آدری هیپبورن در دوران پیری خود از زندگی اش راضی تر بود چرا که می توانست زمان بیشتری را برای خود وخانواده اش بگذارد و از هیاهوهای اطراف او کم شده بود.

Luca Dotti پسر آدری هپبورن بازیگر زن بسیار زیبای آمریکایی در قرن گذشته در مورد مادر خود می گوید : او یک بازیگر مردمی بوده و اصلا در زندگی گوشه گیر و منزوی نبود. 
او با اینکه زیباترین زن بازیگر سینمای هالیوود بود اما خودش حتی یکبار نگفته بود که زیبا است و اینکه زیباترین زن باشد را باور نداشت. او اکثر وقت خود را در خیابان ها و در بین  مردم می گذراند و اکثر عکس ها ی او هم نشان دهنده همین امر است.







پسرش Luca Dotti می گوید : مادرم زمانی که برای چاپ کتابش به رم رفته بود در آنجا خبرنگاران زیادی دور او را احاطه کردند و در حدود 2500 عکس از او در آرشیو گزارشگران وجود دارد . تمامی عکاسان می گفتند که عکس های او نیاز به هیچ گونه کار کردن ندارد و عکس هایی که از او گرفته می شود به صورتی باور نکردنی زیبا می باشند.

Luca Dotti با نگاهی به سبک و شیوه ی مادرش در مد و لباس می گوید : او به مانند تمامی زنان معمولی لباس به تن می کرد و اکثر اوقات تنها از یک عینک آفتابی بزرگ و یک شال استفاده می کرد. اکثر اوقات بدون آنکه زمان زیادی را برای خرید در فروشگاه ها بگذراند خیلی سریع خرید خود را انجام می داد . 

Luca Dotti می گوید مادرم همیشه فکر می کرد که بینی بزرگ و پاها ی بزرگی دارد وبیش از حد لاغر است و هنگامی که به آینه نگاه می کرد می گفت من نمی فهمم که چرا مردم مرا به عنوان زیباترین زن می شناسند.
Luca Dotti همچنین به یاد می آورد که در زمان پیری مادرش باز هم او در میان زنان زیباترین بود.


آدری هیپبورن در دوران پیری خود از زندگی اش راضی تر بود چرا که می توانست زمان بیشتری را برای خود وخانواده اش بگذارد و از هیاهوهای اطراف او کم شده بود. Luca Dotti می گوید : تنها حسرت مادرم این بود که او می گفت من نتوانستم در دوران حیاتم نوه های خود را ببینم و از آنجا که او در پختن کیک بسیار ماهر بود می گفت که دوست داشتم برای جشن تولد نوه ام خودم کیک درست می کردم.

Luca Dotti درباره پدر و مادر خود این چنین می گوید : زمانی که مادرم ازدواج کرد 40 ساله بود و پدرم 10 سال از او جوان تر بود. علاوه بر این مادرم به علت فشارهای زیاد کاری و موفقیت های زیادی که در سینمای هالیوود از آن خود کرد خیلی زودتر از پدرم شکسته شد و این باعث شد که میان این دو از لحاظ سنی تفاوت های زیادی نشان داده شود .Luca Dotti می گوید اگر پدرم 10 سال از مادرم بزرگتر بود این اختلاف سنی هرگز به چشم نمی آمد.

وقتی از Luca Dotti پرسیده شد که مادرش چه یادگاری در زندگی برای او به جا گذاشته او گفت : عطری که او همیشه استفاده می کرد بوی بسیار خاصی داشت و هنوز هم من این عطر را دارم .عطری که که بوی آن حس بسیار خوبی را به آدمی انتقال می دهد و بوی بهار و تازه شدن و شکوفه های زیبای بهاری را به مشام می رساند .لوکا می گوید بهار فصل مورد علاقه ی مادرم بود و هر زمان که وارد این فصل می شویم یاد مادر بیشتر از همیشه برایم زنده می شود.
 

بیشتر بدانید : مدل لباس های برتر آدری هپبورن Audrey Hepburn از برند ژیوانشی Givenchy



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ