پشت جلد این شماره مجله وال استریت ژورنال ( WSJ) به تبلیغ جدید لویی ویتون اختصاص داشت که تصویر جذابی در جزیره باهاما به همراه یک کیف لویی ویتون را نشان می داد..


 

شون کانری (  Sean Connery  ) هنر پیشه موفق سینمای هالیود و لویی ویتون (  Louis Vuitton) صاحب برند سوپولوکس کیف جهان ، به همراه یکدیگر ، پروژه کلایمیت (  Climate) را اجرا می کنند.

پشت جلد این شماره مجله  وال استریت ژورنال (  WSJ) به تبلیغ جدید لویی ویتون اختصاص داشت که تصویر جذابی از شون کانری در جزیره باهاما به همراه یک کیف لویی ویتون را نشان می داد..

 
 
به نظر می رسد که مسافرت برای همه انسان ها امری هیجان انگیز است و در عین حال ، بهترین راه برای معرفی لویی ویتون به شمار می رود؛ برندی که با 150 سال تلاش در عرصه جهان ، حالا به فکر این افتاده است که با سفرهای خود به خانه های مد جهان که با آنها قرار داد دارد ، راه تازه ای برای ارائه محصولات خود بجوید.
به این دلیل است که طی چند ماهه اخیر لویی ویتون برند خود را در اغلب خانه های مد جهان که بسیار معروف هستند به ثبت رسانده است . این کمپین لویی ویتون شامل سه قسمت است که قسمت اول از ادینبرگ با عشق (   From Edinburgh With Love)، قسمت دوم بازیگر اسکاتلندی ( The Scottish Actor ) و قسمت سوم بازی های هایلند ( Highland Games)  نام دارد.
 
 
 
گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
 
 
مطالب پیشنهادی :
بهترین عروسی های خاندان سلطنتی !
کارنامه مد عروسی سلطنتی !
مراسم ازدواج به سبک خانواده سلطنتی !
گران قیمت ترین برندهای مد و لباس 2011 !
آخرین طراحی بیژن !؟