هر دوی آنها یك پیراهن نارنجی رنگ پشت گردنی زیبا از مجموعه بهار / تابستان 2012 طراحی شده توسط ویكتوریا بكهام را پوشیده بودند .
 
در حال حاضر جنیفر لوپز Jenifer Lopez به عنوان فرد مشهوری كه شبیه  افراد دیگری لباس می پوشد در حال ربودن گوی سبقت  از ستاره برنامه های تلویزیونی می باشد .
در ماههای اخیر این خواننده و بازیگر با همان طرح هایی كه اما استون Emma Stone ، جولیان هو Julianne Hough ، بروكلین دكر Brooklyn Decker و مل بی Mel B انتخاب كرده اند در انظار ظاهر گردیده است .
اما در حال حاضر جنیفر لوپز  حالت شیكترین عضو گروه اسپایس گرلز Spice Girls  یعنی ویكتوریا بكهام شیك پوش را پیدا كرده است .  هر دوی آنها یك پیراهن نارنجی رنگ پشت گردنی زیبا از مجموعه بهار / تابستان 2012  طراحی شده توسط ویكتوریا بكهام را پوشیده بودند . به نظر می رسد كه جنیفر شانس چندانی نداشته باشد . حالا زمان انتخاب است .
  
جنیفر لوپز 43 ساله این پیراهن را ماه آوریل در مسابقه امریكن آیدل American Idol  پوشید . با توجه به انتشار این اخبار كه لوپز دیگر به صحنه مسابقات باز نخواهد گشت  برنامه در ساعات پر بیننده  هم با استقبال چندانی روبرو نشد . او در برنامه حضور یافت تا  یكی از آخرین تیپهایش را به نمایش بگذارد. جنیفر پیراهنش را با گوشواره حلقه ای ، یك دستبند مچی و صندل های بند دار دور مچ مارك لانوین Lanvin ست كرد. 

 



ویكتوریا 38 ساله این پیراهن رابرای روز 9 جولای كه جشن تولد سیمون فولر – خالق برنامه آیدل
Idol كه در لندن برگزار می شد، بر تن كرد . ویکتوریا این پیراهن را با كفشهای پاشنه بلند مارك Giuseppe Zanotti  و یك كیف دستی سفید ست كرد . 


 


بسیار واضح است كه بكهام ستاره موسیقی پاپ كه هم اكنون وارد عرصه طراحی گردیده است شانس بیشتری برای انتخاب شدن دارد چرا كه او خودش این پیراهن را طراحی كرده است و قطعا ً در موردش فكر كرده است و این پیراهن بیش از هر كس دیگری برازنده خود او می باشد و همان طور كه نشان می دهد تیپی بسیار شیك و  در عین حال ساده  دارد . به عبارت دیگر تیپ لوپز خیلی یكدست نیست و با ریختن موهایش به روی شانه  باعث شده كه تزیینات بند لباسش پوشانده شود و جواهراتش  هم چندان با تیپش هماهنگ نیست . نظر من این است كه  این همان سبكی است كه باعث  باخت جنیفر لوپز در رویارویی نهایی می گردد .




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ 
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ 



مطالب پیشنهادی :

برترین مدلهای دستبند از کمپانی شانل

جدیدترین مدل های گوشواره سوآروسکی
دختر زیبای جسیکا سیمسون Jessica Simpson را اینجا ببینید !
جدیدترین مدل های لباس بهاره کودک از کمپانی ZARA
کیف 2 میلیون دلاری در راه است!!!