ست کردن لباس با ترفندهایی هوشمندانه، وقتی نمی دانید چه بپوشید!
برای همه پیش آمده که در برخی اوقات واقعا نمی دانیم چه بپوشیم، کدام لباس ها را با هم ست کنیم. در این مقاله ترفندهایی هوشمندانه برای ست کردن لباس به شما معرفی می کنیم.

وقتی نمی دانید چه بپوشید!

میگن زمان منتظر هیچ مردی نمی ماند، و اگر از مردانی هستید که زنگ هشدار گوشی تان باید ۵ بار به صدا دربیاید تا بلند شوید و با پیدا کردن چیزی مناسب برای پوشیدن در کمتر از ۳۰ ثانیه مشکل دارید می دانید که درست می گویند.
اما راه هایی وجود دارد تا از مدت زمانی که هاج و واج به کمد لباستان نگاه می کنید کم کند، و کاری کند خیلی سریع وارد عمل شوید و لباس بپوشید. چه زمان کم داشته باشید چه در انتخاب دچار مشکل باشید، راهنمای ما در این مقاله کمکتان خواهد کرد از این سد به سادگی عبور کنید.


بیشتر بدانید : لباس زنانه برای میهمانی های عصر و نیمه رسمی


خونسرد باشید

اگر دیر کرده اید خب چند دقیقه دیگر نمی تواند چیزی را تغییر دهد، هر کاری می خواهید انجام دهید فقط خونسردی تان را از دست ندهید. از دست دادن خونسردی  به خاطر اینکه فکر می کنید دیرتان شده یا اینکه نمیدانید چه لباسی بپوشید هیچ کمکی به تسریع روند لباس پوشیدنتان نمی کند.
وقتی آرام نباشید لباس پوشیدنتان اصلا خوب از کار در نمی آید، و احتمال انتخاب لباس ناهماهنگ نیز بالا می رود. هر چه بیشتر آرامش خود را حفظ کنید تصمیم هایتان نیز هوشمندانه تر خواهد بود.

تقویم را چک کنید

قبل از اینکه لباس بپوشید چک کنید که امروز قرار است کجا بروید و چه کارهایی انجام دهید. از مهمترین نکات لباس پوشیدن این است که بدانید کجا می خواهید بروید، چه کاری می خواهید انجم دهید و به چه مدت می خواهید این کار را بکنید. درست مانند این است که برای کاری ابزار مناسب را انتخاب کنید.

برنامه آب و هوا را چک کنید

در انتخابی که می کنید باید نقش مادر طبیعت را نیز به حساب بیاورید. تنها کافیست نگاهی به برنامه آب و هوای گوشی خود کنید، گاهی انجام ندادن این کار باعث می شود به جای اینکه شیک و مرتب به مقصد برسید به بدترین حالت گرفتار شوید. اگر روی صفحه گوشی ابرهای بارانی را دیدید، می دانید امروز نمی توانید مثل یک روز آفتابی لباس بپوشید.

مقدمات بهترین ها هستند

وقتی نمی دانید چه بپوشید یادیرتان شده لازم نیست همه چیز را برای خود بیش از حد پیچیده کنید. همه چیز را ساده کنید و از استایلی کلاسیک با رنگ های خنثی کمک بگیرید. لباس های کلاسیکی مانند یک پیراهن سفید آکسفورد، یک شلوار جین ساده لی، به همراه یک کتانی مواردی هستند که هیچ وقت از مد نمی روند. همیشه در کمد خود لباس های پایه ای مانند این موارد داشته باشید تا هیچ وقت گیر نیفتید.

انتخاب لباس برای رفتن به شرکت - مدیر شرکت

انتخاب لباس برای رفتن به شرکت - مدیر شرکت

اگر می خواهید مثل یک آقای به تمام عیار به دفتر کارتان بروید کار زیاد سختی پیش رو ندارید. توصیه ما این است که از یک کت و شلوار آبی دریایی استفاده کنید، کت تک دکمه و رسمی نه کت اسپرت. یک پیراهن سفید به همراه کفش های رسمی قهوه ای یا مشکی نیز کاملتان می کند. هرچند استفاده از کراوات آنچنان مرسوم نیست ولی برخی برای بالا بردن استایل خود در سطح کسب و کار از آن استفاده می کنند، اگر چنین است می توانید از یک کراوات با طیف آبی استفاده کنید.

انتخاب لباس برای رفتن به شرکت - کارمند شرکت

انتخاب لباس برای رفتن به شرکت - کارمند شرکت

اگر کارمند یک شرکت هستید لباس پوشیدن ممکن است مانند راه رفتن در میدان مین باشد. پوشیدن لباسی نامناسب با محیط کار در بهترین حالت می تواند باعث کسر حقوقتان شود و در بدترین حالت نیز ممکن است به جای ترفیع جایگاه خود را از دست بدهید.
باید هوشمندانه لباس انتخاب کنید، استایلتان هم باید مقبول باشد و هم اینکه بدون عصبانی کردن رئیس باعث شود در لباستان احساس راحتی و خوش تیپی کنید. مثلا می توانید یک پیراهن آکسفورد سفید را زیر یک بافت نازک یقه حلقه ای خاکستری رنگ به همراه یک جفت کفش راحتی قهوه ای و شلواری با رنگ آبی دریایی بپوشید، در چنین حالتی بدون اینکه خیلی رسمی باشید حرفه ای بودن ظاهر را هم حفظ کرده اید.

انتخاب لباس برای آخر هفته

انتخاب لباس برای آخر هفته

وقتی می خواهید به اداره بروید حداقل می دانید قرار است مقابل چه کسی قرار بگیرید و انتظارات را می شناسید، در یک روز آخر هفته بی نهایت احتمال وجود دارد که در نظر گرفتن همه آنها می تواند گیجتان کند.
توصیه می کنم در چنین مواقعی لباسی نه خیلی رسمی و نه خیلی راحت بپوشید، شیک بودن یعنی ایجاد تعادل. یک تی شرت سفید یقه گرد به همراه شلوار جین به عنوان پایه و در روزهای ابری روی تی شرت یک سویی شرت یا ژاکت با رنگ خاکستری یا بژ خیلی خوب جواب می دهد.

انتخاب لباس برای یک شب بیرون رفتن

انتخاب لباس برای یک شب بیرون رفتن

لباس پوشیدن هنگام شب نیز برای خود اصولی دارد که باید رعایت کنید. البته هنگامی که می خواهید بیرون بروید در انتخاب لباس آزادی بیشتری دارید ولی من هم برایتان پیشنهادهای خوبی دارم. یک کاپشن موتوری چرم مشکی و یک تی شرت خاکستری یا مشکی به همراه شلوار جین خاکستری اسلیم تقریبا همه جا کاربرد دارد. اگر می خواهید این استایلتان به نهایت زیبایی برسد یک جفت کفش چلسی مشکی نیز به آن اضافه کنید.


بیشتر بدانید : ست کردن لباس با رنگ زرد، برای بهار 2021 به رنگ سال لباس تان را ست کنید

بیشتر بدانید : ست کردن لباس برای خانم هایی که شکم بزرگی دارند

بیشتر بدانید : چی بپوشم؟پاسخ به یکی از رایج‌ ترین سوالات خانمها قبل از رفتن به مهمانی‌


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : bedunim.ir