در ساعات گذشته تصاویری از حضور جوانان بازیگر ایرانی روی سن جشنواره رم را دیدید. از این منظر، نگاهی تحلیلی به پوشش جمعی از بازیگران ایرانی که در فستیوال رم شرکت کردند خواهیم داشت و پیشنهاداتی برای آراستگی هرچه بیشتر سفیران کشورمان مطرح می‌کند.
در دنیای امروز، نمی‌توان اهمیت پوشش مناسب را، نادیده گرفت. خصوصا وقتی به نمایندگی از کشورتان در مراسمی رسمی ظاهر می‌شوید، نوع پوشش و برخورد شما در اذهان عمومی و به ویژه در نگاه مردم دیگر کشورها، اثرگذار خواهد بود.

 در ساعات گذشته تصاویری از حضور جوانان بازیگر ایرانی روی سن جشنواره رم را دیدید. از این منظر، نگاهی تحلیلی به پوشش جمعی از بازیگران ایرانی که در فستیوال رم شرکت کردند خواهیم داشت و با توجه به معیارهای زیباشناختی جهانی که همسو با فرهنگ ایرانی ماست، پیشنهاداتی برای آراستگی هرچه بیشتر سفیران کشورمان مطرح می‌کند.

همان‌طور که روی تصویر درج شده است، به نظر ما این نوع پوشش اسپرت، نه تنها مناسب مراسم رسمی، همچون فرش قرمز فستیوال رم نیست، بلکه از لحاظ آراستگی و زیبایی نیز ارزش چندانی ندارد. درست است که هر شخص، سلیقه‌ای خاص دارد اما پوشش و آراستگی هم اصول و قاعده‌ای دارد. پوشیدن شلوار از جنسی که زود چروک می‌شود، چکمه‌ای که بی‌شباهت به پوتین سربازی نیست، باعث می‌شود این پوشش را برای بانوی هنرمند کشورمان نپسندیم.

ca02.jpg (544×640)

 به جای این کت و شلوار اسپرت قهوه‌ای، چند دست لباس پیشنهاد می‌کند:

اگر دوست دارید هم شیک باشید و هم اسپرت، پیشنهاد می‌کنیم از این ژاکت بافتنی زیبا و ساده، استفاده کنید. ترکیب چنین بافت ساده‌ای، با شلوار و کفش مشکی، زیبایی منحصر فردی به شما می‌بخشد. یک کمربند پاپیونی کوچک هم، کمی آراسته‌تر و رسمی‌ترتان می‌کند.
اگر طرفدار لباس اسپرت هستید، از این پالتوی دو رنگ شیک هم می‌توانید استفاده کنید. در عین سادگی، زیبا و برازنده است. شاید هم یک شال خوش‌رنگ، کمی استایل شخصی به شما ببخشد.

چند دست لباس، از ترکیب رنگ‌هایی چون سیاه و سفید، و از ترکیب رنگ‌های طیف سیاه و خاکستری، پیشنهاد می‌کند که در عین آراستگی، در مقیاس جهانی هم، لباسی زیبا و شیک به حساب می‌آید:

ca06.jpg (300×458)
ca07.jpg (300×469)
ca08.jpg (300×448)

یک پالتوی بلند سفید یا قرمز، با بلوز و شلوار و کفش مشکی، در عین رنگی بودن، سنگین و مجلسی هم هست.
پیراهن‌های بلند خوش‌دوخت که با کتی ظریف، کامل می‌شوند هم، برای این مراسم انتخاب هوشمندانه‌ای است.
اگر از طرفداران رنگ مشکی نیستید، پیشنهاد می‌کنیم مانتویی طرح‌دار انتخاب کنید و آن را با شلوار و شالی ساده، بیارایید.

سادگی، زیباست اما با کمی توجه به جزییات، می‌توان از یک لباس ساده‌ی معمولی، پوششی بی‌نهایت شیک و برازنده ساخت. همان طور که در تصویر می‌بینید، این پوشش ساده و معمولی، بیشتر به پوشش روزمره شبیه است اما با کمی تغییرات و اعمال سلیقه‌ی شخصی، می‌توان از آن لباسی زیبا ساخت.

یک لباس شیک و مجلسی، لازم نیست عجیب و غریب باشد. با صرف اندکی هزینه و حوصله، می‌توان آن را آراست. کافه سینما، نمونه‌هایی از لباس‌هایی ساده، اما برازنده را برای شما به نمایش می‌گذارد:


ca12.jpg (400×519)
ca13.jpg (400×479)


همان طور که می‌بینید، یک پالتوی ساده‌ی مشکی، که با شلوار و کفش همرنگ، ست شده است، بی‌نهایت ساده است، اما با اضافه کردن یک کمربند ظریف، استفاده از یک شال گردن زیبا، و یا همراه داشتن یک کیف کوچک مجلسی، می‌توان به همین لباس‌های ساده، روحی تازه بخشید.



گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع : caffecinema.com



مطالب پیشنهادی :
رتبه بندی لباس های هنرمندان هالیوودی در جشنواره Emmy 2013
مقایسه استایل Christina Aguilera و Maria Cary در مد و لباس
بهترین لباس های مادران هالیوودی در دوران بارداری شان
بهترین لباس های دنیای مد در سال 2012
نگاهی بر پوشش های کودکان سلطنتی