این خانه های قدیمی قرار است تبدیل به ساختمان های آنتیک و مدرنی شوند که آوازه شان در سرتاسر ایتالیا بپیچد. ساختمان هایی که مردم برای تماشایش صف بکشند".

 

 

این طراح معروف ایتالیایی قصد دارد به صورت انحصاری به طراحی خانه های گران قیمت و مجلل شهر رم بپردازد .وی در این پروژه خانه های کلاسیک و قدیمی را به خانه های لوکس و مجهز تبدیل می کند.

پروژه وی شامل 62 آپارتمان کلاسیک است که حول یک باغ باشکوه قرار گرفته اند. هر کدام از این آپارتمان ها 12 هزار متر هستند و 6 بلوک مجزا را تشکیل می دهند.

هر کدام از بلوک های باغی برای خود دارند که صاحبان آن خانه های می توانند آنها را طبق سلیقه شخصی خود تزیین کنند .

همچنین آنها  مجهز به نگهبانی هستند که وظیفه محافظت از خانه ها را بر عهده دارند .در کنار نگهبانان این بلوک ها ، نگهبانان دیگری هم هستند که وظیفه شان کمک به مالکین آپارتمان هاست . کارهایی مانند نگهداری از فرزندان ، حیوانات خانگی ،‌گرفتن بلیت تئاتر ، رزرو رستوران و یا بلیت های مسافرتی.
 

آرمانی می گوید :" این خانه های قدیمی قرار است تبدیل به ساختمان های آنتیک و مدرنی شوند که آوازه شان در سرتاسر ایتالیا بپیچد. ساختمان هایی که مردم برای تماشایش صف بکشند".
 

این مجموعه واقع در "ویا کووار" در حوالی استادیوم ورزشی است. پروژه آپارتمان های آرمانی  با همکاری کمپانی "دوتی هانسون و کو یوروپین استیت فاند" و " یوروپ ریزورس" انجام خواهد گرفت. اولین آپارتمان در نیمه های سال 2010 آماده خواهد شد.
 
تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
چگونه مانند جنیفر انیستون لباس بپوشیم؟
کتی هولمز دنیای مد را تکان می دهد!
 ماریا شاراپووا در معرفی مجموعه لباس پائیز و زمستان Cole Haan در توکیو
چند مدل شلوار لی تابستانی ستارگان هالیوودی
مجموعه جدید "کیت موس" بازار لباس را تکان داد!