کیت میدلتون Kate Midelton 31 ساله این بار در یک لباس کوتاه مشکی رنگ که از جنس تور بود دیده شد. او یک کیف دستی بسیار کوچک به رنگ قرمز هم به دست داشت که این بر جذابیت مدل لباس پوشیدن او افزود.
در مراسمی که از سوی موسسه خیریه در باغ ویکتوریا در لندن و در تاریخ پنجشنبه 28 نوامبر برگزار گردید کیت میدلتون Kate Midelton هم دعوت داشت . این بانوی 31 ساله این بار در یک لباس کوتاه مشکی رنگ که از جنس گیپور بود دیده شد. او یک کیف دستی بسیار کوچک به رنگ قرمز هم به دست داشت که این بر جذابیت مدل لباس پوشیدن او افزود.
 

میدلتون Midelton ، برای گفتگو با میهمانان و بازدید از آنها بر روی فرش قرمز رفت و عکس های زیادی از او گرفته شد. او اعلام کرد که حامی یک سازمان خیریه از سوی ورزشکاران برای انجام حمایت های مالی از سوی آنها می باشد. او در این مهمانی بدون همسرش ویلیام شرکت کرد، چرا که همسرش به احتمال زیاد در خانه مانده و از پسر 4 ماهه اشان به نام جورج مراقبت کرده است.
 

یک منبع موثق خبر داده است که این زوج به فکر بالا بردن تعداد فرزندان خود می باشند ، بدون آنکه از پدر و مادر و یا هر پرستاری کمک بخواهند. آنها گفته اند : ما دوست نداریم در تربیت و نگهداری از فرزندانمان به کسی متکی باشیم.




تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
هزینه های کیت میدلتون برای آرایش و زیبایی
کیت میدلتون مادر شد
مقایسه استایل پرنسس دایانا و کیت میدلتون
بهترین لباس کیت میدلتون بعد از عروسی سلطنتی
بدلی برای کیت میدلتون پیدا شد!