عطر جدید کیم کارداشیان با سه رایحه روانه بازار شد
 کیم کارداشیان Kim Kardashian مدتی قبل اعلام کرد سه عطر جدید را در ماه جاری تحت نام KKW Fragrance را روانه بازار خواهد کرد

کیم کارداشیان سه عطر جدید را منتشر کرده است

کیم کارداشیان در دنیای زیبایی با کیت های فوق العاده موفق خود یعنی KKW Beauty کار خود را به اتمام نرسانده است. او مدتی قبل اعلام کرد که سه عطر جدید را در ماه جاری تحت نام KKW Fragrance معرفی خواهد کرد. نام این عطر ها Crystal Gardenia, Crystal Gardenia Citrus and Crystal Gardenia Oud  است.

بیشتر بدانید : 10 عطر برتر برند دیور Dior برای خانم های مشکل پسند و شیک پوش!!

عطر جدید کیم کارداشیان Kim Kardashian

kim-kardashian-perfume-new.jpg

کیم کارداشیان عطرهای متعددی را تحت نام "کارداشیان" وارد بازار کرده است، اما آخرین اختراعش - مجموعه ای از سه عطر گل - در عرض فقط شش روز توانست 10.5 میلیون پوند بفروشد و او را به خوبی از بقیه هالیوودی ها در این عرصه جلو انداخت. یکی از دلایل فروش بالای این عطر در عرض 6 روز ممکن است مشهوریت و معروفیت کیم کارداشیان نسبت به دیگر چهره ها باشد.

 عطر Fleur Fatale کیم کارداشیان Kim Kardashian

عطر Fleur Fatale کیم کارداشیان Kim Kardashian

 عطر کیم کارداشیان Kim Kardashian با نام خود کیم

 عطر کیم کارداشیان Kim Kardashian با نام خود کیم

آمار نشان می دهد که فروش عطرهای مشهور در سال 2016، 22 درصد کاهش یافته است.

روند ارائه کردن عطر های مخصوص چهره های مشهور با سوفیا لورن آغاز شد که به عنوان اولین علامت معروف به عطر خود نامیده شده است: سوفیا کتی در سال 1981. بعد از آن الیزابت تیلور عطر خود را روانه بازار کرد. در نهایت جنیفر لوپز در سال 2004 با ایجاد یک امپراتوری میلیارد دلاری با راه اندازی اولین عطر خود به نام  Glow بازار عطر ستاره های معروف را رونق داد. بریتنی اسپیرز نیز موفق به ایجاد یک امپراتوری شد که 37.5 میلیون پوند برایش درامد داشت. ستارگان دیگری مانند بریتنی اسپیرز، جاستین بیبر، ریحانا، لیدی گاگا و ... هم عطرهای خود را روانه بازار می کنند.


 تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ