لباس ساره بیات در جشنواره کن 2015 را کدام برند طراحی کرده بود؟
ساره بیات در جشنواره کن 2015 با پوشش بسیار زیبایی حاضر شده بود. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که این لباس از کدام برند خریداری شده بود.

ساره بیات هنرپیشه فیلم ناهید که چند روز پیش در مراسم فرش قرمز این فیلم، با مانتویی خاکستری- نقره ای و شال حریر صورتی خاکی روشن و شلوار روشن و زیورآلات طلایی حاضر بود، امروز در مراسم فرش قرمز فیلم Sicario با تیپی متفاوت ظاهر شد. او در این مراسم با کت و شلوار سیاه و سفید، به همراه پیراهن حریر سفید شیری، کفش سفید و کیف مشکی لویی ویتون بر روی فرش قرمز ظاهر شد.

در خدمت اسپانسری کهنسال

نکته دیگر درباره پوشش ساره بیات تاثیرپذیری فراوان او از اسپانسری است که در این مراسم همراهش بوده است؛ اسپانسری فرانسوی به نام “لویی ویتون” یا “ال.وی” که بیش از یک قرن و نیم قدمت دارد.

این اسپانسر با قرار دادن عینک و کیفی که لوگوی “ال.وی” به صورت گل درشت روی آن خودنمایی می کند در دستان ساره بیات، خیلی خوب توانسته از توجهاتی که به یک بازیگر زن ایرانی در چنین مراسمی صورت می گیرد به نفع برند خود استفاده کند.

 

کمربندی ناهمگون

نکته ناهمگون پوشش بیات هم کمربندی است که به شلوار بسته است. در کنتراستی عجیب او کمربندی قرمزرنگ را انتخاب کرده است که کمترین ربطی به سیاه و سفیدی پوشش غالبش ندارد.
به نظر می رسد در انتخاب این کمربند هم همان “ال.وی” که موسس اش “لویی ویتون” فرانسوی بوده بیش از هر کس دیگر نقش داشته باشد.
در ادامه تصاویر این هنرمند کشورمان را که از GettyImages گرفته شده است را برای شما به نمایش می گذاریم.

 

مدل لباس ساره بیات در جشنواره کن 2015

مدل لباس ساره بیات در جشنواره کن 2015

طراح مدل لباس ساره بیات در جشنواره کن 2015

طراح مدل لباس ساره بیات در جشنواره کن 2015

ساره بیات در جشنواره کن 2015

ساره بیات در جشنواره کن 2015

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : caffecinema.com/funpatogh.com