آیا كتی می تواند طرحی بدهد كه قهرمانان را به سمت خود جذب كند، ما نمی توانیم دراین مورد با اطمینان صحبت كنیم,اما او ایده های بسیار جالبی دارد...
 
بعضی از مبتكران سعی می كنند كه با تركیب كارهای كتی هو لمز و تام كروز اثری جدید ایجاد كنند.
این یك حكایت كاملا حقیقی است، کتی قصد دارد  آن را به وسیله ی چاپ دوباره ی تصویرها و كمی خلاقیت كارهایش را انجام می دهد. شما با ید بدانید كه كتی هولمز اعتقادات برتری نسبت به بقیه در مد دارد.

بر طبق بعضی گزارشات، کتی قصد دارد با گروهی معروف, با تركیب اصل خانم و آقا یك اثر جدید را مد كنند.
كه این هم در دنیا باعث می شود تا زوج هایی كه در سلیقه اصلا نظر توافقی ندارند نیز به راحتی با هم این لباس را بپوشند و همچنین به گروه یا افرادی توهین نشود.
کتی می گوید:"من به اضافه كردن چیزهایی  نیازدارم تا در كل دنیا معقول به نظربرسد و جنجال بر پا نکند , شاید شنل های قرمز و كت دامن های مسئولان در اردوگاه  ها و لباس های خواننده های زن دهه ی90 كه براق بودند با هم تركیب شوند."
مد در اونیفرم های بین الملی هم مساله مهمی است، اونیفرم های روم و لندن یكی از بهترین ها هستند كه طراحان آن هستند كه آفریقای جنوبی و استرالیا نیز مطابق آن ها هستند.
اما حتی بیشتر  اونیفرم هایی برای ستادها و سازمان ها درست می شوند ایده آل آن سازمان ها ستادند اما درساخت آن ها باید به این نكته اشاره كرد كه این اونیفرم ها نباید با مردم عادی مطابقت داشته باشد و همچنین به جاه ومقام شخص توهین نشود.
آیا كتی می تواند طرحی بدهد كه قهرمانان را به سمت خود جذب كند، ما نمی توانیم دراین مورد با اطمینان صحبت كنیم. اما او برای پیشرفت نیاز دارد تا اشخاص مشهور اورا قبول كنند. به نظرمی رسد كه او با ایجاد این طرح پولی به ارزش 1 میلیون دلار به دست می اورد.
 
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
 
مطالب پیشنهادی:
 طراحی بد لباس کتی هولمز در مهمانی کاخ سفید!
آخرین تصمیم جنیفر لوپر برای تحول خط تولیدی پوشاکش!
آنجلینا جولی؛ چهره جدید در تبلیغات عطر کمپانی "امپریو آرمانی"
طراحان لباس مراسم یادبود مایکل جسکون چه کسانی بودند؟
جسیکا بیل مدل تبلیغاتی می‌شود!