با الیکسا، برند اروپایی جواهرات و ساعت مچی آشنا شوید
برند الیکسا Elixa طراحی و فشن مدرن را در هم آمیخته تا طراحی های زیبایی را برای زنانی که دوست دارند اکسسوری های با ارزش آنها خاص باشند، را خلق کند.

تاریخچه برند الیکسا Elixa

برند الیکسا Elixa طراحی و فشن مدرن را در هم آمیخته تا طراحی های زیبایی را برای زنانی که دوست دارند اکسسوری های با ارزش آنها خاص باشند، را خلق کند. این برند هم در طراحی جواهرات و هم در طراحی ساعت، این واقعیت را مد نظر قرار  داده است. از یک طرف این طراحی ها روال های رایجی محسوب می شوند و از طرف دیگر، خالقین این برند به مقام زن احترام قائل هستند ( در رنگ های متنوع ).

 

الیکسا در بیسل ورد 2017

الیکسا در بیسل ورد 2017

برند الیکسا دارای یک غرفه جدید و زیبای زنانه در بیسل ورد Baselworld 2017 ( بزرگ‌ترین نمایشگاه سالانه ساعت جهان ) می باشد.

 

 

fashion-wien.jpg

برند الیکسا Elixa در مراسم زن سال در وین

زن سال، رویدادی است که با حضور افراد مشهوری از سراسر دنیا در عرصه بازیگری، فرهنگ و هنر برگزار می شود. یکی از برندها که به برگزاری این رویداد کمک می کند، برند الیکسا Elixa است و به بهترین طراح در این مقوله تازه، جایزه می دهد. در طول آماده سازی برای این رویداد در عمارت شهر وین، زمان به وسیله برند الیکسا نشان داده می شد.

 

برند الیکسا Elixa در مراسم Elle Style Awards

برند الیکسا Elixa در مراسم Elle Style Awards

هتل لیجوبلجانا گرند میزبان مراسم Elle Style Awards 2016 بود. مجله "Elle" تصاویری از دنیای فشن، هنر و فرهنگ را که جایزه دریافت کرده بودند، گردآوری کرده بود. برند الیکسا Elixa یکی از برگزار کنندگان این مراسم بود.

 

ستاره ها و برند الیکسا Elixa

ستاره ها و برند الیکسا Elixa

مهمانان هتل ایمپریال وین شاهد ورود کاترین شوارتزینگر، دختر زیبای آرنولد شوارتزینگر بودند که از جواهر و ساعت برند الیکسا استفاده کرده بود. این نشست توسط مجله استرالیایی "look" برگزار شده بود.

 

کیفیت برند الیکسا Elixa

کیفیت برند الیکسا Elixa

این برند دارای طراحی مجزا با یک استاندارد به تمام معنا و با کیفیت عالی مواد است. ساعت الیکسا در انجام وظیفه خود به نحو عالی عمل کرده است. همه ساعت های الیکسا مجهز به تنظیم حرکت ساعت کوارتز هستند.  این نوع ساعت ها درای کیفیت بالایی هستند ، برای مثال طلاکاری یکی از نشانه های کیفیت بالای آنها محسوب می شود. بند این نوع ساعت هم چشم هر کسی را به خود خیره می کند که به طراحی آن بستگی دارد و از استیل ، چرم یا شیشه ساخته می شوند.
فراوانی در جواهرات و ساعت الیکسا به این معنی است که می توانید از بین آن همه تنوع ، اکسسوری مناسبی را انتخاب کنید.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ