مدهای مراسم عروسی در سال 2018 که عروس خانم ها باید بدانند!
طراحان دنیای مد برای سال 2018 برای هر کدام از المان های مراسم عروسی مدهایی در نظر گرفته اند. شما هم اگر تصمیم دارید در سال 2018 مراسم عروسی تان را برگزار کنید پیشنهاد می کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

برای مراسم عروسی در سال 2018 چه چیزهای مد شده است؟

برگزاری مراسم عروسی شامل انتخاب لباس عروس، مدل مو عروس، انتخاب محل برگزاری مراسم عروسی، دسته گل عروس، کیک عروسی، زیروآلات عروس و ... است. طراحان دنیای مد برای سال 2018 برای هر کدام از این المان ها مدهایی در نظر گرفته اند که در ادامه آنها را برای شما می گوییم. شما هم اگر تصمیم دارید در سال 2018 مراسم عروسی تان را برگزار کنید پیشنهاد می کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

بیشتر بدانید : مدل لباس عروس : راهنمای انتخاب بهترین مدل متناسب با اندام شما

گل های مراسم عروسی تان را به رنگ سال انتخاب کنید

گل های مراسم عروسی تان را به رنگ سال انتخاب کنید

رنگ سال 2018 رنگ یاسی یا بنفش ارغوانی است. انتخاب رنگ گل آرایی مراسم عروسی یکی از نکته های مهم در برگزاری هر مراسم عروسی است. شما می توانید از رنگ سال برای انتخاب گل آرایی مراسم عروسی و حتی دسته گل عروسی تان استفاده کنید. حتی می توانید برای دستمال های میز شام، ظروف میز شام و پذیرایی و تمام تزیینات مراسم عروسی تان از این رنگ استفاده کنید.

میز دسر مراسم عروسی

میز دسر مراسم عروسی

کیک یکی از اجزای اصلی هر مراسم عروسی است، ولی شما می توانید امسال متفاوت باشید. برای این کار یک کیک چند طبقه انتخاب کنید و برای ما بقی دسر از ماکارون های رنگی زیبا استفاده کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : مراسم عروسی

لباس عروس با ترکیب رنگی مشکی و سفید

لباس عروس با ترکیب رنگی مشکی و سفید

شاید برای شما هم غیر قابل باور باشد که در طراحی لباس عروسی از رنگ مشکی استفاده کنید. اما بدانید که امسال بیشتر طراحان لباس عروس تصمیم دارند از ترکیب رنگ مشکی و سفید برای طراحی لباس عروس استفاده کنند.

برای مراسم عروسی تان در سال 2018 فلز مس را فراموش نکنید

برای مراسم عروسی تان در سال 2018 فلز مس را فراموش نکنید

در بیشتر عروسی ها استفاده از میز و صندلی های چوبی هم به رنگ روشن و هم به رنگ تیره مد است، اما چیزی که امسال طراحان مراسم عروسی به دنبال آن هستند استفاده از فلز مس است. می توانید میز و صندلی مراسم عروسی تان را از فلز مس انتخاب کنید. یکی از خصوصیات اصلی این انتخاب این است که وقتی روی این میزهای مسی شمع های کوچک . بزرگ را روشن می کنید انعکاس نوری  زیبایی دارد.

گلهای سه بعدی برای تزیین لباس عروس

گلهای سه بعدی برای تزیین لباس عروس

یکی دیگر از مدهای اصلی سال 2018 که طراحان لباس برای لباس عروس از آن استفاده می کنند، گلهای سه بعدی. تزیین لباس عروس با این گلهای سه بعدی زیبایی خاص و خیره کننده به عروس ها می دهد.

برگزاری مراسم عروسی در سالن هایی با سقف شفاف

برگزاری مراسم عروسی در سالن هایی با سقف شفاف

برگزار کنندگان مراسم عروسی در سال  2018 به دنبال سالن هایی با سقف های شفاف هستند، زیرا معتقدند که برگزار کردن مراسم عروسی در سالن هایی که فضای بیرونی آنها کاملا مشخص است یک ایده جالب و نو برای برگزاری مراسم عروسی در سال جدید است.

برای دعوت میهمانان تان به دنبال ایده ای نو باشید

برای دعوت میهمانان تان به دنبال ایده ای نو باشید

کارت تبریک های همیشگی که برای دعوت از میهمانان تان استفاده می کنید را فراموش کنید و برای دعوت از میهمانان تان از کارت تبریک  های متفاوت و جالب استفاده کنید. مانند کارت تبریک پارچه ای، سنگی و هر مدلی که خودتان طراحی می کنید.

در مراسم عروسی در سال 2018 مروارید ها را فراموش نکنید

در مراسم عروسی در سال 2018 مروارید ها را فراموش نکنید

مروارید یکی از زیورآلاتی است که هم برای تزیین لباس عروس و هم برای تزیین مو عروس از آن استفاده می شود. سال 2018 همان سال مروارید است و پیشنهاد می کنیم در تزیین لباس و مو های تان از آن استفاده کنید. حتی می توانید از زیورآلات مرواریدی هم استفاده کنید

اگر می خواهید بیشتر بدانید : مدل مو عروس

شنل های حریر

شنل های حریر

شنل های حریر یکی از اکسسوری هایی است که امسال برای رویه لباس عروس مد شده است. این شنل ها هم می توانند از حریر ساده، حریر طرح دار، مدلهای مختلف پارچه های توری و حتی مدل های پردار باشند.


بیشتر بدانید : مراسم عروسی مجلل کارن کارپتیان، پسر ثروتمندترین مرد روسیه + عکس

اگر می خواهید بیشتر بدانید : لباس عروسی


تهیه وترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ

SaveSaveSave