همه ما این مرد گندمگون ، قد بلند و خوش چهره را می شناسیم. او معروف ترین خواننده اسپانیایی است که در کنار کار خوانندگی به کار آهنگسازی و بازیگری می پردازد و اما امروز...
 
همه ما این مرد گندمگون ، قد بلند و خوش چهره را می شناسیم. او معروف ترین خواننده اسپانیایی است که در کنار کار خوانندگی به کار آهنگسازی و بازیگری می پردازد. در کنار همه اینها او یک مانکن خوش چهره و جذاب است که اتفاقا پدری جذاب و خوش تیپ دارد که او هم یکی از مشهورترین خواننده های اسپانیا است. مطمئنا شما پدر او را هم می شناسید. "خولیو ایگلسیاس". و حالا انریکه برگه دیگری را به رزومه کاری اش اضافه می کند ؛ چهره جدیدی در کمپانی "آزارو پور"
این کمپانی از سال 1978 یکی از بهترین عطرها را وارد بازار می کند. و این خواننده – مانکن اسپانیایی بهترین گزینه برای معرفی کردن عطر ایتالیایی این کمپانی به شمار می آ ید؛ گویی به گفته مدیران کمپانی "آزارو پور" او به این عطر شخصیت می بخشد.
آزارو پور این گونه انریکه را توصیف می کند :" مردی با جذابیت پایدار" ، مردی که برای زنان احترام فراوان قائل است. در اوایل اکتبر 2009 قرارداد همکاری بین کمپانی "آزارو پور" و این شخصیت جذاب اسپانیایی امضا شد.
تحت حمایت ها و تشویق های پی در پی "مایکل مالارد" ، مدیر هنرمند این کمپانی ، انریکه از کارخانه عطر "آزارو پور " بازدید کرد و به وی عطر مخصوصی هدیه شد.
تصویر تبلیغاتی وی توسط عکاس مشهور "استیون کلین" در استودیویی در نیویورک گرفته خواهد شد.
استیون کلین به خاطر عکاسی از ستارگان بزرگی مانند "مدونا ، براد پیت و ..." و کار با کمپانی های صاحب نام و مجلات بزرگ شناخته شده است.
 
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
 10 طراح برتر دنیای مد
بدلباس‌ترین سیاستمدارها
همکاری سونی‌اریکسون با دولچه و گابانا! (+عکس)
مجموعه جدید طراحی لباس ویکتوریا بکهام در فشن شوی نیویورک!
هالیوودی ها درباره مد پاییز چه می گویند؟