این طراحان ایتالیایی که در عرصه پوشاک و مد از معروف ترین ها هستند، این هفته شنبه نمایشگاه جدید خود را در زمینه پوشاک مردانه برای زمستان سال آینده افتتاح کردند.

این طراحان ایتالیایی که در عرصه پوشاک و مد از معروف ترین ها هستند، این هفته شنبه نمایشگاه جدید خود را در زمینه پوشاک مردانه برای زمستان سال آینده افتتاح کردند.
 
این سه نفر که از مشهورترین طراحان لباس ایتالیا هستند اعلام کردند که در حال راه اندازی خط تولید جدید لباس های مردانه برای پاییز و زمستان 2009/2010 هستند، عمده کارهای آنها قرار است با تصویری سیاه و سفید از مدل های قدیمی سیسیلی باشد، در واقع طرح آنها برای این لباس ها قرار است طرحی متعلق به طبقه اشراف دوران گذشته باشد.
 
شوی لباس این طراحان مشهور یکی از  اولین نمایش هایی است که در میان چهل نمایش مد در زمینه پوشاک مردانه در میلان روی صحنه می رود، و تا روز پنجشنبه نیز ادامه خواهد داشت، این در حالی است که این روزها بحران اقتصادی در آمریکا و کشورهای اروپایی وضعیت پیچیده تری دارد.
 
مانکن ها شلوارهای راه راه که قسمت بالای آنها نقره ای است به تن دارند، همچنین آنها پیراهن های ساتن و ژاکت های نظامی پوشیده اند.

 

 

 در بالا چند نمونه از فشن شوی دلچه کابانا را ملاحظه می فرمایید

 
خلاقیت آنها اغلب در ترکیب رنگ مشکی، آبی، قهوه ای و خاکستری لباس هاست،اما کمی هم رنگ صورتی کمرنگ را چاشنی طرحشان کرده اند.
 
دومینو دولاچه و استفانو گابانا همچنین در این شو جین های " طلا نشان" خود را نیز به نمایش می گذارند، که هر یک از این جین ها قطعه ای از طلای 24 عیار به همراه دارد.برای لباس بعداز ظهر، مانکن ها ژاکت های تافته ابریشمی به رنگ های سفید، سیاه، قرمز و صورتی بر تن می کنند. 
بیوربری طراح معروف کریستوفر بیلی " نوستالژی مدرن" را برای خط تولیدی جدید پوشاک مردانه خود به ارمغان آورده است. وی در شوی خود از بیل برنت به عنوان فردی که از وی الهام گرفته یاد می کند.
طرح وی لباس هایی است به رنگ مشکی که در بالا بسیار گشاد هستند و رفته رفته تنگ می شود، همچنین کت هایی بسیار بزرگ به رنگ مشکی و یا خاکستری با شلوارهایی  نازک با رنگ های تیره ست شده اند. پیراهن ها همه ساده به رنگ سفید، با یقه هایی برآمده، و بارانی هایی بلند همراه هستند.
 
مانکن ها شال های هماهنگ با لباس شان پوشیده اند، که در اطراف گردن شان پیچیده شده؛ همچنین آنها کمربندهای تافته ای مانند شال به کمر بسته اند. برای بعداز ظهر، بیلی مانکن هایش را با کت و شلوارهایی از جنس مخمل به رنگ های آبی، سبز و گوجه ای به روی سن نمایش می فرستد.
 
وی بعد از نمایش طرحهایش به خبرگزاری رویترز  می گوید: می خواستم به روزهای گذشته و طرح های قدیمی بیوربری برگردم، آن بارانی ها و کت های بلند، می خواستم طرح کمپانی بیروبری را قوی تر از همیشه کنم،    
 
از اینکه بازگشته ام تا ببینم چه کسی هستم و چه کار می کنم خیلی خوشحالم.
لباس های مجلل و شیک دیگر به درد این روزها که درگیر بحران اقتصادی شدیدی هستیم نمی خورد، بیلی می گوید اکنون زمان آن است که به ریشه ها برگردیم. 

 
ما دیگر از دوران آن بارانی های بلند بیرون آمده ایم، اما آن قسمتی از گذشته و فلسفه ماست،من می خواستم با گذشته ام در ارتباط باشم

 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
پر درآمدترین مانکن های جهان
آنجلینا جولی و براد پیت در مراسم فیلم کن همه را شگفت زده کردند!
کریستین دیور بر بحران اقتصادی غلبه کرد
مانگو و بازار پوشاک ایران
همه چیز درباره مدیر ورساچی!