مراسم عروسی مگان مارکل و پرنس هری: تاریخ، جزئیات و آخرین اخبار
مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry  در ماه نوامبر نامزد شدند، در حال تدارک جشن عروسی خود می باشند که "لباس عروس و دامادی" خود را بر تن کنند.

مراسم عروسی سلطنتی مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry

این مراسم عروسی، مهم ترین روز زندگی مشترک این دو زوج ( پرنس هرس Prince Harry و مگان مارکل Meghan Markle ) خواهد بود که قرن هاست باید با سنت قدیمی خانواده سلطنتی برگزار شود. اما پرنس هری Prince Harry و مگان مارکل Meghan Markle نمی خواهند این مراسم تشریفاتی باشد، چون آنها قول داده اند عروسی 2018 باعث شادی و  لذت مردم شود و می خواهند آن را به فرصتی برای جشن گرفتن در کنار مردم تبدیل کنند.
این زوج که در ماه نوامبر نامزد شدند، در حال تدارک جشن عروسی خود می باشند که "لباس عروس و دامادی" خود را بر تن کنند.

این روز بزرگ چه زمانی است و چه کسی آن را برنامه ریزی می کند؟

این عروسی در روز شنبه نوزدهم ماه می در کلیسای جورج واقع در قلعه ویندسور برگزار می شود که پرنس هری در آن به دنیا آمده بود. گفته می شود که این مکان "مکان بسیار خاصی" برای این زوج در طول رابطه اشان می باشد.
آفیس لورد چمبرلین در کاخ باکینگهام، مسئول برگزاری برای سازمان دهی این جشن عروسی سلطنتی می باشد، اما پرنس هری Prince Harry و مگان مارکل Meghan Markle بر همه چیز نظارت دارند. با این وجود، طبق دستورالعمل منشی خصوصی هری، ادوارد لان فاکس، آفیس لورد چمبرلاین در حال آماده سازی این مکان برای روز عروسی می باشد. پذیرایی از ساعت 12 بعد از ظهر شروع خواهد شد.
هزینه های این مراسم توسط خانواده سلطنتی پرداخت خواهد شد و والدین مگان مارکل نیز در این مراسم حضور خواهند داشت. این عروسی همراه با خدمات کلیسا از جمله موسیقی، گل آرایی، دکوراسیون و پذیرش خواهد بود.

پرنس هری Prince Harry چگونه از مگان مارکل Meghan Markle خواستگاری کرد؟

مگان مارکل Meghan Markle به برنامه former suits star گفت که سال گذشته، زمانی که با پرنس هری Prince Harry مشغول پختن جوجه کباب در ناتینگهام در کاخ کنسینگتون بودیم، انتظار خواستگاری را نداشتم. پرنس عمق احساسات خود را در مصاحبه تلویزیونی نشان داد:"مارکل زن زیبایی بود و همان زنی بود که می خواستم وارد زندگی ام شود، من عشق زندگی ام را پیدا کرده بودم."

مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry

مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry

چه کسانی برای مراسم عروسی مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry دعوت شده اند؟

در این مراسم عروسی، 600 مهمان دعوت شده اند و 200 نفر آنها که جزو دوستان صمیمی هستند و بعد از مراسم به خانه فروگرومردر ویندسور دعوت شده اند.
این زوج از رهبران سیاسی برای حضور در این مراسم دعوت نکرده اند، پس نه نخست وزیر و نه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در این مراسم حضور نخواهند داشت، همچنین رئیس جمهور سابق آمریکا باراک اوباما نیز از این فهرست حذف شده است.
منابع سلطنتی اعلام کرده اند که فهرست این مهمانان محدود به کسانی خواهد بود که رابطه نزدیکی با این زوج دارند، چون کلیسای جورج نسبتا کوچک است .
از مهمانان خواسته شده است تا دوربین  و گوشی های دوربین دار و هرگونه وسیله ای که می توانند عکس بگیرند با خود نیاورند. همچنین تاکید شده است که مدال های خود را با خود همراه نداشته باشند و حتی نوشته شده است که " شمشیر ممنوع" .
از مردم عادی هم دعوت شده است تا در خارج از کلیسا منتظر ورود عروس و داماد بمانند و ورود و خروج مهمانان این مراسم را تماشا کنند.
دیگر مهمانان این مراسم عبارتند از خانواده دوشیزه مارکل – مادرش دوریا رادلان و پدرش توماس مارکل اسنر و بسیاری دیگر از اعضای خانواده سلطنتی. سرنا ویلیامز و سارا رافرتی، پاتریک جی آدامز و وندل پیرز نیز جزو این فهرست خواهند بود.

کارت مراسم عروسی مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry

کارت های دعوت  به وسیله برنارد و وستوود آماده شده بودند که از سال 1985، مسئول سلطنتی برای چاپ و صحافی کتاب با انتصاب برای ملکه می باشد. در قسمت بالایی کارت مهر پرنس ولز مشاهده می شود و در آن از جوهر آمریکایی و کاغذ انگلیسی برای چاپ این کارت استفاده شده است تا تبدیل به نمادی برای پیوند مگان و پرنس هری شود.

کارت مراسم عروسی مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry

کارت مراسم عروسی مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry

یک جشن بسیار سنتی

این زوج مراسم خود را در کلیسای جورج برگزار خواهند کرد که میزبان جشن عروسی سلطنتی در می 2008 برای عروسی پیتر فیلیپس بود که با اوتومن کلی ازدواج کرد. پرنس ادوراد نیز در سال 1999 در این کلیسا با سوفی ازدواج کرد.

کیک مراسم عروسی مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry

ویولت کیکس مسئول پخت کیک عروسی پرنس هری و مگان می باشد. این کیک عروسی قرار است با طعم لیمو باشد و برای تزئین از گل های بهاری و خامه تزئین خواهد شد.

مسئول پخت کیک مراسم عروسی مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry

مسئول پخت کیک مراسم عروسی مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry

گل آرایی مراسم عروسی مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry

فیلیپا کراداک، گل آرایی مراسم این ازدواج سلطنتی را بر عهده دارد. او قصد دارد از سبک کلاسیک آمیخته شده با ظرافت ویژه و خاص استفاده کند. همچنین، از گل های بهاری مانند رز سفی، گل فاوانیا و گل انگشتانه استفاده خواهد شد.

مسئول گل آرایی مراسم عروسی مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry

مسئول گل آرایی مراسم عروسی مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry

عناوین سلطنتی جدید

شاهزاده هری اکنون در صف سلطنت در جای پنجم قرار دارد و پس از اینکه فرزند سوم ویلیام و کیت در ماه آوریل به دنیا آمد، به مکان ششم سقوط خواهد کرد. بسیاری از نزدیکان خانواده سلطنتی بر این باورند که ملکه الیزابت،عنوان دوک ساسکس را در روز ازدواجش به شاهزاده هری اعطا خواهد کرد، و این باعث می شود، مگان مارکل نیز عنان دوشس ساسکس را از آن خود کند.

ماه عسل مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry

پرنس هری و مگان مارکل می خواهند مقصد ماه عسل خود را یک راز نگه دارند و بعد از  عروسی شان از آن لذت ببرند. معمولا خانواده های سلطنتی برای استراحت به آفریقای جنوبی می روند، اما گزارش ها نشان می دهند که احتمالا مقصد سفر آنها کمپ دره Hoanib باشد.

امنیت مراسم عروسی مگان مارکل Meghan Markle و پرنس هری Prince Harry

هزینه تامین امنیت مراسم بیشترین هزینه عروسی را به خود اختصاص خواهد داد. در این مراسم بیش از 5000 پلیس وظیفه تامین امنیت مراسم را بر عهده دارند.



تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ