آن چیزی كه باعث شده است ویلو اسمیت(Willow Smith) برای این اتفاق در قالب یك پرنسس زیبا ظاهر گردد قطعاً مدل موی اوست

مدل موی جاستین بیبر (Jastin Bieber)  در جوایز VH1

 در اینجا او مثل بچه ها ست . هنوز هم مدل مویش از نوع مدلهای نامرتب و به هم ریخته است .  چون همیشه مدل موی او مورد پسند همه خانمها  می باشد ، آنهایی كه می خواهند مدل مویشان شبیه مدل موی وی باشد از عكس او پرینت گرفته و آن را به طراح مد خود نشان دهند ....  با عینك آفتابی مدل ریاضیدانها  و لباسهای دو رنگش دارد  فخر فروشی می كند .




ایزابل اكرس ( Isabella Acres) در  نمایش شب اول " هیولاها در برابر بیگانگان (Monsters v.s Aliens) در لوس آنجلس
 به مانند موهای فرفری زیبای اكرس ، موی فر وقتی بلند می شود بهتر خود را نشان می دهد  و حتی اگر موهایتان را فر كنید  مصنوعی بودن حالت آن مشخص است و نمی توان  خیلی طبیعی درآورد .


آلكسا هولدن ( Alexa Holden) در نمایش موزیكال جدیدی با عنوان " اسفنجی كه می توانست پرواز كند "( The Sponge Who Could Fly )
تنها  نكته قابل توجه او  دراین موی بلوند طبیعی پر زرق و برق  روبانها و  یك حلقه كوچك می باشد .مدل موی او از نوع مدلهای دخترانه  ایده آل امروزی است كه هر مادری وقتی كودكش را به مدرسه می فرستد موهایش را آن مدلی درست می كند  و شكی نیست كه مادرش به زیبایی مختصر كودكش می نازد .



 كاترین نیوتن (Katherine Newton)  
اینكه موی دختر كوچك شما بطور طبیعی فر باشد و یا  دخترانی كه موهایشان را فر كرده اند،  این حالت فر مو هایشان آرایشی مطلوب و مورد پسند  برای موقعیتهای رسمی است . كاترین حلقه موهای جذابی دارد كه مقداری از آن را بر روی شانه هایش  ریخته و  بخش دیگری را هم روغن زده و  روی صورتش ریخته تا قابی برای صورتش درست كرده  باشد .

 

پیتون لیست(Peyton List ) در اكران نخست فیلم " اعترافات یك معتاد به خرید" ( Confession of Shopaholic)  درشهر نیویورك
حالت فرفری طبیعی موهای پیتون لیست 10 ساله . موهایش را این مدلی كرده است  . طراح مد وی بلد است چه كارهایی انجام دهد تا موهایش را كنترل كند مثلاً بگذارد كه بلند شود ، یا اینكه تارهای مویش را بكشد و یا بخشهایی از موهایش را با روبان ببندد تا  حالت مرتب تری به خود گیرد .



ملاقات آنر ماری (Honor Marie) و مادرش جسیكا آلبا (Jesica Alba)  با دوستانش در بورلی هیلز (Beverly Hills )
جسیكا آلبا( Jessica Alba ) دختر بچه زیبایی به نام آنر ماری (Honor Marie) دارد  كه موهایش فرم  مینیاتوری مدل مخصوص كودكان است و به زحمت با سنجاق سر چسبی كوچكش  نگه داشته می شود . وقتی كه موهایش بلندتر و پر پشت تر شد می توان موهایش را اصلاح كرد  تا  حالت بهتری بگیرد  و  از شر موهای فرفری نرم كودكانه خلاصش كند . 




ویلو اسمیت (Willow Smith) در  پانزدهمین سالگرد  مراسم    AIDS Dream Halloween
 آن چیزی كه  باعث شده است  ویلو اسمیت(Willow Smith)  برای این اتفاق  در قالب یك  پرنسس زیبا ظاهر گردد  قطعاً مدل موی  اوست كه در مركز توجه قرار دارد.   بافته های مویی كه بطرز فوق العاده ای مرتب شده اند و شبیه رشته مرواریدهای زیبای آبنوس بر روی صورتش افتاده اند



راشل گیری فیث (Rachel Griffith)  و دوستش در كالكشن شوی بهار 2008 در كوین هال (Kevine Hall)
یك دسته بافه مو سرهای گیری فیث و دوستش  را تزیین كرده است . این بافته ها ی فوق العاده بطرز شگفت آوری  قیافه این دختران را زیبا و دوست داشتنی كرده است   .




الیس هولینز (Ellis Hollines) برنده بهترین بازیگر جوان  از جشنواره Inside Soup Awards در لندن
این مرد جوان می بایست بازیگر كوچكی باشد و الیس هولینز با این مدل موی  مرتب و منظمش  شیك  و آراسته به نظر می رسد .   با مدل مویی معمول پسرانه در این جا قیافه ای را می بینید كه می توانید از روی آن كپی برداری كرده و به طراح مد خود تحویل دهید  تا با تقلید از مدل موی او  خیلی آراسته به نظر آیید . 




تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ