای رنگارنگ است، پس بد نیست که کمی به ظاهر کسل کننده خود تغییر دهید و بلوزی گلدار به تن کنید. سعی کنید که رنگ غالب لباس تان تیره باشد تا توی ذوق نزند. بهتر است که دکمه بالای پیراهن تان را باز کنید یا که تی شرتی سفید زیر آن به تن کنید و تمام دکمه هایش را باز بگذارید.

 

 

کت طرحدار

کت طرحدار

کت های ساده را می توان در کمد لباس تمام آقایان پیدا کرد، اما کت های طرحدار چطور؟ شما باید بدانید که این مدل کت ها را در چه موقعیتی به تن کنید. هرگز کت های طرح دار را برای مراسم رسمی مانند جلسات اداری به تن نکنید، اما اگر برای صرف شام در رستورانی دعوت شده اید، این مدل کت بسیار شما را شیک و منحصر بفرد نشان خواهد داد. رنگ های پیشنهادی ما برای این مدل لباس، خاکستری و سورمه است. اگر دوست ندارید که کت و شلوارتان هر دو طرحدار باشد، می توانید کت تان را طرحدار و شلوارتان را ساده انتخاب کنید.

 

 

کت های رنگی

کت های رنگی

کت های رنگی نه تنها برای فصل های گرم سال، بلکه برای پاییز و زمستان نیز انتخاب خوبی است و قدرت و جسارت شما را نشان می دهد. اما باید حواس تان به ست کردن آن باشد. سعی کنید لباس های رنگ خنثی را انتخاب کنید کنید. به عنوان مثال بلوزی سفید برای زیر کت تان در روز و بلوزی مشکی برای شب گزینه مناسبی است. از آنجا که سورمه ای رنگی است که به سادگی با دیگر رنگ ها ست می شود، می توانید برای شلوار رنگ سورمه ای را انتخاب کنید.

 

 

شلوار جین گشاد کوتاه

شلوار جین گشاد کوتاه

شلوار گشاد و کمی کوتاه از مدهای قرن 19 میلادی است که بار دیگر توجه طراحان مد را به خود جلب کرد. از آنجا که این مدل شلوار اسپرت است، بهتر است بلوزی که به تن می کنید نیز آزاد و اسپرت باشد. بلوزهای آکسفورد انتخاب خوبی برای ست کردن است. اگر هم دوست دارید که پیراهن به تن کنید، زیر آن تی شرتی سفید بپوشید و دکمه های آن را باز کنید تا حالتی اسپرت به خود بگیرد.

 

 

دستمال گردن

دستمال گردن

اگر جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به دستمال گردن دارند، می توانید در این فصل آنها را به گردن تان ببندید به شرط این که با یقه لباس تان تداخل نداشته باشد. برای این منظور بهتر است که تیشرت های بدون یقه را انتخاب کنید. اگر می خواهید که یقه لباس تان بیش از هر چیزی دیگر به چشم آید، لباس هایی رنگ تیره و دستمال گردنی رنگ روشن را انتخاب کنید.

 

 

کلاه لبه دار

کلاه لبه دار

کلاه لبه دار برای فصل های گرم سال، زمانی که خورشید با تمام انرژی خود می تابد، بسیار مناسب است. این کلاه را نه هر روز هفته بلکه فقط برای تعطیلات آخر هفته به سر کنید. در این صورت به سادگی نظر دیگران را به خود جلب خواهید کرد. این تیپ، با توجه به رنگ و جنس کلاه، هم برای مراسم رسمی و هم غیر رسمی قابل استفاده است.

 

 

عینک رنگی

عینک رنگی

مدهای قرن نوزدهم تنها به کلاه محدود نمی شوند بلکه عینک های رنگی نیز بار دیگر جای خود را در صنعت مد و پوشاک باز کرده اند. البته انتخاب رنگی مناسب برای شما کار ساده ای نیست. شما در این شرایط باید به دو نکته توجه کنید: 1. کجا می خواهید آنها را به چشم هایتان بزنید؟ 2. چه مدل و رنگی به چهره شما می آید؟ اگر دوست دارید که سبکی ساده گرا و مینیمالیست داشته باشید، ما عینک های رنگ طبیعی مانند خاکستری و آبی پر رنگ را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

 

بیشتر بدانید : راز خوش تیپی و شیک پوشی دیوید بکهام، مرد دوست داشتنی هالیوود


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل