در مراسم اسکار 2017 مریل استریپ چه پیراهنی خواهد پوشید؟
مریل استریپ Meryl Streep قرار بود در مراسم اسکار 2017 پیراهنی از برند شنل بپوشد، اما او از این کار منصرف شد.

مریل استریپ برای مراسم اسکار پیراهن شنل را نخواهد پوشید

این عکس مریل استریپ Meryl Streep را در پیراهن برند لانوین Lanvin در مراسم اسکار سال 2012  نشان می دهد.

 

مریل استریپ Meryl Streep در مراسم اسکار Oscar 2012

 مریل استریپ Meryl Streep در مراسم اسکار Oscar 2012

 

در حالی که بیشتر طراحان لباس آرزو دارند که مریل استریپ Meryl Streep پیراهن آنها را بپوشد اما حساب کارل لاگرفیلد Karl Lagerfeld از بقیه جداست. طبق گفته های مدیر خلاق و طراح ارشد شنل، مریل عاشق پیراهن ابریشمی خاکستری رنگ متعلق به آخرین مجموعه این برند شده بود و می خواست با انجام برخی تغییرات جزئی شامل بلندتر کردن یقه  لباس، این پیراهن را برای مراسم یکشنبه شب بپوشد.

 

ed68767f2afde56ebde1ee2c1cec9321.jpg

 

همانگونه که مجله لباس زنانه دیلی ریپورت گزارش کرده است، تغییرات جزئی در حال انجام و گروه هنری در حال آماده کردن آن برای مراسم بودند اما قبل از ارسال لباس از پاریس به هالیوود تیم مریل استریپ Meryl Streep انصراف وی را از پوشیدن لباس اعلام کرده است.

به گفته لاگرفیلد یکی از نمایندگان استریپ به وی گفته است که " ادامه کار روی لباس را متوقف کنید. ما کسی را پیدا کرده ایم که برای پوشیدن لباس برند آنها به ما پول پرداخت می کند"

به هر صورت تیم استریپ صحت این سخنان را طی نامه ای به بخش مد یاهو کاملاً تکذیب کرده و گفته که خانم استریپ هرگز به خاطر پول لباسی را نخواهد پوشید. این برخلاف اصول اخلاقی وی است و حقیقت ندارد"

استریپ برای نقش خود در فیلم فلورانس فاستر جنکینز نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

 

آیا حقیقت دارد که او به خاطر پرداخت پول از سوی برند دیگری از پوشیدن لباس برند شنل منصرف شده باشد؟

طبق گفته های لاگرفیلد، شانل در این خصوص سیاست سختگیرانه ای دارد که برای پوشیدن لباسهای برند خود توسط افراد مشهور به آنها پول پرداخت نمی کند و اهمیتی ندارد که آن فرد چه کسی باشد و یا مراسم مورد نظر چه مراسمی باشد." وقتی ما لباسی به ارزش 100.000 یورو (106.95 دلار) به او می دهیم بعداً متوجه می شویم که برای پوشیدن آن باید پول هم پرداخت کنیم او می گوید" ما لباس را می دوزیم به آنها هدیه می دهیم اما پولی برای پوشیدن آن پرداخت نمی کنیم.

لاگرفیلد گفته است که او از این پیشامد راضی نیست " مریل استریپ بازیگر با استعدادی است. به هر حال طراح باسابقه گفته که این بازیگر اگر علاقه دارد می تواند پیراهن را برای خود نگه دارد "آنهم به خاطر سایز آن" او اضافه می کند که آن لباس برای وی دوخته شده و برای وی عالی و بی نقص است.

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ

 

Save

Save