مدل لباس های برتر لیدی گاگا Lady Gaga در سال 2018 و 2019
 لیدی گاگا Lady Gaga یکی از شیک پوش ترین زنان هالیوودی است و به همین بهانه بهترین مدل لباس های او در سال 2018 و 2019 را در این مقاله گردآوری کرده ایم

بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga در سال 2018 و 2019

 استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا (به انگلیسی: Stefani Joanne Angelina Germanotta) (زادهٔ ۲۸ مارس ۱۹۸۶) که با نام هنری لیدی گاگا (به انگلیسی: Lady Gaga) شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا، آهنگ‌ساز و بازیگر آمریکایی است. وی نام مستعار خود را از ترانهٔ معروف گروه کویین به نام «رادیو گا گا» الهام گرفته‌ است.مجلهٔ تایم، لیدی گاگا را یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار سال ۲۰۱۰ ذکر کرده‌است. همچنین در فهرست ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار سال ۲۰۱۹ قرار گرفت.  مجلهٔ فوربس لیدی گاگا را یازدهمین زن قدرتمند جهان در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد. این در حالی است که در سال ۲۰۱۰ رتبهٔ ۷ همین مجله را در اختیار داشت. لیدی گاگا تحت تأثیر برخی از هنرمندان موسیقی راک همانند کویین و دیوید بویی و همچنین هنرمندان موسیقی پاپ و دنس پاپ همانند مدونا و مایکل جکسون قرار دارد.

لیدی گاگا تاکنون ۲۷ بار نامزد جایزه گرمی شده و ۱۱ بار آن را به دست آورده‌ است. او دارای ۴ رکورد جهانی گینس هم هست. تک‌ آهنگ «این‌ گونه زاده شده‌ام» تنها طی ۵ روز ۱ میلیون نسخه از آن در آی‌تونز به فروش رفت و رکورد سرعت فروش در تاریخ آی‌تیونز را شکست. تخمین زده می‌شود که لیدی گاگا توانسته‌است تا سال ژانویهٔ ۲۰۱۶ بیش از ۲۷ میلیون آلبوم و ۱۴۶ میلیون تک‌آهنگ در سطح جهان به فروش برساند. و به فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی بپیوندند. همچنین لیدی گاگا دارای دو جایزه گلدن گلوب است و یک جایزه اسکار است. لیدی گاگا پس از مایکل جکسون، اوّلین انسانی است که هوادارانش در فیس‌بوک از مرز ۱۰ میلیون کاربر گذشت. او هم‌ اکنون یکی از پرطرفدارترین افراد در فیس‌ بوک و توییتر است. همچنین او در فیس بوک و توییتر، در هرکدام بیش از ۶۰ میلیون طرفدار دارد. اهنگ کم عمق برنده جایزه های گلدن گلوب،بفتا،گرمی و اسکار شد و لیدی گاگا تنها هنرمند تاریخ است که این چهار جایزه را در یک سال برنده شده است

ویدیوهای رسمی او عبارتند از: عشق بد، آلهاندرو، این گونه زاده شده‌ام، اه اه (چیز دیگری برای گفتن ندارم)، یهودا، بازی عشق، ازدواج با شب، پاپارازی، پوکر فیس، لبه افتخار، من و شما، تلفن، فقط برقص، جی.یو.وای، تشویق، رفتن همه چیز همراه تونی بنت، تلفن تصویری همراه بیانسه. آلبوم گونه به گونه در نوامبر ۲۰۱۵ رتبه ۱ بیلبورد در بخش جاز، و همچنین یک جایزه گرمی را برای وی و تونی بنت در پی داشت.

اجرای آهنگ آوای موسیقی توسط وی در مراسم اسکار ۲۰۱۵ جزو بهترین اجراهای وی به‌شمار می‌آید. طوری‌که جولی اندروز بازیگر مطرح سینمای کلاسیک اجرای وی را شگفت‌انگیز توصیف کرد و همه وی را ایستاده تشویق کردند. وی در بازیگری نیز موفق ظاهر شد و در اولین حضور تلویزیونی‌اش در سریال داستان ترسناک آمریکایی: هتل برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش سریال‌های تلویزیونی شد. لیدی گاگا در مراسم اسکار ۲۰۱۶ نامزد اسکار بهترین ترانه برای فیلم هانتینگ گراوند شد و همچنین ترانه تا وقتی برایت اتفاق بیفتد را برای قربانیان تجاوز جنسی اجرا کرد.

 لیدی گاگا Lady Gaga یکی از شیک پوش ترین زنان هالیوودی است و به همین بهانه بهترین مدل لباس های او در سال 2018 و 2019 را در این مقاله گردآوری کرده ایم.

بیشتر بدانید : مدل لباس های برتر در SAG Awards 2019, لیدی گاگا تا اما استون

بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga -  آگوست 2018
لیدی گاگا,مدل لباس لیدی گاگا,بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga -  آگوست 2018

بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga - سپتامبر 2018
لیدی گاگا,مدل لباس لیدی گاگا,بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga - سپتامبر 2018

بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga -  سپتامبر 2018
لیدی گاگا,مدل لباس لیدی گاگا,بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga -  سپتامبر 2018

بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga - می 2019
لیدی گاگا,مدل لباس لیدی گاگا,بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga - می 2019

بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga - جولای 2019
لیدی گاگا,مدل لباس لیدی گاگا,بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga - جولای 2019

بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga - ژانویه 2019
لیدی گاگا,مدل لباس لیدی گاگا,بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga - ژانویه 2019

بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga - ژانویه 2019
لیدی گاگا,مدل لباس لیدی گاگا,بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga - ژانویه 2019

بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga - فوریه 2019
لیدی گاگا,مدل لباس لیدی گاگا,بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga - فوریه 2019

بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga - فوریه 2019
لیدی گاگا,مدل لباس لیدی گاگا,بهترین مدل لباس لیدی گاگا Lady Gaga - فوریه 2019


بیشتر بدانید : مدل لباس های برتر در اسکار 2019،جنیفر لوپز تا لیدی گاگا

بیشتر بدانید : مدل لباس در جشنواره ونیز 2018، لیدی گاگا تا ایرینا شایک

بیشتر بدانید : مدل لباس های برتر در جایزه گرمی 2018، ریحانا تا لیدی گاگا

بیشتر بدانید : مدل لباس های برتر در جوایز گرمی 2019، جنیفر لوپز تا لیدی گاگا


تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/news
اختصاصی سیمرغ