لباس شب مخمل و توری مارچسا ( Marchesa )این خواننده، نویسنده و كارگردان و تهیه كننده 53 ساله بیش از آنكه شبیه لباسهای Madge باشد شبیه لباسهای مورتیشیا ( Mortichia ) بود و با موی بلوند مدل مصری او هیچ همخوانی نداشت .

مدونا  با تیپ های آینده نگرانه و چالش برانگیزش خیلی غریبه نیست اما در  اكران نخست W.E در نیویورك لباسی پوشید كه موجب شد بعضی از افراد حاضر اخم كنند . 
لباس شب مخمل و توری مارچسا ( Marchesa )این خواننده، نویسنده  و كارگردان و تهیه كننده 53 ساله  بیش از آنكه شبیه لباسهای  Madge  باشد شبیه لباسهای مورتیشیا ( Mortichia ) بود  و با موی بلوند مدل مصری او هیچ همخوانی نداشت . اما به نظر می رسد كه تزیینات لباس وی تنها به خاطر چهره اش بوده   و به كرات از تیپ " شبیه یك دوشیزه "  تقلید كرده كه  نكته بارز آن تیپ، دامن تمام  تور و بالاتنه توری چسبان بود، با این تفاسیر آیا مدونا دوباره تیپ هایی می زند كه چشمها را خیره می كرد ؟ 
از پاییز 2011  با وجودی كه خود لباس شب های مارچسا ( Marchesa ) خیلی زیبا و جذاب بود ( در مقایسه با تزیینات لباسهای زمان گاتیك ) اما تیپی كه مدونا زده است باعث نشده است كه   این لباس بیشتر به چشم آید و گل كند . النگوهای بزرگ و دو حلقه الماس  با حروف w و E بیش از ظرافت لباس به چشم می آید .  زیری توری مشكی در زیر پارچه سفید نازك - كه یك  جلوه طوسی بد رنگ ایجاد كرده است  مانع از به چشم آمدن زیبایی خود لباس شده است . به هر حال اگر مدونا از هیچ پارچه زیرینی برای این لباس استفاده نمی كرد بهتر بود، ولی می دانید كه مدوناست  و تیپهای منحصر به فردی كه می زند .    




آستین ها و سرشانه توری لباس مهم ترین قسمت لباس هستند، اما اگر مدونا از این مدل مو ، زیری مشكی وجواهرات استفاده نمی كرد، بدون آنها هم  خیلی زبیا به نظر می رسید. علاوه بر این، همه زیبایی این لباس به تورش می باشد.  با گذشت شب یقه دراماتیك بزرگ لباس و سرشانه ها شكل شق و رق خود را از دست داد . 



تهیه و ترجمه :گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ