علت اینکه من آن لباس صورتی رنگ را برای مراسم اسکار پوشیدم این بود که ماتیلدا این رنگ را خیلی دوست دارد
این بازیگر جوان که بخاطر بازی در نقش مرلین مونرو در فیلم "یک هفته با مرلین" ، امسال نامزد جایزه اسکار شد و با یک لباس صورتی از برند مشهور لویی وتون در مراسم فرش قرمز اسکار حاضر شد ، ادعا می کند که لباسهای خود را با کمک دختر ۶ ساله اش ، ماتیلدا انتخاب می کند.

او گفت:" ماتیلدا خیلی به من کمک می کند ."
"علت اینکه من آن لباس صورتی رنگ را برای مراسم اسکار پوشیدم این بود که ماتیلدا این رنگ را خیلی دوست دارد. او مد و لباس خیلی علاقه دارد و هر روز صبح خودش لباسهایش را انتخاب می کند و می پوشد."
میشل اخیرا " فاش کرد که وقتی جوانتر بود احساس می کرد نمی تواند زندگی اش را مدیریت و کنترل کند.
او گفت : " در دوران جوانی احساس می کردم که دائما " همه چیز را از دست می دهم و در همه کارهایم شکست می خورم و انگار اصلا نمی توانستم زندگی ام را مدیریت و کنترل کنم. سعی خودم را می کردم اما از آنجایی که هیچ مهارت و راهنمایی نداشتم به هیچ نتیجه ای نمی رسیدم."
" می دانم که این موضوع کاملا واضح و روشن است و همه می دانند که هر چند ماه یکبار باید به دندانپزشک مراجعه کنیم اما من نمی دانستم و حدود ۱۰ سال به دندانپزشکی نرفتم. وقتی از خانواده ام جدا شدم هیچ کاری بلد نبودم . به یاد دارم که وقتی می خواستم آشپزی یاد بگیرم آب جوش به صورتم پاشید و نزدیک بود خودم را بسوزانم."


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ 
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : aftabir.com


مطالب پیشنهادی :
آخرین طراحی بیژن !؟
الیزابت تیلور Elizabet Taylor زیبای همیشگی
در لحظه خرید لباس، از دوستانتان در سراسر جهان نظرخواهی کنید!
مراسم معرفی برند سوپر مدل معروف در هفته مد نیویورک (+عکس)
طرح‌های اسلامی یک تازه مسلمان در بازار مد + عکس