اگر بخواهید همیشه به مد روز باشید باید در جریان مد قرار بگیرید. اگرچه کفش نسبت به لباس از اهمیت کمتری برخوردار است اما باید بدانید که در فصلهای بعدی چه کفشی مد می شود
 
اگر بخواهید همیشه به مد روز باشید باید در جریان مد قرار بگیرید. اگرچه کفش نسبت به لباس از اهمیت کمتری برخوردار است اما باید بدانید که در فصلهای بعدی چه کفشی مد می شود.

چکمه های خزدار:
مدلهای کفش زنانه 2010
زمستان در اکثر کشورهای جهان سرد است بنابراین پوشیدن چکمه های خزدار در زمستان گزینه مناسبی است. هیچ دختری با پوشیدن یک چکمه شیک مخالفت نمی کند. 
 

چکمه های بند دار:
مدلهای کفش زنانه 2010
چکمه های بنددار بسیار زیاد هستند. پوشیدن چکمه های بنددار در فصل پاییز یا زمستان اصلا جای تعجب ندارد. این چکمه ها بسیار شیک و راحت هستند اما درآوردن آنها از پا کمی سخت است.
 

چکمه های سگک دار:
مدلهای کفش زنانه 2010
هرچه چکمه بیشتر سگک داشته باشد برای فصل پاییز و زمستان 2010 و 2011 مناسبتر است. حسن سگک ها در این است که چکمه های سگک دار هم در پا زیبا به نظر می رسند و هم پا را ثابت و محکم نگه می دارد. اما مشکل مشترک این نوع چکمه با چکمه های بنددار این است که درآوردن آنها از پا کمی سخت است.
 

کفش هایی با پاشنه های نازک و تیز:
مدلهای کفش زنانه 2010
کفش های نوک تیز با پاشنه های نازک و باریک همیشه راحت نیستند اما حقیقت این است که جلال و شکوه این کفش ها انکارناپذیر است.
مدلهای کفش زنانه 2010
اگر راه رفتن با کفشهای پاشنه کوتاه برای شما راحت است، پس احتمالا پوشیدن کفش های نوک تیز با پاشنه های نازک هم برای شما راحت است. اما بعضی کفش ها و حتی چکمه ها پاشنه های باریک و سوزنی شکلی دارند که بسیار شیک و زنانه هستند.
 

چکمه هایی با پاشنه های کلفت:
مدلهای کفش زنانه 2010
اگرچه کفش هایی که پاشنه تیز و باریکی دارند بسیار زیبا هستند اما کفش هایی که پاشنه های ضخیم تری دارند راحت تر هستند. بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند راحت باشند تا اینکه خطر زمین خوردن آنها را تهدید کند. بنابراین کفش هایی که پاشنه های کلفتی دارند برای پاییز و زمستان 2010 و 2011 مناسبتر هستند.
 

کفش های پاشنه تونلی:
مدلهای کفش زنانه 2010
طراحان توجه خاصی به این نوع کفش دارند. اگر شما هم طرفدار آن هستید امتحان کنید.
 

چکمه های ساق دار و بسیار بلند:
مدلهای کفش زنانه 2010
سال گذشته این نوع چکمه ها بسیار مد بود. هالیوودی ها و دخترهای زیادی این نوع چکمه را می پوشند. خوشبختانه چکمه های ساق دار و بلند هنوز هم مد است و شما می توانید در پاییز و زمستان 2010 و 2011 آنها را بپوشید.
 

چکمه هایی با پاشنه ها و کف بلند:
این نوع چکمه ها برای دخترهایی که دوست دارند زنانه به نظر برسند مناسب نیست. اما درعوض بسیار شیک و زیباست.
 

کفش هایی با ترکیبی از رنگ ها:
اگر دوست دارید کفش های رنگ روشن بپوشید می توانید از تکنیک ترکیب رنگها در انتخاب کفش و چکمه استفاده کنید. زرد با قهوه ای، و قرمز با صورتی ست می شود. حتی اگر مایل باشید میتوانید رنگهای بیشتری را ترکیب کنید.
 
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ - مترجم مینا کوهیکار
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
  
 
مطالب پیشنهادی:
جدیدترین مدلهای لباسهای زنانه والنتینو
جدیدترین کلکسیون کت و دامن زنانه مارک شانل
مدلهای پیراهنهای مجلسی بسیار زیبا برای سال 2010 از طراح معروف خاورمیانه!
جدیدترین کلکسیون لباسهای مجلسی نینا ریچی طراح معروف!
مدلهای 2010 لباس عروس بسیار زیبا از جاستین الکساندر طراح معروف!(2)
کلکسیون لباسهای زیبای زنانه D&G برای پاییز 2010
لباسهای مجلسی جورجیو آرمانی برای تابستان 2010