10 برند برتر و گران در زمینه مد و پوشاک
برندها رقابت های بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و هر کدام سعی می کنند مشتریان خود را راضی نگه دارند. در این مقاله 10 برند برتر و گران قیمت دنیای مد و پوشاک را معرفی می کنیم

10 برند برتر و گران قیمت در دنیای مد

شیک پوشی یکی از دغدغه های همیشگی بشر بوده که نه تنها زمان زیاد بلکه هزینه های گزافی را نیز برای انتخاب پوشاک خود صرف می کنند تا متمایز از دیگران به نظر برسند. غریزه متفاوت بودن از دیگران، عاملی است که باعث می شود انسان ها از هیچ گونه صرف هزینه گزافی چشم پوشی نکنند. از زمان انقلاب صنعتی به بعد ، صنعت پوشاک نیز دستخوش تغییرات بسیاری قرار گرفت و پیشرفت کرد. در این میان برندهای پوشاک نه تنها در تامین تقاضا و علائق مشتریانشان بلکه در رقابت با یکدیگر در دنیای طراحی و مد از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند. اگرچه این پوشاک در غالب فرهنگ غربی جلوه می کنند، اما هنوز سنت بومی خود را در معرفی تولیداتشان به جهان حفظ می کنند تا بیشترین توجه را از سوی مردم به خود جلب کنند. با این وجود فقط طبقه خاص از جمله ثروتمندان قادر به خرید تولیدات این برندها هستند.
در ادامه مطلب به فهرستی از برترین برندهای گران صنعت پوشاک می پردازیم که در بین تعداد بیشماری ازدوستداران مد دنیا مشهورند.

بیشتر بدانید : 10 طراح لباس برتر دنیا !

10 - فندی Fendi
10 برند برتر و گران در زمینه مد و پوشاک,فندی Fendi

فندی Fendi یک برند معروف در تولید پوشاک است. لباس های طراحی شده فندی Fendi قابل تحسین هستند و با دقت هر چه تمام تر در پی تامین انتظار مشتریان خود می باشند. لباس های گران قیمت فندی Fendi، او را در جمع 10 برند پوشاک گران قیمت گنجانده است. پوشاک با کیفیت فندی Fendi الگوهای برجسته ای را در حوزه مد و طراحی معرفی نموده است.

9 - گس Guess
10 برند برتر و گران در زمینه مد و پوشاک,گس Guess

گس Guess یک برند آمریکایی است که بیشتر از هر چیز به خاطر جین های کتانش معروف است. بیشتر محصولات این برند در دسته لباسهای بزرگسالان و خانم هاست. تی شرت و جین های این برند در میان جوانان طرفدار مد بسیار معروف هستند. محصولات آرایشی چون عطرها و دئودرانت ها گران قیمت و دامن هایش در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد.

8 - والنتینو Valentino
10 برند برتر و گران در زمینه مد و پوشاک,والنتینو Valentino

مجموعه پوشاک شگفت آور والنتینو valentino ، این برند را ردیف برترین های پوشاک قرار داده است. لباس های مجلسی این برند عامل وجه تمایزش می باشند. برند والنتینو Valentino مفتخر است که طرح های برجسته اش، زنان طبقه اشرافی با گرایش های مدگرایی را جذب خود کرده است. سیاست قیمت گذاری و تولید والنتینو نیز منطبق با همین طبقه پایه ریزی شده است.

7 - دیور Dior
10 برند برتر و گران در زمینه مد و پوشاک,دیور Dior

دیور Dior از لحاظ طراحی های مدرنیزه و برجسته اش بیسیار معروف است. تولیدات باکیفیت و منطبق با آخرین مد به عنوان یک سمبل شاٌن و مقام جلوه گری می کند. این تولیدات بسیار گران، نظر زنان فعال در صنعت مد را نیز به خود جلب کرده است. در شروع هر فصل دیور با تولیدات خود از شلوار گرفته تا کلاه از راه می رسد.


6 - ورساچه Versace
10 برند برتر و گران در زمینه مد و پوشاک,ورساچه Versace

ورساچه هم برای بانوان و هم برای آقایان طرح های مدرنیزه خود را به ارمغان می آورد. این برند در بین طرفداران مد که حاضرند برای بهترین کیفیت منطبق بر آخرین مقالات مد هزینه کنند معروف است. این برند همچنین جایگاه خود را در بین ملل پیشرفته و در حال رشد جهان یافته است.

5 - آرمانی Giorgio Armani
10 برند برتر و گران در زمینه مد و پوشاک,آرمانی Giorgio Armani

آرمانی نه تنها برند گران بلکه برند برتر جهان نیز می باشد و این شهرت را مدیون جین ها و تی – شرت های منحصر به فردش می باشد که آن را در ریف برندهای ممتاز نشانده است. تنوع فصلی محصولاتش شمار زیادی از افراد را در بخش های مختلف جهان به خود جلب نموده است.

4 - پرادا Prada
10 برند برتر و گران در زمینه مد و پوشاک,پرادا Prada

پوشاک الگو محور این برند ایتالیایی شمار وسیعی ار امتیازات مد را جذب کرده است. تولیدات برند پرادا Prada در ردیف گرانترین تولیدات پوشاک جهان جای دارد. سادگی ، دوام بر پایه آخرین مد طراحی از مهمترین ویژگی های این برند است. به همین دلیل اغلب توسط طراحان مد و بوتیک داران توصیه می شوند. علاوه بر پوشاکT کالاهای دیگری نیز توسط این برند تولید می شوند. شبکه عظیمی از فروشگاه ها و حق امتیازات در جهان مدرکی بر اثبات شهرت این برند هستند.

3 - دولچه گابانا Dolce&Gabbana
10 برند برتر و گران در زمینه مد و پوشاک,دولچه گابانا Dolce&Gabbana

دولچه اند گابانا Dolce&Gabbana یکی از مشهورترین برند های پوشاک است. شمار زیادی از تولیدات مردانه و زنانه این برند در سراسر دنیا به فروش می رسد.کیفیت بافت و چاپ این برند ایتالیایی هیچ شباهتی به برند های دیگر ندارد. بعلاوه قیمت بالای محصولاتش، این برند را در ردیف گرانترین برندها قرار داده است.

2 - شنل Chanel
10 برند برتر و گران در زمینه مد و پوشاک,شنل Chanel

کیفیت و طراحی منحصر به فرد شنل Chanel قابل مقایسه با برند های دیگر نیست. و از این رو در بین برندهای معروف و گران جلوه نمایی می کند. این برند طرفداران خاص خود را در بین دختران دوست دار تنوع پیدا کرده است.

1 - گوچی Gucci
10 برند برتر و گران در زمینه مد و پوشاک,گوچی Gucci

برند ایتالیایی گوچی گوی سبقت را از سایر برند های برتر جهان ربوده و عنوان گرانترین را به خود اختصاص داده است. و تنوع وسیع و باکیفیتی از محصولاتش را به مشتریانش عرضه میدارد که حاضرند برای اثبات وفاداری خود به این برند محصولاتش را به بالاترین قیمت خریداری کنند. این برند انتخاب اول افراد مشهور صنعت مد و همچنین طبقه اشراف می باشد. قیمت بالای تولیدات گوچی ،این برند را در راس 10برند گران قیمت جهان در سال 2013 قرار داده است.


بیشتر بدانید : جدیدترین پیراهن های طراحی شده توسط برندهای معتبر دنیای مد که از طبیعت الهام گرفته اند

بیشتر بدانید : 60 برند معروف و معتبر در جهان

بیشتر بدانید : 10 مدل لباس برتر سال 2016 از چه برندهای بود؟

بیشتر بدانید : 12 مدل لباس برتر در دنیای مد که توسط دیور طراحی شده است


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ