نان تست صبحانه تان را با 4 دستور شیک و خوشمره درست کنید!
 صبحانه یکی از مهم ترین وعده های غذایی است که خوردن آن اهمیت زیاید دارد. به همین بهانه در این مقاله به شما تزیین 4 مدل نان تست برای میز صبحانه تان آموزش می دهیم. با ما همراه شوید

تزیین نان صبحانه با 4 مدل جالب

تزیین نان تست صبحانه به شکل خورشید
تزیین نان تست صبحانه به شکل خورشید

برای تزیین این مدل نان کافی است از کاغذ فویل تکه هایی مانند خورشید بریده و روی نان قرار دهید. سپس نان را درون فر برای چند دقیقه قرار دهید تا برشته شود. در انتها نان را از فر درآورده و تکه های فویل را از روی نان بردارید.

تزیین نان صبحانه به شکل قلب
تزیین نان صبحانه به شکل قلب

با قلاب قلبی شکل به آرامی درون نان تست را خالی کنید. درون سینی فر را کمی چرب کرده و نان ها را درون سینی قرار دهید. یک تخم مرغ را شکسته و به آرامی درون نان تست بریزید. نان را برای چند دقیقه درون فر قرار دهید تا تخم مرغ پخته شود. در انتها آن را با پیازچه خرد شده تزیین کنید.

تزیین نان صبحانه با تخم مرغ، پیازچه و آووکادو
تزیین نان صبحانه با تخم مرغ، پیازچه و آووکادو

برای تزیین این نان تست به تخم مرغ، آووکادو، پیازچه، گوجه گیلاسی و کمی سرکه بالزامیک نیاز دارید. تخم مرغ ها را پخته و کنار بگذارید. آووکادو را رنده کیده و روی نان تست بریزید. در انتها تخم مرغ، گوجه گیلاسی و پیازچه های رنده شده را اضافه کنید. برای مزه دار کردن می توانید کمی سرکه بالزامیک روی نان بریزید.

تزیین نان صبحانه با پنیر و سبزیجات
تزیین نان صبحانه با پنیر و سبزیجات

 برای تزیین این نان به پنیر و سبزیجات نیاز دارید. پنیر را روی نان ریخته و کامل پهن کنید و سپس با سبزیجات مختلف گل هایی زیبا روی نان درست کنید.



بیشتر بدانید : یک املت خوشمزه به شکل آفتابگران درست کنید!!!

بیشتر بدانید : 5 پیشنهاد عالی برای صبحانه فرزندتان

بیشتر بدانید : صبحانه ای متفاوت درست کنید ( طرز تهیه ژامبون و تخم مرغ فنجانی )

بیشتر بدانید : اشتباهاتی که هنگام صبحانه خوردن انجام می دهیم

 

تهیه و ترجمه: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ