کالوین کلین بعد از ارائه مجموعه لباس های زنانه بهاره 2010 , قصد دارد اولین فروشگاه لوازم خانگی خود را با همکاری کمپانی فرش و خانه افتتاح کند.

 

کالوین کلین بعد از ارائه مجموعه لباس های زنانه بهاره 2010 , قصد دارد اولین فروشگاه لوازم خانگی  خود را با همکاری کمپانی فرش و خانه افتتاح کند.

این فروشگاه مجموعه طرح های مختلفی را از کالوین کلین به نمایش می گذارد از قیبل : مجموعه  میز و صندلی ، تخت خواب ، مبلمان مدرن و هر وسیله خانگی دیگر اما به شکل مدرن و امروزی .

افتتاحیه این فروشگاه در شهر نیویورک انجام خواهد گرفت.

تام موری ، موسس و مدیر کمپانی کالوین کلین می گوید :" شراکت بین کالوین کلین و کمپانی فرش و خانه طبیعی است ، ما از همکاری با این کمپانی بسیار افتخار می کنیم. این کمپانی بهترین و معروف ترین کمپانی در زمینه مبلمان و وسایل خانگی در شهر نیویورک است".

بعد از 65 سال کار در زمینه زیبایی , این بار کمپانی کالوین کلین مجموعه طرح های مدرن خود را در زمینه لوازم خانگی به نمایش می گذارد؛ مطمئنا این بار نیز طرح های آن مانند همیشه مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

این خط تولیدی از لباس ها و لوازمی که توسط کمپانی کالوین کلین طراحی می شود الهام گرفته است ، اجزای مختلف این نمایشگاه عبارتند از وسایل اتاق نشیمن ، وسایل اتاق غذاخوری ، وسایل اتاق خواب ، این وسایل شامل نیمکت ، صندلی ، میزغذاخوری ، میزهای چای خوری ، تخت خواب ،‌آینه و کتابخانه میباشد.

در مراسم افتتاح این فروشگاه ، مهمانانی چون مارگارت راسل ، موسس و مدیر کمپانی "الی دکور" حضور خواهند داشت. این مهمانان اجازه دارند که اثاثیه و مبلمان مدرن فروشگاه را امتحان کنند . این فروشگاه دو طبقه و 3هزار و 750 فوت مساحت دارد.

 


تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
مجموعه جدید کیف ریحانادر بازار مد انگلیس!
کتی هولمز دنیای مد را تکان می دهد!
 ماریا شاراپووا در معرفی مجموعه لباس پائیز و زمستان Cole Haan در توکیو
چند مدل شلوار لی تابستانی ستارگان هالیوودی
مجموعه جدید "کیت موس" بازار لباس را تکان داد!