ما در اینجا از سبک و مدل لباس های سفید متخصص مشهور مد و لباس راشل زو Rachel Zoe استفاده کرده ایم و در مصاحبه ای که با او کرده ایم تمامی سوالات مفید را از او کرده و امیدواریم توانسته باشیم تمام بانوان را به ضرورت داشتن لباس سفید در کمد لباس هایشان متقاعد کنیم.
اگر چه نگهداری لباس سفید به دلیل اینکه خیلی زود کثیف می شود ،کمی سخت می باشد و بسیاری از بانوان فکر می کنند که این رنگ لباس به آنها نمی آید و برای پوست صورت آنها مناسب نمی باشد ، ولی این را بدانید که از لباس سفید می توان همیشه استفاده کرد و اگر آن را در روزها و زمان های خاصی بپوشید ، مطمئنا این مورد علاقه شما خواهد شد و مهم تر از همه اینکه باور داشته باشید که لباس سفید برازنده ی تمامی بانوان می باشد.

ما در اینجا از سبک و مدل لباس های سفید متخصص مشهور مد و لباس راشل زو Rachel Zoe استفاده کرده ایم و در مصاحبه ای که با او کرده ایم تمامی سوالات مفید را از او کرده و امیدواریم توانسته باشیم تمام بانوان را به ضرورت داشتن لباس سفید در کمد لباس هایشان متقاعد کنیم.
_ همگی ما حتما یک لباس مشکی را در کمد لباس هایمان داریم ،اما آیا لباس سفید را هم می توان با هر چیزی ست کرد ؟
راشل زو : صد در صد !لباس سفید را هم به مانند لباس مشکی می توان با هر رنگی ست کرد و پوشید و این نه تنها زیبا می باشد بلکه به دلیل داشتن رنگ روشن بسیار روحیه بخش و مخصوصا مناسب برای فرزندان شما است.

_ برخی از زنان از پوشیدن لباس سفید می ترسند .اینها چه باید کنند ؟ در حالیکه لباس سفید را تنها مناسب برای یک عروس می دانند ؟
راشل زو :
 من پوشیدن لباس سفید بلند را توصیه نمی کنم ،اما می توانید از لباس های سفید کوتاه و اسپرت استفاده کنید. مثلا جین سفید بسیار دوست داشتنی و زیبا است .یک شلوار و با یک تی شرت سفید کاملا اسپرت بسیار جذاب می شود .کت و شلوار سفید هم بسیار زیباست.می بینید که سفید تنها متعلق به عروس نمی باشد.


_ آیا می توان به همان راحتی یک لباس مشکی با یک لباس سفید هم از صبح تا شب سر کرد ؟
راشل زو :
بله، کاملا ! پوشیدن لباس سفید مخصوصا در شب بسیار هم راحت تر از لباس مشکی می باشد. یک لباس سفید به همراه یک رژ بسیار روشن و زیبا در شب بسیار شگفت انگیز است . 

_ آیا لباس سفید برای همه سن و سال ها و تمامی هیکل ها مناسب می باشد ؟ 
راشل زو :
قطعا بله ! لباس سفید برای همه گروه های سنی مناسب می باشد. و اما در مورد هیکل ! باید گفت اگر چه لباس مشکی اندام را لاغرتر نشان می دهد ،اما فکر نمی کنم کمی چاق تر نشان دادن اندامتان دلیلی بر نپوشیدن لباس سفید از سوی شما باشد .اندام ها و هیکل ها متفاوت بوده و همه این را بدانید که لباس سفید در اندام تمامی شما زیبا می باشد .

_ چگونه باید فهمید که چه سفیدی برای ما مناسب تر است ؟ سفید خالص یا سفید کرمی !
راشل زو :
در ابتدا باید بدانید که سفید خالص به تمامی چهره ها می آید .اما اگر پوست روشن تری دارید سفید کرمی هم برای شما مناسب است و چهره تان را زیبا می کند .سفید در کنار هر آرایشی زیبا می شود و مخصوصا اگر پوستتان روشن است در کنار آرایش صورتی ملایم و قرمز زیبا خواهد شد .این رنگ همیشه، مد روز است.

_ آیا می توان در هر فصل سال لباس سفید پوشید ؟
راشل زو :
لباس سفید برای تمام طول سال زیبا می باشد و مفید است .همانطور که می دانید در روزهای تابستانی و هوای گرم که بسیار مناسب است و برای روزهای زمستانی و حال و هوای کسل کننده این روزها هم این رنگ زیبا و با طراوت است .
 
_ شما به زنانی که از پوشیدن لباس سفید هراسان هستند چه توصیه ای دارید ؟
راشل زو :
همه باید سعی خود را بکنند. برای یکبار هم که شده پوشیدن لباس سفید را آزمایش کنید .مطمئن باشید که خوشتان می آید و یکی از رنگ های مورد علاقه تان خواهد شد .مخصوصا کسانی که پوست روشن تری هم دارند بیشتراز پوشیدن لباس سفید هراسانند!اما این را بدانید به شما هم که پوست روشنی دارید لباس سفید می آید .مطمئن باشید یک لباس سفید برای تمامی بانوان لازم می باشد و برای همه مناسب است.
 
 
 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی :
6 ست لباس زنانه که آقایان برای خانم ها می پسندند
20 قانون مد برای آنکه همیشه خوش تیپ باشید
7 پیشنهاد مجله Elle برای ست کردن کت چرم زمستانی
شیک ترین ست های پاییزه دخترانه برای میهمانی عصر
چگونه در لباس عروسی لاغرتر به نظر برسیم؟