بهترین هدیه روز مرد برای شوهرتان با چند پیشنهاد ساده!!
در فاصله چند روز مانده به روز مرد، فهرست پیشنهادی را آماده کرده‌ ایم تا هدیه‌ ای متفاوت به شریک‌ زندگی‌ تان بدهید

 روز مرد برای شوهرم چی بخرم؟

وقتی به شوهرتان هدیه می‌دهید، نشان‌ دهنده این است که چقدر برای او ارزش قائل هستید و به او اهمیت می‌دهید. این رسم خوشایند باید در زندگی‌مشترک تداوم داشته باشد تا شور و هیجان روزهای اولیه زندگی، با گذشت زمان کم نشود. شاید این‌طور به نظر برسد که خانم‌ها بیشتر از آقایان به هدیه گرفتن از همسرشان در روزهای خاص زندگی حساس هستند اما این تصور چندان درست نیست؛ مردان هم برای درک عشق ورزیدن از طرف همسرشان، به غافلگیر شدن با هدایای کوچک و بزرگ در روزهای مهمی مثل تولد، سالگرد ازدواج، روز پدر و... نیاز دارند. در این مطلب  می‌خواهیم شما خانم‌ها را در انتخاب بهترین هدیه برای شوهر راهنمایی کنیم تا خاطره‌ای به‌یادماندنی برای شریک زندگی‌تان بسازید.

بیشتر بدانید : 10 کار جالب برای روز پدر !

پشتی طبی برای آقایان کارمند

بهترین هدیه برای  همسر شما در شرایطی که او پشت‌میزنشین است و ساعت‌های طولانی با رایانه کار می‌کند، می‌تواند یکی از انواع پشتی‌های طبی باشد. بدن با کمک این پشتی‌ها، درست‌ترین حالت آناتومی را روی صندلی به خود می‌گیرد و مشکلاتی که در طولانی‌مدت برای کارمندان به وجود می‌آید، بسیار کم خواهد شد.

جعبه‌ های چوبی پرشده از چای و دمنوش

این روزها جعبه‌های چوبی زیبا و شیکی برای انواع قهوه، دمنوش ها و چای کیسه‌ای به بازار آمده‌اند که علاوه بر خانه، در محیط کار هم بسیار کاربرد دارند. برای افراد شاغل، نوشیدنی‌های گرم در زمان استراحت بسیار محبوب هستند. این هدیه هم می‌تواند یک پیشنهاد جذاب و البته متفاوت به شما باشد.

عطر و ادکلن

عطر، هدیه ای پر طرفدار از زمان قدیم تا امروز بوده است و هیچ‌وقت محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد. می‌توانید سراغ برند محبوب همسرتان در محصولات ادکلن و اسپری بروید و عطری خوش، مناسب با سلیقه او، انتخاب کنید.

هندزفری بلوتوثی

هندزفری بلوتوثی یکی از بهترین هدایا برای آقایان است که به آن ها کمک می کند راحت و بدون دردسر در هر زمانی به خصوص زمان رانندگی، ورزش یا پیاده‌روی به موسیقی، پادکست یا حتی صحبت با تلفن دسترسی داشته باشند. البته اگر شوهرتان خیلی اهل چنین فضاهایی نیست، شاید پیشنهادهای دیگر ما برای شما کاربردی‌تر باشد.

کتاب

می‌توانید متناسب با علاقه همسرتان، چند جلد کتاب تهیه و او را خوشحال کنید. سراغ حوزه موردعلاقه او بروید؛ مثلا اگر فقط رمان و داستان دوست دارد، سراغ کتاب های انگیزشی یا روان‌شناسی نروید. در میان کتاب‌های داستانی هم باید سراغ ژانرهای محبوب همسرتان بروید. با دقت به سبک فیلم‌هایی که دوست دارد، پیدا کردن ژانر موردعلاقه برای‌تان آسان خواهد بود.

بهترین هدیه روز مرد برای شوهرتان با چند پیشنهاد ساده!!
بهترین هدیه روز مرد برای شوهرتان با چند پیشنهاد ساده!!, روز مرد برای شوهرم چی بخرم؟

لوازم ورزشی هوازی

خرید وسیله ورزشی مثل تردمیل که هم باعث کاهش وزن می‌شود و هم باعث نشاط، می‌تواند برای آقایان هدیه درجه یکی باشد. دوچرخه ثابت یکی دیگر از وسایل ورزشی برای رفع خستگی‌ بر اثر کار است که عضلات‌شان را قوی‌تر می‌کند و دردهای عضلانی را کاهش می‌دهد. البته قیمت این وسایل در چند وقت اخیر افزایش زیادی داشته و قبل از گرفتن تصمیم نهایی، حتما از هزینه‌ای که باید برای آن پرداخت کنید، مطلع شوید.

انواع ژاکت و هودی برای پاییز و زمستان

مردانی که شیفته استایل اسپرت هستند، از پوشیدن انواع ژاکت و هودی با طرح‌های گوناگون لذت می‌برند. اگر همسرتان طرفدار تیپ اسپرت است، یک هودی خوش‌رنگ با طرح موردعلاقه او می‌تواند بهترین هدیه باشد.

ست خودنویس و روان‌ نویس

ست خودنویس و روان‌ نویس، برای آقایانی که شغل آن‌ها مرتبط با نوشتن است یا مدام در حال امضا کردن اسناد و اوراق مهم هستند، هدیه مطلوبی خواهد بود. اگر جنس بدنه این نوشت‌افزار از فلز است، می‌توانید هنگام خرید، از فروشنده بخواهید نام همسرتان را روی بدنه آن حک کند.

ساعت‌ های اسپرت یا کلاسیک مردانه

ساعت از اکسسوری‌های واجب برای هر آقای خوش‌پوشی است. انواع ساعت‌های لوکس کلاسیک، اسپرت و هوشمند می‌تواند بهترین هدیه برای تولد همسر باشد. بنابراین با توجه به استایل موردعلاقه همسرتان، یک ساعت شیک بخرید و به او هدیه بدهید.

انواع کفش‌ های چرم کلاسیک یا اسپرت

آقایان به زیبایی کفش خود بسیار اهمیت می‌دهند. زیبایی و شیک بودن کفش‌های چرم، در مجالس مهم، به‌خصوص در قرارهای کاری، برای آن‌ها در اولویت است. اگر کفش همسرتان به زیبایی روز اول نیست، وقت آن رسیده که با یک جفت کفش چرم کلاسیک خوشحالش کنید. بسیاری از آقایان طرفدار کفش‌های چرم اسپرت هستند و در بین تنوع فوق‌العاده محصولات چرمی، برای این سبک سلیقه هم انتخاب‌های بسیاری در بازار کفش وجود دارد.

دستگاه‌ های ماساژور

برای رفع خستگی یک روز پر مشغله کاری، استفاده از دستگاه ماساژور می‌تواند ایده بسیار خوبی باشد. خرید انواع دستگاه‌های ماساژور برای پا، گردن و کمر، بهترین هدیه برای شوهر شما خواهد بود و دردهای مزمن و آسیب‌های عضلانی که ناشی از انواع کارهای بیرون از خانه است، با چند دقیقه استفاده این دستگاه‌ها رفع خواهد شد.


بیشتر بدانید : روز پدر، کارت تبریکی به شکل پیراهن به او هدیه دهید!! + آموزش تصویری

بیشتر بدانید : ست کردن لباس به سبک پدر و پسر به بهانه روز پدر

بیشتر بدانید : برای روز پدر خودتان کارت تبریک های غیرمنتظره بسازید !!

بیشتر بدانید : روز پدر امسال را، متفاوت به پدرتان تبریک بگویید!!

 

گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع: khorasannews.com