"سالی كه یوسیان دو ركورد جهانی را شكست این سال برای ما سال خیلی بزرگی بود. و محصولات ما خیلی سریع به فروش رفت امسال او نیز با ما خواهد بود..."

 
ستاره دومیدانی كه فهرمان دوی 250 متر است  در تبلیغ مارك پوما نقش مهمی داشت. 
در المپیك ها پیراهن طلایی رنگ و كفش هایی كه او را می پراند و در میدان ها جلوی دوربین ها جلوه می دهد. یوسیان بلوت قهرمان دوی  سرعت جهان اهل جامایكا است در هفته ی گذشته نیز ركورد 100 و 200 متر  را شكست، پوما بهترین سرمایه گذاری  را روی این ورزشكار كرد تا لباس های ورزشی این شركت را بپوشد  و در تمام مدت كفش های این  شركت را پا كند.
 
جوچن زینز رئیس پوما پوما ، 6 سال قبل زمانی كه بلوت فقط 17 ساله بود، با او قرار داد بیت  و او زمانی كه این كار را كرد  دلایل زیادی داشت. مسابقات قهرمای شروع شده و قبل از آن محصولات  پوما در جاماییكا به وسیله ی بلوت پشتیبانی می شود.
آن سخت بود كه پیشبینی شود كه این سرمایه گذاری  جواب می داد اما او با قهرمانی  خود در دوی 250 متر كه در سال گذشته  بود محبوبیت پوما را بیشتر كرد.زیتز موفقیت های  پی در پی او بود كه باعث افزایش صد ها میلیون دلار به سرمایه ی شركت بود. سالی كه یوسیان دو ركورد جهانی را شكست این سال برای ما سال خیلی بزرگی  بود. و محصولات ما خیلی سریع به فروش رفت.

شركت با بولت برای یك سال 5/1 میلیون دلار برای او اجرت در نظر  گرفته بود.
سریع ترین مرد  دنیا از یك كشور جهان سومی به وسیله ی  جابجایی ركورد های جهانی تجارت  خوبی را برای خود ایجاد كرده. پوما در یك شهر كوچك در آلمان نمایشگاهی  برپا كرد و در آن جا با آدیداس كه دومین  محصول بزرگ ورزشی بعد از نایك آمریكا است ، رقابت می كند. و طبق  بررسی ها در 6 ماه اول سال پوما از همه ی آنها فروش بهتری داشته.
زیتز گفت: در حال  حاضر ما در داخل و خارج با وجود ركود اقتصادی در آمد معقولانه ای داریم. اما من برای احتیاط طرح های دیگری  داریم.شركت قصد دارد كه با در اختیار گرفتن گروه خورده  فروشی PPR و همچنین همكاری با شركت های مثل گوچی  و ایو سنگ لورنت، شروع به پیشرفت شركت  تا سال 2011 شود او می گفت كه در حال حاضر در لندن 12 فروشگاه فروش محصولات پوما وجود دارد كه ما قصد داریم تا در تمام خیابان های اصلی این شهرفروشگاه های پوما باشد.

زیتز گفت بولت با شیوه ای خیلی خوب برای شركت عكس  می اندازد. او شخصیتی كاملا متفاوت دارد. شیوه ی زندگی او كاملا بر مبنای  ورزش است.
انجمن مسولیت دارد تا مارك روی روپوش قهرمان ورزش قرار دهد. در گذشته ورزشكاران مثل پله، و ستاره های تنیس مثل، سرفنا  ویلیام و بریس بكر و راننده فرمول  یك مایكل شوماخر كوشش كرده اند تا با حریف های بزرگ ما قرار داد ببندند. شركت هزینه های سنگینی را برای حمایت  در فوتبال انجام داده . پوما در تامین لباس های ورزشی كل ورزشكاران فقط 6 % را شامل می شود و 60% نایك و آدیداس هستند.
زیتز 30 سال است  كه در پوما كار می كند او در سال 1993 زمانی كه شركت در حال ورشكستگی بود، آن را نجات داد.
سال گذشته او یكی  از معروف ترین طراحان لباس انگلیسی  به نام هوسین چلنجن را استخدام  كرد تا با خلاقیت او پوما در خط اول در بین مارك ها قرار گیرد. 
 
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
 
مطالب پیشنهادی:
 مجموعه محرمانه شرکت لاکوست(lacoste)
دولچه و گابانا، و بیوربری ، نمایشگاه جدید خود را این هفته در میلان آغاز کردند
همه چیز درباره مدیر ورساچی!
کیت موس نیز به جمع ستایشگران "مایکل جسکون" پیوست
مد امسال آرایش ستاره‌ها چیست؟