شیک پوشی مردانه با 7 رنگ پاییزی
متخصصان مد و فشن چند رنگ غالب این فصل را برای آقایان انتخاب کرده اند که ست های زیبایی از آن را برایتان آورده ایم تا در این پاییز، جذاب تر از همیشه بدرخشید.

 7 رنگ جذاب پاییزی برای آقایان

در پاییز امسال نیز مانند سالهای قبل با مدل های جدید لباس و رنگ های جدید سال رو به رو هستیم که قرار است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد. اما چه رنگی برای پاییز مناسب است؟
 

رنگ آجری برای شیک پوشی مردانه در پاییز

رنگ آجری برای شیک پوشی مردانه در پاییز

از پوشیدن رنگ آجری نترسید. طراحان مد و فشن، به رنگ آجری بیش از دیگر رنگ ها در فصل پاییز اهمیت می دهند، زیرا که با رنگ طبیعت یکی است. از آنجا که این رنگ انرژی زیادی دارد، بهتر است که تنها یکی از لباس هایتان را به آن رنگ انتخاب کنید. پیشنهاد ما لباس های بالاتنه مانند کت، بلوز یا کاپشن است.
 
از آنجا که انرژی رنگ آجری زیاد است، رنگ هایی که می توانید در کنار این رنگ به تن کنید، بهتر است که رنگ های خنثی باشد. رنگ هایی چون خاکستری، مشکی، سورمه ای.. بهترین انتخاب در کنار این رنگ پاییزی است.
 

رنگ سبز برای شیک پوشی مردانه در پاییز

رنگ سبز برای شیک پوشی مردانه در پاییز

سبز یکی از رنگ های رایجی است که آقایان زمانی که از رنگ هایی چون مشکی و  سورمه ای خسته می شوند، به آن روی می آورند. این رنگ در فصل پاییز نیز طرفداران زیادی دارد. خوبی این رنگ آن است که شما می توانید آن را هم برای بالاتنه مانند کت، بلوز یا کاپشن و هم برای شلوار به تن کنید. رنگ هایی چون خاکستری و کرم بهترین انتخاب در کنار این رنگ خواهند بود. شما می توانید لباس های رنگ سبزتان را هم برای مراسم رسمی و هم غیر رسمی و اسپورت به تن کنید.
 

رنگ شرابی برای شیک پوشی مردانه در پاییز

رنگ شرابی برای شیک پوشی مردانه در پاییز

از آنجا که رنگ شرابی تن گرم دارد، ظاهر شما را نیز پر شور و حرارت نشان می دهد اما باید در انتخاب این رنگ دقت کنید. این رنگ انرژی زیادی دارد و بسیار توی چشم است، از این رو بهتر است که آن را در کنار رنگ های خنثی ای چون مشکی، خاکستری یا سورمه ای بپوشید.

رنگ سفید برای شیک پوشی مردانه  در پاییز

رنگ سفید برای شیک پوشی مردانه  در پاییز

شاید فکر کنید که رنگ سفید را تنها در تابستان می توان به تن کرد اما در صنعت مد و فشن هیچ قانونی وجود ندارد. شما می تواند هر رنگی که دوست دارید را در هر موقع از سال به تن کنید. رنگ هایی چون بژ، کرم، استخوانی در فصل های سرد سال هم بسیار شیک و جذاب اند. بنابراین اگر دوست دارید که با پوشیدن لباس هایی روشن بدرخشید، رنگ سفید انتخاب خوبی است. خوبی این رنگ آن است که به سادگی با دیگر رنگ ها ست می شود. شما می توانید این رنگ را هم با رنگ های خنثی و هم با رنگ های تند و چشمگیر به تن کنید و بیشتر از همیشه در جمع بدرخشید.
 

رنگ خردلی برای شیک پوشی مردانه در پاییز

رنگ خردلی برای شیک پوشی مردانه در پاییز

رنگ خردلی مد سال 1970 بود اما امسال بار دیگر توجه طراحان مد را به خود جلب کرد. این رنگ به خوبی با رنگ های دیگر ست می شود. با توجه به این که این رنگ تن زرد دارد، برای فصل پاییز بسیار مناسب است. رنگ هایی که باید در کنار رنگ خردلی به تن کنید، رنگ های خنثی هستند.
 

رنگ هایی با تن جواهرات برای شیک پوشی مردانه در پاییز

رنگ هایی با تن جواهرات برای شیک پوشی مردانه در پاییز

رنگ هایی که تن جواهرات دارند مانند زمرد، یاقوتی و... بیشتر برای میهمانی های شبانه و پارتی های دوستانه مناسب اند. این نوع رنگ ها با رنگ هایی که تن خاکی دارند به خوبی هماهنگ می شوند. اگر دوست ندارید که آنها را برای لباس های اصلی تان به کار گیرید، می توانید اکسسوری هایتان را به این رنگ انتخاب کنید. اگر می خواهید که این رنگ ها را برای مراسم رسمی تر بپوشید، پیشنهاد ما به شما این است که از تن های تیره تر آن استفاده کنید.
 

رنگ قهوه ای برای شیک پوشی مردانه در پاییز

رنگ قهوه ای برای شیک پوشی مردانه در پاییز

رنگ قهوه ای در میان آقایان محبوبیت زیادی دارد. اگر چه در گذشته این رنگ بیشتر در اکسسوری هایی چون کمربند و کفش به کار می رفت اما حال لباس های زیادی را به این رنگ بر تن آقایان می بینید. خوبی این رنگ آن است که به هر تن پوستی می آید، خواه تن پوست شما تیره باشد یا روشن. شما می توانید رنگ قهوه ای را هم برای شلوار و هم برای بالاتنه خود انتخاب کنید. اما حواس تان باشد که تنها یکی از لباس هایتان به رنگ قهوه ای باشد نه بیشتر، در غیر این صورت ظاهری کسل کننده خواهید داشت.

بیشتر بدانید : راز خوش تیپی و شیک پوشی دیوید بکهام، مرد دوست داشتنی هالیوود


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل