از میان بهترین لباسهاسی نامزدی امسال تا سال 2012 بهترین گرینه را انتخاب نمایید و خواهید دید كه عروس بهترین لباس را خواهد داشت.


یكی از بهترین فصول چهارگانه سال برای ازدواج زمستان است اگرچه هوا كمی سرد است و شاید به نظر آید كه كمی هم دیر است اما  جریان گرمای عشق میان دو نفر كه  دیوانه وار به هم علاقه دارند را نمی توان متوقف نمود . در زمستان نیز به مانند هر فصل دیگری متناسب با خلق و خو و شرایط جوی  چیزهای مختلفی مد می شود  .  فقط قیافه زنان با لباسهای  نامزدی  كه متناسب با بادهای سرد و فضای سفید پوشیده از برف  است را   در ذهن تان مجسم كنید.
از میان بهترین لباسهاسی نامزدی امسال تا سال 2012 بهترین گرینه را انتخاب نمایید و  خواهید دید كه عروس بهترین لباس را خواهد داشت. 

10 - پیراهن نامزدی از جنس ساتن مدل كمر كرستی دنباله دار
اگر جنس پارچه تان از نوع پارچه های توری می باشد این مدل خاص لباس نامزدی برازنده تر خواهد بود. به دلیل جنس پارچه مورد استفاده برای دوخت این لباس كه از نوع تافته بوده  و تقریباً شبیه ابریشم می باشد، یقه خشتی معمولیش  وقتی كه  تصمیم ندارید ازمدلهای سنتی  استفاده كنید می تواند بهترین پیشنهاد باشد. شما هم حس پوشیدن این مدل لباس را تجربه كنید  . 


9 - لباس نامزدی ساتن مدل دكلته آستین بلند  كمر كرستی بلند  
ایده طراحی  و دوخت این لباس از كریسمس گرفته شده است زیرا با نگاه كردن به عروس به عنوان یكی از دختران دوست داشتنی بابانوئل، به یاد بابانوئل می افتید.  با این وجود ، به خاطر جنس پارچه مورد استفاده ( پارچه مناسب برای لباس زمستانی ) ، بلندی آستین و قد بلند لباس كه تا روی زمین می آید مدل  شیك و  راحتی می باشد . رنگ قرمز پارچه هم هر دامادی را مجبور می كند كه در روز كریسمس به یاد سالروز ازدواجش باشد .  



8 – لباس نامزدی ساتن مدل دكلته دنباله دار كمر كرستی  بسیار بلند 
دختران این مدل لباس دو تكه را دوست دارند زیرا هم زیباست و هم اینكه بدن را گرم نگه می دارد . می تواند رنگ هر دو تكه  لباس قرمز باشد  اما تكه رویی می تواند رنگی غیر از قرمز باشد .  اگر كه خیلی طرحهای مدرن را دوست ندارید می توانید  برای تكه زیری  از یك لباس شب سفید استفاده نمایید .   




7 - لباس نامزدی از جنس تافته مدل یقه دلبری بدون بند و بی آستین 
همه دخترانی كه آرزوی پوشیدن یك لباس نامزدی حیرت انگیز را در سر می پرورانند می توانند با پوشیدن این ست جذاب، آروزها و توقعاتشان را برآورده كنند .  قسمت بالاتنه لباس مملو از جواهرات رومانتیك و  طرحهای  مختلف است،  شمای كلی لباس از طرحهایی ساخته شده كه منحنی های هنرمندانه ای را ایجاد كرده است كه لباس را نو نوار می كند . هم افراد علاقه مند به طرحهای كلاسیك  و هم افرادی  كه طرحهای  مدرن تر را می پسندند این مدل  را پسندیده و از آن استقبال می كنند  . 




6 - لباس نامزدی ساتن بی آستین  مدل كمر كرستی Casrin Bridal 
این لباس مناسب آن دسته از عروسهایی است كه می خواهند  در حین حفظ سبكهای كلاسیك با آمیزه ای از رنگ قرمز پرتقالی در بالا تنه و رنگ سفید در پایین تنه  تیپ جوان پسندانه ای  هم داشته باشند . قسمت بالا تنه لباس موجب می شود كه اندامتان توپرتر نشان داده شود و حتی موجب بهتر دیده شدن  و تاثیر بیشتر كریستالهای سواروفسكی  (Swarovski) دوخته شده بر روی لباس می گردد . دربازار دو طرح از این مدل لباس موجود است طرح اول هر دو تكه سفید خالص بوده و طرح دوم هر دو تكه به رنگ سفید عاجی می باشد . 



5 - لباس نامزدی تافته مدل  كمر كرستی یقه دلبری  دنباله دار 
سادگی زیباست و زنان این مدل لباس را بیشتر می خرند زیرا  نه تنها بر روی پوشش تمركز می كند بلکه موجب جلب توجه به دیگر وجوه  زنانه عروس خانم هم می گردد .  با  تكه جذابی از پارچه های دوخته شده، شكل والان مانند مدل دلبری یقه بیشتر دیده می شود .هم چنین تكه دوزیهای موجود به لباس حالت زنده می دهد و فارغ از نوع اندام  شخص  باعث دیده شدن زیبایی واقعی فرد می گردد . 




4 - لباس نامزدی تافته از نوع Cornislk  مدل پشت زیپ دار بلند  Casrin Bridal  
 لایه پارچه های والان مانند طبقه طبقه  ای نمای شگفت انگیزی به این لباس بخشیده است  كه با پوشیدنش شبیه ملكه ها خواهید شد . قالب قسمت میانی لباس و نوع طراحی های قسمت كمر و باسن كه كاملاً قالب تن می باشد باعث می شود كه اندامتان  بیشتر نشان داده شود .  اگر كه دوست ندارید رنگ پارچه تان قرمز باشد برای عروس كلاسیك می توانید از انواع رنگ سفید برای دوخت این لباس استفاده نمایید .




3 - پیراهن نامزدی  ارگانزا مدل كمر كرستی بدون بند با دنباله درباری 
  با  استفاده از یك طرح الهام گرفته شده ازمجموعه هایی از موری لی بلو ( Mori Lee Blu )  و حتی پارچه ارگانزای منحصر به فرد می توانید توقع  دیدن پیراهنی را داشته باشید كه وجود والانها و گل های رزی كه  كاملا از صنایع دستی تهیه شده اند  خیلی خوب از آب درآمده است.  



2 - لباس نامزدی  والان تافته مدل عبایی پفی بدون بند با دنباله سلطنتی  كاتدرال  
این لباس با الهام از  سمفونی  راپسودی ( Symphony Rhapsody ) باعث می شود هر عروس رویایی لباس شب روهایش را  بر تن كند .  صرف نظر از تزیینات براق  شامل پارچه های  دوخته شده طبقه ای و منجوق دوزی با استفاده از منجوقهای مختلف ، در قسمت بالاتنه  یقه بدون بندش موجب  شكل گیری اندام هر دختری می گردد  . 




1 - لباس نامزدی ساتن مدل كمر كرستی بدون بند با دنباله كلیسایی 
برای  زیبا وجذاب شدن یك  پیراهن نیازی به  استفاده از طرحهای مختلف  و تزیین آن با جواهرات  اضافی نیست . این پیراهن مشخصاتی دارد كه در مراسم  های برگزار شده در باغ ، فضای باز ، كلیسا و یا حتی سالنهای عروسی می توان از آن استفاده كرد  .  روی پیراهن منجوق دوزی شده است و عروسهای مختلف با هر نوع اندام می توانند از آن استفاده نمایند .  این با لباس با رنگهای مختلف از جمله عاجی كلاسیك در بازار موجود است .   






تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
 
مطالب پیشنهادی :
پیشنهادهایی برای ست کردن کیف و کفش چرم
چی را کجا بپوشیم؟
اگر شکم بزرگی دارید، اینطوری لباس بپوشید !
زنان ریز اندام و کوتاه قد چگونه لباس بپوشند ؟
مدلهای زیبا از پیراهنهای دخترانه مجلسی