لیندسی در فیلم جدید " لیز و دیک " که زندگی نامه تیلور را به تصویر کشیده است نقش تیلور را بازی کرده است چرا که تشابهات بسیار زیادی در زندگی این دو بازیگر نقش اول زن وجود دارد.
الیزابت تیلور و لینزی لوهان هر دو در سن 10 سالگی به عنوان ، دو هنرپیشه جوان معروف شدند. پس از آن در بزرگسالی ، آنها به اوج موفقیت های خود در هالیوود رسیدند. اما موفقیت آنها به سمت مواردی چون : مواد مخدر ، زندان ، پدر و مادر معتاد، عشق های شکست خورده پیش رفت . اکنون لیندسی جای تیلور را گرفته و ما می خواهیم این دو هنرپیشه را که تشابهات زیادی در زندگی داشته اند در کنار یکدیگر قرار داده و آنها را با هم مقایسه کنیم .

دو ماه پس از فوت الیزابت تیلور در مارس سال 2011، شبکه لایف تایم اعلام کرد فیلمی تلویزیونی لیز و دیک براساس زندگی نامه تیلور درست خواهد شد که در آوریل سال 2012 اعلام شد لیندسی لوهان ( که تازه مواد مخدر را ترک کرده و به شدت به دنبال یک نقش بود ) موفق شده به ایفای این نقش بپردازد .جای تعجب نیست که لیندسی در فیلم جدید " لیز و دیک " که زندگی نامه تیلور را به تصویر کشیده است نقش تیلور را بازی کرده است چرا که تشابهات بسیار زیادی در زندگی این دو بازیگر نقش اول زن وجود دارد.
 
دوران کودکی 
 لیندسی لوهان :
در سن حساس 3 سالگی، لیندسی لوهان بازیگری حرفه ای خود را با کار در تبلیغات آغاز کرد. در سن 10 سالگی ، او در آلی فاولر در اپرای" دنیای دیگری" بازی کرد. سپس، دو سال بعد ، او در میان  هزاران دختر برای بازی در فیلم "تله پدر و مادر "درسال 1998 انتخاب شد. در آن زمان او 12 ساله بود و یکی از افراد به نام و مشهور خانواده شد.
الیزابت تیلور :
الیزابت تیلور در سال 1942 اولین کار خود را در سن 10 سالگی با بازی در " یک تولد در هر دقیقه  " آغاز کرد. تحت قرارداد MGM ، او شروع به بازی های هرساله ی خود کرد ، اما نقش اصلی او دو سال بعد در فیلم "ملل مخملی "  به چشم آمد .این فیلم درام در مورد یک دختر و اسبش بود که باعث شد تیلور در سن 12 سالگی به یک ستاره بزرگ درسینما تبدیل شود .
 

دوران نوجوانی
لیندسی لوهان :
پس از آن لوهان در "تله پدر و مادر  " بازی کرد و باعث شد در میان نوجوانان از محبوبیت زیادی برخوردار شود و بعد در " بهترین جمعه " ظاهر شد و در " اعترافات نوجوانان ملکه " بازی کرد. سپس ، در سال 2004 ، در  سن 18 سالگی ، لوهان نشان داد که  او چقدر بزرگ شده است و در فیلم " دختران نوجوان "نوشته تینا فی این را ثابت کرد. این فیلم یک موفقیت بسیار بزرگ را برای او رقم زد و موضوع این فیلم راه اندازی تلفن های موبایل توسط دختران بود.

الیزابت تیلور :
پس از "قوم مخملی " تیلور کار خود را اینگونه ادامه داد: اجرای موفقیت آمیزاو در فیلم " پدر عروس آمد" که به عنوان یک ستاره نوجوان در این فیلم درخشید و اولین موفقیت حرفه ای او به عنوان یک نوجوان در سال 1950 به شمار رفت . او سال بعد در سن 18 سالگی در فیلم" جایی در خورشید " به ایفای نقش یک انسان بالغ درلغو احکام صادره در قانون پرداخت . فقط چند سال بعد از آن بود که، تیلورچهار سال پشت سر هم نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

 
خانواده
لیندسی لوهان :
پدر و مادر لوهان ، ( مایکل و دینا ) در سال 2005 از یکدیگر جدا شدند. پدرش مدام در داخل و خارج زندان بود و از سال 1990 برای ترک اعتیاد خود به الکل و کوکائین مبارزه می کرد. او اخیرا اعلام کرده که مایکل نام دیگر دختر او از زن دیگرش می باشد.در همین حال بود ،که دینا به دنبال سرمایه گذاری روی شهرت دخترش تصمیم گرفت زندگی واقعی لوهان را به تصویر بکشد و نام آن را "زندگی لوهان " گذاشت، و با آوردن دوربین در زمان دیدار لیندسی با پدرش در زندان این کار را شروع کرد و این باعث شد او و دخترش در جوامع عمومی کشمکش های زیادی پیدا کنند.

الیزابت تیلور :
پدر تیلور ، فرانسیس ، یک دلال هنری بود ، در حالی که مادرش ، سارا ، یک بنیان گذار کلاس های  رقص بود . خانواده او برای فرار از جنگ جهانی دوم و برای پیشبرد کار تیلور جوان به لس آنجلس نقل مکان کرده بودند .جی رندی در کتاب خود ، به نام "الیزابت "که زندگینامه الیزابت تیلور را به تصویر کشیده است از مادر او سارا به عنوان یک مادر نمونه یاد کرده است. در نهایت سارا در سال 1994 فوت کرد.
 
مبارزه با اعتیاد 
لیندسی لوهان :
لوهان مدت زیادی را در کلینیک درمان اعتیاد ازجمله در کلینیک بتی فورد سپری کرد .او چندین بار برای رانندگی کردن هنگام استفاده از کوکائین و همچنین سرقت بازداشت شده است .اما در زندان و دادگاه دستور داده شده بود که به دلیل خدمت او به جامعه باید با او مراعات شود.اوبرای دروغ گفتن به پلیس در مورد تصادفش در ماه ژوئن بازداشت شد. با این حال، به رغم درگیری پدرش با مواد مخدر و .... ، منابع زیادی  اصرار دارند که او پاک است و این مشکلات به دلیل داشتن چنین پدری است.

الیزابت تیلور :
تیلور بعدها به دلیل از دست دادن و مرگ شوهرسومش مایکل تاد (در تصویر)هنگام بازگشت از مراحل فیلمبرداری یکی از فیلم هایش ، در حادثه سقوط هواپیمایی به مواد مخدر رو آورد و در سال 1983 ، اعتراف به اعتیاد به مسکن و الکل در سن 35 سالگی کرد و برای درمان درکلینیک بتی فورد بستری شد.
ell04.jpg (410×308)
 
ارتباطات عاشقانه
لیندسی لوهان :
گذشته از روابط عاشقانه ی خوب او با ستاره های جوان هالیوود مانند آرون کارتر و ویلمر والدراما، لوهان تنها رابطه جدی (حداقل تنها رابطه عمومی) خود را با ستاره DJ سامانتا رونسون (در تصویر) برقرار کرد. رابطه آنها در سال 2008 آغاز شد ، و پس از آن ، لوهان درمیان شایعات مختلفی در بین مردان و زنان قرار گرفت واین روزها به نظر می رسد که او تنها است.

الیزابت تیلور :
تیلور زندگی باعشق واقعی را درهر یک از فیلم های دراماتیک خود انجام داد. او هشت بار با هفت مرد ازدواج کرده بود ، در شروع در سن 18 سالگی با  نیکی هیلتون ازدواج کرد،ازدواج دوم او با مایکل ویلدینگ ، که دو پسر به همراه داشت. همسر سوم او، مایکل تاد بود ، که در یک حادثه غم انگیز در یک سقوط هواپیما یی درگذشت. در ازدواج چهارمش با ، ادی فیشر فریب خورد ، و دوبار با ریچارد برتون (در تصویر) ازدواج کرد و زندگی پر فراز و نشیبی را در کنار او داشت. شوهر هفتم او سناتور جان وارنر بود. و شوهر هشتمش ، لری فورتنسکی ، یک کارگر ساختمان بود که او را درکلینیک بتی فورد دیده بود و با او ازدواج کرد.
ell05.jpg (410×308)
 
روابط 
لیندسی لوهان :
اگر شایعات اجازه دهند که باور کنید ، لوهان تعداد زیادی دوست نداشت. یک منبع اطلاعاتی می گوید آخرین میزبانی او با طرفداران و دوستدارانش در گلی برگزار شد که هزاران نفر در این مهمانی بزرگ برای دیدن او شرکت کردند. 
 
الیزابت تیلور :
تیلور در زندکی اسراف را پیشه رو گرفته بود  ، او بازیگر یکی از گران ترین فیلم هایی است که تا کنون ساخته شده است. او پزشک شخصی داشت، و شایعه است بیشتر وعده های غذایی خود را در کنار دوستان و در رستوران های لس آنجلس می گذراند.او حتی جواهرات خود را هم به حراج می گذاشت.
ell06.jpg (410×308)
 
علاقه و اشتیاق دوم آنها
لیندسی لوهان :
علاقه لینزی پس از بازیگری به موسیقی بود.پس از ضبط آهنگ " بهترین جمعه" و "اعترافات نوجوانان ملکه " لوهان به صورت حرفه ای موسیقی را در سال 2004 با آلبوم خود به نام  " صحبت می کنند " آغاز کرد. برای دومین بار آهنگ یک فیلمی را به عهده گرفت ، که انتقادات زیادی را به همراه داشت. در حالی که کار انفرادی لوهان هم چنان در حال انتظار باقی مانده است  اما او به تازگی در جیمز فرانکو یک فیلم ویدیویی جدید به نام REM برای فعالیت در قسمت موسیقی آن ظاهر شده است .

الیزابت تیلور :
اما تیلور عاشق چیزهای براق بود و علاقه زیادی به جواهرات داشت . او گفته است: " مادر من می گوید چشم من به مدت هشت روزبعد از تولدم باز نمی شد ، اما زمانی که چشمم باز شد ،اولین چیزی که دیده بودم حلقه نامزدی اوبوده است. او مجموعه زیبایی از جواهرات دارد. از جمله سرویس جواهرات الماسی که هدیه ای از طرف ریچارد برتون به او بوده که آن را با قیمت  156 میلیون دلار در دسامبر 2011 به حراج گذاشت.
ell07.jpg (410×308)
 
سبک و مد
لیندسی لوهان :
لوهان آفتابپرست همیشه در حال تغییر است. سالها پیش در زمان نوجوانی موهای اوبه رنگ قرمز و زیبا بود. او موهای خود را به رنگ های گوناگونی در می آورد. او خود را شبیه به مرلین مونرو  و  همانند تایلور می کند. در اوایل امسال ، تغییر در ظاهرش باعث بروز شایعاتی مربوط به جراحی پلاستیک او شد (با این حال،این شایعات هنوز تایید نشده است ).

الیزابت تیلور :
تیلور به عنوان یکی از زیبا ترین زنان جهان ، همیشه موهای خود را با لباسی که می پوشید ست می کرد.ناخن هایش همیشه کوتاه وآرایش چشم او دراماتیک بود . او مظهر زرق و برق در هالیوود به شمار میرفت(عاشق جواهرات بود ) ،و در مجله سال 2009 این چنین گفته است که :همیشه جواهرات خود را بعد از استفاده به حراج گذاشته و یا اینکه آنها را صرف کمک به نیازمندان کرده است.
ell08.jpg (410×308)



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
زوج های مشهور هالیوودی که مثل هم لباس می پوشند
ناتالی پورتمن مثل همیشه زیبا و جذاب در عکس های تبلیغاتی!!
جذاب ترین زنان هالیوودی در دنیای مد
9 واقعیت جالب درباره کیت میدلتون Kate Middelton که نمی دانستید
چهره های بدون آرایش بازیگران هالیوودی