جنیفر انیستون همیشه در پوشیدن لباسهای فوق العاده زیبا موفق بوده است، او همیشه از لباسهای شیک و ساده و در عین حال راحت استفاده می‌کند و این در حالیست که او مانند یک فرد عادی و معمولی لباس می‌پوشد.

 

جنیفر انیستون همیشه در پوشیدن لباسهای فوق العاده زیبا موفق بوده است، او همیشه از لباسهای شیک و ساده و در عین حال راحت استفاده می‌کند و این در حالیست که او مانند یک فرد عادی و معمولی لباس می‌پوشد.

مهمترین نکاتی که در لباس پوشیدن مانند جنیفر انیستون وجود دارد:

1. شلوار‌های جین را زیاد بپوشید. جنیفر اینستون در اغلب عکسهای مجله‌های مختلف با شلوار جین دیده شده است. شلوارهای او اغلب فرسوده و عیب دار می‌باشد که با یک تاب ساده و معمولی ست شده است. مثل یک بلوز با پارچه کشباف یا یک بلوز روستایی ساده. جین‌های مورد علاقه او شلوارهای جین جیمز می‌باشد (James Jeans)

2. او اغلب در فصلهای گرما با جین‌های خود یک صندل لاانگشتی به پا می‌کند. به نظر می‌رسد این نوع پاپوش بسیار مورد پسند اوست. او اکثرا با این دمپایی‌ها از انگشتر پا استفاده می‌کند.

3. او از تی شرت‌های مختلف هم بسیار استفاده می‌کند که بیشتر آنها کوتاه می‌باشد. خیلی دیده شده است که او از یک تی شرت با طرح یکسان رنگهای مختلفی دارد که آنها را با شلوار جین ست می‌کند. او همچنین به تی شرتهای با تصاویر گرافیکی خنده دار هم علاقه دارد و آنها را می‌پوشد.

4. رنگهای خنثی مورد علاقه او می‌باشد. او معمولا با شلوارهای جین آبی از بلوزهای سفید و خاکستری و سربازی یا سبز- قهوه‌ای استفاده می‌کند. او هرگز با لباس‌های با رنگ‌های زنده و شاد و حتی روشن دیده نشده است.

5. لباس‌های او همیشه ساده و معمولی می‌باشد، اما همیشه شیک و باسلیقه. در فرشهای قرمز او اغلب لباس‌های بلند با خطوط ساده در رنگ‌های خنثی یا کلاسیک می‌پوشد که رنگ بیشتر آنها سیاه می‌باشد و در بعضی اوقات هم آبی تیره و رنگ‌های خاکستری و خنثی. خطوط پیراهن های او ساده و با سلیقه و شیک می‌باشد که با موهای ساده و بلند و صاف همراه است.

6. جواهرات ساده بیندازید. جنیفر اکثرا از حداقل جواهرات ساده و ظریف استفاده می‌کند. همچنین او به انگشترهای پا و گردنبندهای ساده و ظریف و همچنین گوشواره‌های ساده علاقمند می‌باشد. او حتی در فرش های قرمز هم از حداقل طلا و جواهرات استفاده می‌کند.

7. موهای او همیشه سالم و زنده و با رنگهای شیک می‌باشد که در حالت بلند و صاف می‌باشد که بیشتر رنگ‌های‌هایلایت قهوه ای می‌باشد. رنگ پوست او هم اغلب به رنگ طبیعی خود می‌باشد که گاهی هم برنزه هم دیده شده است.

تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 

 

مطالب پیشنهادی:
مجموعه جدید کیف ریحانادر بازار مد انگلیس!
کتی هولمز دنیای مد را تکان می دهد!
 ماریا شاراپووا در معرفی مجموعه لباس پائیز و زمستان Cole Haan در توکیو
چند مدل شلوار لی تابستانی ستارگان هالیوودی
مجموعه جدید "کیت موس" بازار لباس را تکان داد!