چه استایل مردانه ای زنان را عاشق می کند؟
برخی از آقایان دوست دارند به گونه ای لباس بپوشند که خانم ها را تحت تاثیر قرار دهند اما این امر چگونه ممکن است؟ اگر دوست دارید بدانید که خانم ها چه استایلی را در آقایان می پسندند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید

خانم‌ها چه استایلی را در آقایان می‌پسندند؟‎

اگر چه آنچه دیگران را به سمت ما جذب می کند، رفتار و شخصیت است اما نمی توان تاثیر ظاهر را، به خصوص در دیدار اول، نادیده گرفت. بنابراین برای این که بتوانیم اطرافیان مان را تحت تاثیر قرار دهیم، باید به ظاهرمان نیز رسیدگی کنیم.

عینک

شاید فکر کنید که عینک های طبی می توانند جذابیت چهره شما را پنهان کنند، اما اشتباه می کنید. اتفاقا کاملا برعکس است و خانم ها این اکسسوری را روی صورت مردان بسیار جذاب و گیرا می بینند. البته این را هم بگوییم که عینک های طبی در آن واحد هم می توانند شما را جذاب نشان دهند و هم از زیبایی تان بکاهند، در واقع آنچه اهمیت دارد، مدل آن است. بنابراین عینکی را انتخاب کنید که با فرم صورت تان هماهنگی داشته باشد.

بیشتر بدانید : 10 مدل عینک آفتابی که همیشه مد روز هستند!

کت

اکثر آقایان اینطور فکر می کنند که کت تنها برای مراسم رسمی و جلسات کاری مناسب است، در حالی که شما می توانید آن را برای موقعیت های غیر رسمی و دوستانه هم به تن کنید و از تاثیری که روی اطرافیان تان می گذارید، لذت ببرید. آقایانی که کت پوشیده اند برای خانم ها جذابیت بیشتری دارند. در واقع کت نمادی از مردانگی، قدرت و اعتماد به نفس است، بنابراین تاثیر آن را در ظاهرتان نادیده نگیرید و کتی که کاملا فیت تن تان است را به تن کنید.

بیشتر بدانید : کت و شلوار دامادی، ترفندهای انتخاب لباسی که در آن داماد می شوید!!

کشمیر

زمانی که ما به دنبال لباسی مناسب برای خودمان می گردیم، بیش از هر چیز به مدل و رنگ آن لباس توجه می کنیم، در حالی که جنس لباس نیز اهمیت زیادی دارد. کشمیر بافتی ظریف، محکم، سبک و لطیف دارد و پوشاک تهیه شده از آن دارای کیفیت بی ‌نظیری هستند. علاوه بر آن، لباس های ساخته شده از کشمیر به عنوان یک عایق قوی عمل می کنند، از این رو در فصل های سرد سال نه تنها شما را از سرما دور نگه می دارند بلکه به زیبایی بر تن تان نشسته و جذابیت شما را دو چندان می کند.

رنگ صورتی

تصور عموم این است که رنگ صورتی مخصوص خانم هاست اما تحقیقات نشان داده آقایانی که این رنگ را به تن می کنند، برای خانم ها جذابیت بیشتری دارند. در واقع پوشیدن این رنگ برای آقایان نشانه اعتماد به نفس بالای آنهاست. اگر به مردان ایتالیایی که در مد و فشن حرف اول را می زنند، نگاه کنید خواهید دید که این رنگ در میان آنها محبوبیت زیادی دارد. آنها این رنگ را به همراه رنگ های خنثی دیگر به تن می کنند.
یک تحقیق فرانسوی نیز ثابت کرده، آقایانی که رنگ صورتی به تن می کنند افرادی شادتر و مثبت اندیش ترند. البته باید در انتخاب این رنگ لباس دقت کرد زیرا هر تن صورتی مناسب آقایان نمی باشد. اگر شما هم جسارت پوشیدن این رنگ را به دست آوردید، بهتر است که به سراغ تونالیته های کمرنگ تر صورتی بروید تا تن های جیغ آن.

کت چرم

یکی از لباس هایی که آقایان باید حتما در کمد لباس هایشان داشته باشند، کت چرم است. این مدل لباس به ظاهر شما سبکی کلاسیک می دهد، اما چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که کت چرم تان را باکیفیت انتخاب کنید، حتی اگر مجبور شوید هزینه زیادی را برای آن بپردازید، باز هم به داشتن اش می ارزد.
مهم نیست که باقی لباس های شما چقدر گران و باکیفیت هستند، همین که کت چرم تان را روی آنها بپوشید، استایل تان را از این رو به آن رو خواهید کرد. خوبی این کت ها آن است که هیچگاه از مد نمی افتند و شما سالیان سال می توانید آن را به تن کنید و از جذابیتی که به ظاهرتان می دهد، لذت ببرید.

بیشتر بدانید : چرم اصل را از چرم تقلبی چگونه تشخیص دهیم؟

ساعت

شاید تا قبل از 25 سالگی خیلی به مدل ساعت اهمیت نمی دادید و تنها کاربرد آن برایتان مهم بود اما از یک سنی به بعد دوست دارید برای این اکسسوری هزینه کنید. خانم ها نیز معیار خوش استایلی آقایان را در ساعت آنها می بینند، بنابراین باید به این اکسسوری توجه بیشتری نشان دهید. از آنجا که جذابیت شما با توجه به جزییات ظاهرتان بیشتر می شود، باید به دنبال ساعتی منحصر بفرد باشید. این بدان معنی نیست که ساعتی پر زرق و برق را انتخاب کنید، اتفاقا برعکس، تحقیقات نشان داده که خانم ها به ساعت های ساده اما لوکس، علاقه بیشتری نشان می دهند.

بیشتر بدانید : راهنمای خرید ساعت مچی

لباس ورزشی

آیا کسی را دیده اید که در لباس های ورزشی جذاب نباشد؟ شاید دلیل اش این است که همه ما افراد ورزشکار و آنهایی که به سلامت خود اهمیت می دهند را دوست داریم اما دلیل اش هر چه باشد، آقایان در لباس های ورزشی بیش از همیشه جذاب می شوند. اما هر مدل لباسی مناسب نیست، در واقع بهترین نوع لباس های ورزشی آنهایی ست که شما در آنها حساس راحتی کنید. بنابراین از پوشیدن لباس های خیلی تنگ یا خیلی کوتاه که لباس های زیرتان را نمایان کند، خودداری کنید. سادگی چیزی ست که نه تنها خانم ها بلکه آقایان نیز باید بدان پایبند باشند.

شلوار جین

شلوارهای جین هم مانند کت های چرم می توانند چندین سال برای شما دوام آورند. در واقع هر مردی، در هر سن و موقعیتی که هست، باید حتما در کمد لباس هایش یک دست شلوار جین باکیفیت داشته باشد. شاید پیدا کردن شلواری که از هر نظری متناسب شما باشد سخت باشد اما تلاشی که می کنید ارزش آن را دارد. پیشنهاد ما این است که مدل های کلاسیک شلوار جین را انتخاب کنید. از پوشیدن شلوار جین های بگی و گشاد یا تنگ و چسبان، خودداری کنید. رنگ های آبی و مشکی نیز از بهترین رنگ ها برای شما خواهند بود.

بیشتر بدانید : انتخاب شلوار جین مناسب با 7 قانون یک طراح لباس

پالتو

هیچ چیز بر تن یک مرد در فصل های سرد سال، جذاب تر از پالتو نیست. خوشبختانه مدل های زیادی از پالتو موجود می باشد که شما می توانید با توجه به فرم اندام و سلیقه تان بهترین را انتخاب کنید. از آنجا که پالتو را باید روی لباس های دیگر بپوشید، به دنبال مدل های ساده و رنگ های خنثی باشید تا به سادگی با هر رنگ و مدل لباسی ست شود.

بیشتر بدانید : مدل پالتو و کت زنانه برای پاییز به انتخاب مجله مد بازار

کفش

حتما شما هم می دانید که کفش ها یکی از معیارهای خوش استایلی افراد به شمار می روند. اگر چه امروزه اکثر آقایان کفش های اسپورت را به دلیل راحتی ترجیح می دهند اما نباید جذابیت کفش های کلاسیک را هم نادیده گرفت. کفش های کلاسیک در کنار کت یا پیراهن به ظاهر شما اعتماد به نفس و جذابیت خاصی می دهند. اما برعکس، کفش هایی که کیفیت بالایی ندارند، تمام ظاهر شما را تحت تاثیر منفی خود قرار خواهند داد و به دیگران نیز این حس را منتقل می کنند که شما برای ظاهرتان ارزش زیادی قائل نیستید. بنابراین اهمیت این اکسسوری را در ظاهرتان نادیده نگیرید.

بیشتر بدانید : تمیز کردن کفش کثیف، کفش با جنس های مختلف را چگونه تمیز کنیم؟


 گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل