مدل لباس ملانیا ترامپ در میهمانی همسران روسای جمهور
ملانیا ترامپ Melania Trump همسر دونالد ترامپ، ردیس جمهور آمریکا همواره به خوش پوشی معروف است. این بار ملانیا با یک لباس نیمه رسمی در میهمانی همسران روسای جمهور حاضر شده بود.

ملانیا ترامپ با یک لباس نیمه رسمی در میهمانی همسران روسای جمهور حاضر شد

شاید ملانیا ترامپ در اسلوونی متولد شده باشد اما از طریق استایلش ثابت می شود که یک نیویورکی واقعی است. بانوی اول ایالات متحده در عصر روز پنج شنبه در کاخ سلطنتی لیکن در بروکسل،در طول مهمانی همسران روسای جمهور،یک پیراهن توری یقه قایقی مشکی به تن داشت.

لباس ملانیا ترامپ درمیهمانی روسای جمهور

لباس ملانیا ترامپ درمیهمانی روسای جمهور

 

دولچه اند گابانا Dolce &Gabbana ،چهارمین برند معروف از ایتالیا که او در طول سفر بین المللی اش در کنار همسرش و اعضای مختلف دولت او پوشیده بود،یک پیراهن سفارشی از نوع بسیار نازک بود که بتازگی در ران وی به نمایش گذاشته شده بود.

مدل لباس ملانیا ترامپ در میهمانی روسای جمهور

مدل لباس ملانیا ترامپ در میهمانی روسای جمهور

 

او این پیراهن مشکی را با یک جفت کفش منحصر بفرد از این برند ایتالیایی ست کرد. یک کفش پاشنه بلند دشنه ای با بند چرمی در هم پیچیده که قیمت آن 1985 دلار است و یک رز بالارونده در بالای پاشنه آن تعبیه شده است.

کفش ملانیا ترامپ  Melania Trump از برند دولچه اند گابانا Dolce &Gabbana

کفش ملانیا ترامپ  Melania Trump از برند دولچه اند گابانا Dolce &Gabbana

 

در حالیکه ملانیا برای این میهمانی یک لباس نیمه رسمی به تن کرده بود، اما ظاهرا سایر شرکت کندگان ــ از جمله بریجیت تروگنوکس Brigitte Trogneux ( همسر رئیس جمهور فرانسه )،امینه اردوغان Emine Erdogan ( همسر رئیس جمهور ترکیه )،گوتیه دستنای Gauthier Destenay ( شریک نخست وزیر لوگزامبورگ )،موجکا استروپنیک MojcaStropnik از اسلوونی، ملکه ماتیلده Mathilde از بلژیک، تورا مارگرت بالدوینسدوتیر Thora Margret Baldvinsdottir از ایسلند، اینگرید اسکولرود استولتنبرگ Ingrid Schulerud-Stoltenberg از نروژ، دسیسلاوا رادوا Desislava Radeva از بلغارستان و املی دربا درنقین Amelie Derbaudrenghien از بلژیک با محافظه کاری بیشتری لباس پوشیده بودند.

میهمانی روسای جمهور

میهمانی روسای جمهور

 

در همین حال تروگنوکس Trogneux ،همسر رئیس جمهور تازه انتخاب شده فرانسه ( امانوئل ماکرون Emmanuel Macron ) که در سمت راست اردوغان Erdogan ایستاده بود،یک پیراهن مشکی کوتاه از لوئیس ویتون Louis Vuitton پوشیده بود.
در میان همه میهمانان، امینه اردوغان Emine Erdogan  ( همسر رئیس جمهور ترکیه رجب طیب) با لباسهای موقر حضور داشت که یک کت بلند آبی آسمانی گلدوزی شده با شلوار و حجاب هماهنگ با آن انتخاب کرده بود.

امینه اردوغان Emine Erdogan و تروگنوکس Trogneux میهمانی روسای جمهور

امینه اردوغان Emine Erdogan و تروگنوکس Trogneux میهمانی روسای جمهور

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ

 

Save