جدیدترین عطر دیوید بکهام که همیشه مد است!!
عطری که دیوید بکهام David Bekham به تازگی با نام « Aqua Classic » روانه بازار کرده است، ورژن جدید عطری است که او در سال 2013 تولید کرد.

جدیدترین عطر ویکتوریا بکهام را بشناسید

شاید فکر کنید که هر عطری دوره ای دارد و پس از آن از مد می افتد یا دیگر قابل استفاده نیست اما عطر دیوید بکهام یکی از عطرهایی است که همیشه حال آدم را خوش می کند و موجب شادابی و نشاط می شود.
عطری که او به تازگی با نام «Aqua Classic» روانه بازار کرده است، ورژن جدید عطری است که او در سال 2013 تولید کرد. همان طور که شما هم حدس زده اید، این عطر اسپورت می باشد و ترکیبی از اسانس های مرکبات و چای سبز دارد. برای استفاده پس از یک دوش آب گرم بعد از ورزش نیز مناسب است.

ما در اینجا مصاحبه ای با دیوید بکهام کرده ایم تا در مورد محصول جدید، خانواده و برنامه های کاری که در آینده دارد، بیشتر بدانیم.

بیشتر بدانید : عکس های جدید دیوید بکام برای معرفی محصولات برندش House99

مصاحبه در مورد جدیدترین عطر دیوید بکهام

10 سال از زمانی که اولین عطرت را تولید کرده ای می گذرد، در طول این مدت چه تغییراتی به حرفه خود داده ای؟

من فکر می کنم که تمرکز و گذاشتن زمان و انرژی کافی برای تمام مراحل تولید یک محصول، از ایده اولیه ای که به ذهنت می رسد تا نام گذاری محصول و طراحی نهایی، مهمترین عامل در پیشرفت و موفقیت است.
من به کمک همکارانم تلاش زیادی کردیم تا تغییری به محصولات جدید خود بدهیم و آنها را جذاب تر از قبل سازیم. انکار هم نمی کنم که پیشنهادهایی که از همکارانم گرفته ام، واقعا تاثیرگذار بود.


برند دیوید بکهام در طول 5 سال گذشته، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است. به نظرت این مسیر تا 5 سال آینده به کجا می رسد؟ چه برنامه ای برای آینده ات داری؟

اول از همه باید این را بگویم که من تولید عطر را به عنوان یک برند و  شغل حرفه ای نمی دانم. آنچه بدان علاقه داشتم، فوتبال بود که به مدت 22 سال بازی کردم و از آن لذت بردم.
3 چیزی که در زندگی برایم اهمیت دارد، شغلم، میامی و همکاری ام با یونیسف است و خوشبختانه در تمام آنها با سرعت بالایی رشد کردم و نتیجه گرفتم. یکی از دلایل موفقیت من همکاری با افراد با تجربه و حرفه ای بود. برای آینده هم باید بگویم که پروژه های بزرگی در دست دارم.


به افرادی که تازه اول راه هستند و تجربه زیادی ندارند، چه پیشنهادی می دهی؟

این که سخت کوش باشند و هیچوقت دست از تلاش بر ندارند. این جمله ای بود که در آغاز کارم مدام از بزرگ ترها می شنیدم و بسیار کمکم کرد. لذت بردن از کار نیز یکی دیگر از پیشنهادهایی است که به جوان ترها می دهم. به دنبال حرفه ای بروید که به آن علاقه دارید.


همه تو و همسرت ویکتوریا را به عنوان یک زوج خوشبخت و موفق می شناسند، آیا در مورد پروژه های کاری ات با او مشورت می کنی؟

زمانی که لازم باشد، ما با هم در مورد پروژه هایمان صحبت و از ایده های هم استفاده می کنیم اما زمانی که در خانه هستیم ترجیح می دهیم که فقط تمرکز و انرژی خود را روی کودکانمان بگذاریم و از جمع خانوادگی خود لذت ببریم.


آیا کودکانت را درگیر کار می کنی؟ منظورم این است که پیشنهادهای آنها برایت اهمیت دارند یا نه؟

بله حتما. فرزندانم به پروژه های من علاقه زیادی نشان می دهند، به خصوص همکاری ام با یونیسف. من هم از این که کارم را با آنها به اشتراک بگذارم، احساس غرور می کنم.


اگر فوتبالیست نبودی، چه کار دیگری را آغاز می کردی؟

وقتی کودک بودم، جز فوتبال و فعالیت در این زمینه به هیچ چیز دیگری فکر نمی کردم و برای رسیدن به هدفم نیز تلاش بسیاری کردم و در نهایت به آن رسیدم. حالا هم مطمئنم که فوتبال تنها حرفه ای است که از آن نهایت لذت را می برم. واقعا احساس خوشبختی می کنم از این که چندین سال در رشته ای فعالیت داشتم که واقعا به آن علاقمند بودم.


چه عطری را می پسندی؟

من همیشه از عطرهایی که موجب شادابی و نشاط می شوند، لذت می برم.  «Aqua Classic» شامل رایحه لیمو و گل است که به آدم انرژی می دهد.


آیا از یک عطر خاص استفاده می کنی یا ترجیح می دهی روز و شب عطرهای متفاوت بزنی؟

آیا از یک عطر خاص استفاده می کنی یا ترجیح می دهی روز و شب عطرهای متفاوت بزنی؟

من از چندین عطر استفاده می کنم و انتخاب آنها بستگی به حال و روزم و کاری که می خواهم در آن لحظه انجام دهم، دارد.


بیشتر بدانید : راز خوش تیپی و شیک پوشی دیوید بکهام، مرد دوست داشتنی هالیوود


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل