اولین عکسهای مراسم غسل تعمید پرنس لویی، فرزند کیت و شاهزاده میلیام
 مراسم غسل تعمید پرنس لویی در تاریخ 9 جولای در لندن برگزار شد. دیروز مجموعه عکس های این مراسم به صورت رسمی منتشر شد که در ادامه آنها را برای شما گردآوری کرده ایم.

اولین عکسهای منتشر شده مراسم غسل تعمید پرنس لویی،فرزند کیت و شاهزاده ویلیام

شاهزاده ویلیام William و کیت میدلتون Kate Middleton مجموعه جدیدی از عکس های خانوادگی شان به اشتراک گذاشتند. این مجموعه عکس ها دیروز به صورت رسمی منتشر شد.

در یکی از این عکس ها پرنس لویی Louis با خنده زیبایی در آغوش مادرش کیت میدلتون Kate Middleton قرار دارد و همه معتقدند که این عکس جزو بهترین عکس های این مجموعه است.

عکاس این عکس های زیبا مت پورتئوس  Matt Porteous است. این عکاس قبلا هم عکس های جشن تولد شاهزاده جورج را گرفته شود. این عکاس دیروز در اینستاگرام خودش این پیغام را منتشر کرد که یکی دیگر از افتخارات بزرگ او گرفتن این عکس های زیبای خانوادگی بود. این عکس ها توسط امیلی ناش Emily Nash خبرنگار ویژه خانواده سلطنتی منتشر شد.

این عکس ها همگی مربوط به مراسم غسل تعمید پرنس لویی Louis در کلیسای لوئیس بوده و در تاریخ 9 جولای 2018 گرفته شد.

بیشتر بدانید : مدل لباس مگان مارکل و کیت میدلتون در مراسم غسل تعمید در لندن

عکس خانوادگی کیت میدلتون Kate Middleton و شاهزاده ویلیام William در مراسم غسل تعمید پرنس لویی Louis
مراسم غسل تعمید,مراسم غسل تعمید پرنس لویی,عکس ها مراسم غسل تعمید پرنس لویی,عکس خانوادگی کیت میدلتون Kate Middleton و شاهزاده ویلیام William در مراسم غسل تعمید پرنس لویی Louis


عکس زیبای کیت میدلتون Kate Middleton و پرنس لویی Louis در مراسم غسل تعمید
مراسم غسل تعمید,مراسم غسل تعمید پرنس لویی,عکس ها مراسم غسل تعمید پرنس لویی,عکس کیت میدلتون Kate Middleton و پرنس لویی Louis در مراسم غسل تعمید

بیشتر بدانید : 9 واقعیت جالب درباره کیت میدلتون Kate Middelton که نمی دانستید

عکس خانوادگی در مراسم غسل تعمید پرنس لویی Louis
مراسم غسل تعمید,مراسم غسل تعمید پرنس لویی,عکس ها مراسم غسل تعمید پرنس لویی,عکس خانوادگی در مراسم غسل تعمید پرنس لویی Louis

 عکس کیت میدلتون Kate Middleton و پرنس لویی Louis در مراسم غسل تعمید
مراسم غسل تعمید,مراسم غسل تعمید پرنس لویی,عکس ها مراسم غسل تعمید پرنس لویی,عکس زیبای کیت میدلتون Kate Middleton و پرنس لویی Louis در مراسم غسل تعمید

عکس خانوادگی شاهزاده ویلیام William در مراسم غسل تعمید پرنس لویی Louis
مراسم غسل تعمید,مراسم غسل تعمید پرنس لویی,عکس ها مراسم غسل تعمید پرنس لویی,عکس خانوادگی شاهزاده ویلیام William در مراسم غسل تعمید پرنس لویی Louis

کاترین، دوشس کمبریج  Catherine, Duchess of Cambridge (کاترین الیزابت «کیت» میدلتون؛ زادهٔ ۹ ژانویه ۱۹۸۲) همسر شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج است. از وقتی که نامزدی آنها شروع شد، کاترین از طرف رسانه‌ها مورد توجه شدید قرار گرفت و البته این گمان بوجود آمد که آنها در نهایت ازدواج خواهند کرد. در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰، دفتر شاهزاده ویلیام رسماً نامزدی آنها را اعلام کرد و قرار شد که تاریخ عروسی ۲۹ آوریل ۲۰۱۱ باشد.
میدلتون در شهرستان برکشایر بزرگ شد. پس از اتمام مدرسه به کالج مارلبرو رفت و پس از آن وارد دانشگاه سنت اندروز شد. در آنجا با شاهزاده ویلیام که او نیز در ۲۰۰۱ مشغول درس خواندن در آن دانشگاه بود آشنا شد. با آغاز رابطهٔ ایندو، رسانه‌ها هم لحظه لحظه آنها را زیر نظر داشتند. کاترین عنوان کرده بود که رسانه‌ها او را اذیت می‌کنند. در آوریل ۲۰۰۷ منعکس شد که آنها از هم جدا شدند. آن دو به دوستی با هم ادامه دادند و در اواخر ۲۰۰۷ دوباره به هم پیوستند. از آن موقع تا به حال، کاترین در بسیاری از مراسم سطح بالای سلطنتی شرکت کرده‌است. او بخاطر سلیقهٔ خوبش در مُد مورد تحسین قرار گرفت. وی همچنین در لیست «خوش‌پوشان» قرار دارد.

شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج  Prince William, Duke of Cambridge زادهٔ ۲۱ ژوئن ۱۹۸۲) بزرگترین فرزند چارلز، شاهزاده ولز و دایانا، شاهدخت ولز و نوهٔ الیزابت دوم و شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبرا می‌باشد. وی بعد از پدرش دومین نفر در خط دودمان پادشاهی بریتانیا می‌باشد. همسر او کاترین میدلتون است.

شاهزاده لویی کمبریج (‎ لویی آرتور چارلر Louis Arthur Charles متولد ۲۳ آوریل ۲۰۱۸) فرزند سوم و پسر دوم شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج، و کاترین، دوشس کمبریج است. او در خط جانشینی تاج و تخت بریتانیا پس از پدربزرگش چارلز، شاهزاده ولز، شاهزاده ویلیام، دوک کمبریج، شاهزاده جرج کمبریج، و شاهدخت شارلوت کمبریج پنجم است.
در ۴ سپتامبر ۲۰۱۷، کاخ کنزینگتون اعلام کرد دوک و دوشس کمبریج در انتظار سومین فرزندشان هستند. کیت میدلتون در ساعت ۱۱:۰۱ به وقت ساعت تابستانی بریتانیا (۱۰:۰۱ ساعت هماهنگ جهانی) همان روز پسری ۳٫۸ کیلوگرمی را به دنیا آورد.


بیشتر بدانید : لباس بارداری منحصر به فرد کیت میدلتون که توجه همه را به خود جلب کرد

بیشتر بدانید : عکسهای جدید کیت میدلتون و مگان مارکل در روز کریسمس

بیشتر بدانید : مدل لباس هایی که کیت میدلتون و مگان مارکل دقیقا مانند هم پوشیدند


 تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ