اسم دختر کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام انتخاب شد
شنبه 2 می 2015 دختر کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام به دنیا آمد. اسم دختر کیت میدلتون دیروز انتخاب شد.

کاترین، دوشس کمبریج متولد 9 ژانویه 1982 همسر شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج است. از وقتی که نامزدی آنها شروع شد، کاترین از طرف رسانه‌ها مورد توجه شدید قرار گرفت و البته این گمان بوجود آمد که آنها در نهایت ازدواج خواهند کرد. در 16 نوامبر 2010، دفتر شاهزاده ویلیام رسماً نامزدی آنها را اعلام کرد و قرار شد که تاریخ عروسی 29 آوریل 2011 باشد.

میدلتون در شهرستان بارکشایر بزرگ شد. پس از اتمام مدرسه به کالج مارلبرو رفت و پس از آن وارد دانشگاه سنت اندروز شد. در آنجا با شاهزاده ویلیام که او نیز در 2001 مشغول درس خواندن در آن دانشگاه بود آشنا شد. با آغاز رابطهٔ ایندو، رسانه‌ها هم لحظه لحظه آنها را زیر نظر داشتند. کاترین عنوان کرده بود که رسانه‌ها او را اذیت می‌کنند. در آوریل 2007 منعکس شد که آنها از هم جدا شدند. آن دو به دوستی با هم ادامه دادند و در اواخر 2007 دوباره به هم پیوستند. از آن موقع تا به حال، کاترین در بسیاری از مراسم سطح بالای سلطنتی شرکت کرده‌ است. او بخاطر سلیقهٔ خوبش در مُد مورد تحسین قرار گرفت. همچنین در لیست «خوش‌پوشان» نیز قرار دارد.

در 3 دسامبر 2012، کاخ سنت جیمز اعلام نمود که دوشس باردار است و منتظر اولین فرزندش می‌باشد و به علت تهوع تند بارداری در بیمارستان خصوصی شاه ادوارد هفتم در لندن بستری شده که سه روز در آن جا ماند. در 14 ژانویه، کاخ سنت جیمز اعلام کرد که انتظار می‌رود نوزاد در ژوئیه به دنیا آید و حال دوشس هم رو به بهبود است.

در ژانویهٔ 2013، ملکه نامه ای جدید صادر کرد که بر طبق آن اگر فرزند دوک و دوشس کمبریج چه پسر و چه دختر باشد، لقب شاهزاده/شاهدختِ پادشاهی متحده و عنوان والاحضرتِ سلطنت را دریافت خواهد کرد. این مسئله برای تمام فرزندانی که دوک و دوشس کمبریج در آینده خواهند داشت، صدق می‌کند.

در 22 ژوئیهٔ 2013، پس از آغاز درد اولیهٔ زایمان، دوشس کمبریج به بیمارستان سنت مری منتقل شد. او در آن روز، نوزاد پسری به نام شاهزاده جرج کمبریج را با وزن 8 پوند و 6 اونس (3.80 کیلوگرم) در ساعت 16:24 به وقت محلی به دنیا آورد.

دومین بارداری دوشس در 8 سپتامبر 2014 اعلام شد. این فرزند چهارمین نفر در بین خط وراثت برای پادشاهی بریتانیا خواهد بود. همانند بارداری اول، دوشس از تهوع شدید بارداری رنج می برد و به همین خاطر ملاقات های رسمی و سفرهای سلطنتی خود را به تعویق انداخته است.

دومین فرزند کیت میدلتون و شاهزاده ویلیامز در 2 می 2015 به دنیا آمد. بر اساس رسم خانواده سلطنتی اسم دختر کیت میدلتون Kate Middleton و شاهزاده ویلیام William را شارلوت الیزابت دیانا Charlotte Elizabeth Diana گذاشتند.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصیی سیمرغ