دوک و دوشز کمبریج ، لباس رسمی شان را برای مراسم اعطاء نشان نظامی دوشنبه در موزه سلطنتی جنگ لندن پوشیدند.


دوک و دوشز کمبریج ، لباس رسمی شان را برای مراسم اعطاء نشان نظامی دوشنبه در موزه سلطنتی جنگ لندن پوشیدند. 
کیت میدلتون 29 ساله برای آماده شدن در این مراسم، دویاره سراغ طراح لباس عروسی اش رفت. میدلتون هنگام اعطاء نشان افتخار به یازده عضو نیروهای مسلح سلطنتی بریتانیا به خاطر شجاعتشان در طول جنگ، در پیراهن زیبای مخمل مشکی که توسط الکساندر مک کوئین Alexander McQueen  طراحی شده بود، میدرخشید.

دامن موجدار و رقصان و یقه قلبی شکل چین دار پرنسس آینده به زیبایی جلوه میکند. به نظر میرسد که نمای خوش اندامش یک بار دیگر برای همه ثابت کرده باشد که میدلتون باردار نیست. طراحی جالب توجه این لباس دکلته، شانه های خوش فرم میدلتون را نمایان میکند.



شاید احساس میکنید این طراحی به نظرتان آشناست؟
بله، پیراهن دوشز با سبک کاملاً مشابه اطلسی پرنسس دایانا Princess Diana قابل مقایسه است که سی سال پیش در اولین مراسم عمومی نامزدی اش با شاهزاده چارلز Prince Charles  در سال 1981 پوشید. دایانا وقتی که لباس دکلته مشکی طراحی شده توسط الیزابت و دیوید امانوئل Elizabeth and David Emanuel را پوشید نوزده ساله بود. بعداً لباس عروسی اش را نیز آنها طراحی کردند. 




الیزابت امانوئل در مورد لباس پرنسس دایانا گفته است :" این تغییر شکل باور نکردنی بود. ظاهر او نمایانگر موقعیتش یعنی مربی مهد کودک بود اما اکنون شبیه یک ستاره سینما شده است." مطمئناً میتوانیم بگوییم که مسحورکنندگی دایانا با انتخاب لباس دکلته مشکی، بی شباهت به جذابیت فوق العاده هم اکنون میدلتون در این لباسش نیست. سال گذشته لباس دایانا در مزایده به قیمت بالای 300000 دلار در یک موزه مد در شیلی فروخته شد.




دوشز کمبریج لباسش را با یک سرویس جواهر مسخ کننده ست کرد. مجلهELLE UK میگوید به گفته کاخ سنت جیمز (St. James's Palace ) ، گردنبند شکوفه ستاره ای الما س و یاقوت و دستبند و گوشواره های ست شده هدیه های عروسی از طرف دوست خانوادگی او بودند.

کفش پاشنه بلند سیاه با برند پرادا Prada ، کیف دستی مشکی و حلقه نامزدی یاقوت و الماس که به پرنسس دایانا متعلق بود مجموعاً جشن روز عید را کامل کرد.

تنها زمان مشخص خواهد کرد که آیا لباس میدلتون اصالت خود را حفظ خواهد کرد یا خیر؟




گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ