عکس های جدید دیوید بکام برای معرفی محصولات برندش House99
دیوید بکام David Beckham یکی از پرطرفدارترین و موفق ترین فوتبالیست های دنیا است که چند وقتی است یک خط تولیدی محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست برای آقایان با نام تجاری House99 تولید و روانه بازار کرده است

فتوشات های دیوید بکام برای برند House99

دیوید بکام David Beckham یک سری محصولات مراقبت از پوست مخصوص آقایان با نام تجاری house 99 را تولید و روانه بازار کرده است. او می گوید این محصولات را من برای تمامی آقایان و از بهترین مواد اولیه تولید کرده ام .

بیشتر بدانید : بهترین عکس های دیوید بکام در حرفه مدلینگ!!

چرا نام دیوید بکام David Beckham نام house 99  را برای این محصولات انتخاب کردید؟

کلمه house یا خانه را به این دلیل انتخاب کردم که بتواند حسه فراگیر بودن برای تمامی مردان جامعه را القا کند. 99 هم به داین دلیل است که سال 1999 یکی از سالهای مهم و بحرانی برای من بود. در آن سال بروکلین متولد شد و در منچستر یونایتد دومین بازیکن برتر جهان بعد از ریوالدوی برزیلی شدم.

ما برای تولید این محصولات وقت بسیاری صرف کردیم و ماه ها روی فرمول های مختلف، آزمایشات بسیاری انجام دادیم تا محصولات مان کیفیت مطلوب و مناسبی داشته باشد، حتی برای تنظیم لوگو برند، بسته و حتی نام محصولات.  در حقیقت house 99 به عنوان ابزاری برای حمایت از مردان ایجاد شده است.

بیوگرافی دیوید بکام David Beckham

دیوید بکام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکام David Robert Joseph Beckham متولد ۲ مه ۱۹۷۵ در لندن، بازیکن فوتبال مشهور اهل انگلستان است.

همسر او ویکتوریا آدامز یکی از خوانندگان اسپایس گرلز است. او چهار فرزند به نام‌های بروکلین (متولد ۴ مارس ۱۹۹۹)، رومیو (۱ سپتامبر ۲۰۰۲)، کروز (۲۰ فوریه ۲۰۰۵) و هارپر (متولد ۱۰ژوئیه ۲۰۱۱) دارد. او یک بار بازیکن سال شده‌ است و یک بار هم در سال ١٩٩٩ دومین بازیکن برتر جهان بعد از ریوالدوی برزیلی شد. وی یازده بار جذاب ترین بازیکن فوتبال شده‌است. وی در کارهای خیر خواهانه نیز شرکت مؤثر دارد بگونه‌ای که تمام دستمزد خود در پاری سن ژرمن را که در آن زمان بیشتر از دستمزد تمام بازیکن فوتبال‌ها بود را به سازمان کودکان سرطانی اهدا کرد.

ادوارد آلن بکام، پدر و ساندرا جورجینا مادر دیوید بکام هستند. دیوید بکام خود را یک نیمه یهودی می‌داند. پدر بزرگ مادری بکهام یک یهودی بود.بکهام خود اذعان کرده است که بیش از هر مذهبی با یهودیت در ارتباط بوده‌ است. از این رو، بکهام در زمره برجسته‌ترین ستارگان یهودی‌ تبار تاریخ ورزش فوتبال قرار دارد.

در ادامه فتوشات های دیوید بکام برای محصولات مراقبت از پوست House99 را برای شما گردآوری کرده ایم.

عکس دیوید بکام David Beckham برای تبلیغات برندش house99
دیوید بکام,برند دیوید بکام,house99,عکس دیوید بکام David Beckham برای تبلیغات برندش house99

دیوید بکام David Beckham برای تبلیغات برندش house99
دیوید بکام,برند دیوید بکام,house99,دیوید بکام David Beckham برای تبلیغات برندش house99

عکس های تبلیغاتی دیوید بکام David Beckham برای تبلیغات برندش house99
دیوید بکام,برند دیوید بکام,عکس های تبلیغاتی دیوید بکام,عکس های تبلیغاتی دیوید بکام David Beckham برای تبلیغات برندش house99

فتوشات های تبلیغاتی دیوید بکام David Beckham برای تبلیغات برندش house99
دیوید بکام,تبلیغات برند دیوید بکام,برند دیوید بکام,house99,فتوشات های تبلیغاتی دیوید بکام David Beckham برای تبلیغات برندش house99

فتوشات تبلیغاتی دیوید بکام David Beckham برای تبلیغات برندش house99
دی.ید بکام,برند دیوید بکام,تبلیغات برند دیوید بکام,فتوشات تبلیغاتی دیوید بکام David Beckham برای تبلیغات برندش house99


بیشتر بدانید : راز خوش تیپی و شیک پوشی دیوید بکهام، مرد دوست داشتنی هالیوود

بیشتر بدانید : جدیدترین عطر دیوید بکهام که همیشه مد است!!

بیشتر بدانید : جنجالی ترین مصاحبه با دیوید بکهام در دنیای مد!!


تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ