چنیفر لوپز با تشریفاتی کاملاً شاهانه با کریس جود ( Cris Judd ) در منطقه کوهستانی کالاواساس در کالیفرنیا در میان ده هزار شکوفه رز ازدواج نمود.
 
11 - تریسا نیکسون ( Tricia Nixon ) 
12 ژوئن 1971 
تریسا نیکسون چند سال بعد از اینکه خواهر کوچکترش جولی (Julie) حضور در یک مراسم تشریفاتی در کاخ سفید را نپذیرفت، ( جولی درست چند هفته قبل از ریاست جمهوری پدرش با دیوید آیزنهاور ( David Eisenhower ) ازدواج کرد) با ادوارد کاکس ( Edward Cox ) که دانشجوی حقوق در هاروارد بود، در رزگاردن ( Rose Garden ) ازدواج کرد. در این مراسم پس از وقفه ای که به علت باران ایجاد شد، عروس با لباس ابریشمی- توری با تزئینات مروارید و طرح ارگاندی با یقه باز از جلو و پشت پیراهن و طرحهای ظریف، ( که شاید چندان مادرش از آن خوشش نیامده! ) در مجلس درخشید. پریشیلا از بوستون ( Priscilla ) طراح لباس عروسی وی بود، لباس خواهرش را نیز پریشیلا طراحی کرده بود. 




12 -
تاتوم اونیل ( Tatum O’Neal ) 
1 آگوست سال 1986 
تاتوم اونیل وقتی که تنها ده سال داشت، موفق به کسب جایزه اسکار بهترین نقش مکمل زن شد. او در حالیکه لباس عروسی کاملاً پوشیده در مراسم به تن کرده بود با جان ماکنرو ( John McEnroe ) ستاره تنیس ازدواج کرد. احتمالاً او در این لباس می خواسته شیطنت های جوانیش را مخفی کند. 




13 -  ماریا کری ( Mariah Carey ) 
5 ژوئن 1993 
ماریا کری به هنگام ازدواج با مدیر اجرایی سونی میوزیک تامی ماتولا ( Tommy Mottola ) در یک بعد از ظهر بارانی در نیویورک، لباس عروسی فاخر و مجلل همه نظرها را به خود جلب کرده بود. او شش نفر را استخدام کرده بود تا دنباله لباس هشت متری او را بگیرند. 




14 - امی کارتر ( Amy Carter
1 سپتامبر 1996 
امی کارتر در یک مراسم کاملاً ساده و به قول خودش شیرین که تنها یک مهمان داشت، با مشاور امور کامپیوتر جیم ونتزل ( Jim Wentzel ) در خانه مادربزرگش در جرجیا ازدواج نمود. او حتی خودش برای مراسمش، یک کیک عروسی سه طبقه ای کوچک پخت. 




15 - جنیفر لوپز ( Jennifer Lopez ) 
29 سپتامبر 2001 
چنیفر لوپز با تشریفاتی کاملاً شاهانه با کریس جود ( Cris Judd ) در منطقه کوهستانی کالاواساس در کالیفرنیا در میان ده هزار شکوفه رز ازدواج نمود. البته این اولین ازدواج او نیست و مطمئناً آخرین آن هم نخواهد بود اما با شکوهترین آنها می تواند باشد. او هفت ساقدوش داشت که همه آنها مانند خودش لباسهای والنتینو پوشیده بودند که از ابریشم سفید توری با یقه از جلو و پشت باز، طراحی شده بود. 




16 - کتی هولمز ( Katie Holmes ) 
18 نوامبر 2006 
کتی هولمز در یک مراسم عروسی رسمی با تام کروز، در لباس زیبای ارمنی خود درخشید. لباس عروسی او طرحی بدون یقه و زرق و برق دار با توری والنسنز و با کریستالهای با برند سواروفسکی ( Swarovski ) داشت. 




17 - جنا بوش ( Jenna Bush ) 
10 می 2008 
جنا بوش با هنری هگر (Henry Hager ) دانشجوی رشته اقتصاد در یک مراسم کوچک در مزرعه خانوادگی خودشان در تگزاس ازدواج کرد. او لباس عروس قلاب دوزی شده Oscar de la Renta بدون تور عروسی پوشیده بود که هدیه ای از طرف پدرش رئیس جمهور بوش بود. 




18 - ایوانکا ترامپ ( Ivanka Trump ) 
25 اکتبر سال 2009 
ایوانکا ترامپ در جشن عروسی اش با لباس عروسی الهام گرفته از گریس کلی ( Grace Kelly ) در فیلم کلاسیک با جرد کشنر ( Jared Kushner ) در ترامپ نشنال گلف در بدمین استر، نیوجرسی جلوه کرد. ورا وانگ ( Vera Wang ) طراح لباس عروس شیک و زیبا، خودش لباس گریس کلی را با لایه هایی از توری های دست دوز در آستینها و یقه بسیار زیبا، شاهانه و جادویی توصیف کرد. 




19 - چلسی کلینتون ( Chelsea Clinton ) 
31 جولای سال 2010 
مردم امریکا چلسی کلینتون را هنگامی که دوازده ساله بود با دندانهایی سیم کشی شده در مراسم سوگند ریاست جمهوری پدرش به خوبی به یاد دارند. او با مارک وینسکی در لباس عروسی زیبا با کمربند کریستالی درخشان که طراحی زیبای ورا وانگ بود، عروسی کرد.





 تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ

مطالب پیشنهادی :  
لباس عروس های به یاد ماندنی در جشنها - قسمت اول
مشهورترین خواهران شیک پوش دنیا
مادران هالیوودی قبل و بعد از بارداری
Adele برای مجله Vouge رزرو می شود !
لباس عروس زیبای گرگ و میشTwilightمحصول کدام برند است ؟