زن ها به سه دلیل عادت دارند که بیشتر از ان چه به آن ها عشق ورزیده می‌شود ،عشق بورزند

 

زن ها به سه دلیل عادت دارند که بیشتر از ان چه به آن ها عشق ورزیده می‌شود ،عشق بورزند :
 
1. آن ها احساس می‌کنند عشق چیزی است که باید بدستش آورند و برای کسب آن ، مثل هر چیز دیگری که تلاش می‌کنند اگر تلاش کنند آن را به دست می‌آورند مثل تلاشی که برای به دست آوردن پول بیشتر انجام می‌دهیم .
 
اما این دو موضوع کاملا متفاوت هستند آنها را با هم اشتباه نگیرید . اگر احساس می‌کنید ، استحقاق دوست داشتن زیاد نیستید ، مگر اینکه در قبال آن کاری کرده باشید ، تا به دستش بیاورید ، مجبور خواهید بود در روابطتان با مردها مرتبا جای خالی را پر کنید .

 
2. احساس می‌کنید اگر جای خالی را پر نکنید ، رابطه تان به هم خواهد خورد . اما ایا این رابطه شما را راضی نگه می‌دارد ؟ این که بدانید این رابطه فقط از سوی شما تامین می‌شود و طرف مقابلتان هیچ کاری برای تحکیم رابطه تان انجام نمی‌دهد ؟؟ و مدام ترس این را داشته باشید که اگر شما این کار ، یا فلان کار را انجام ندهید این رابطه به پایان می‌رسد ؟؟

 

3. زن ها ، از خلا متنفر هستند ، آن ها دوست دارند جاهای خالی را پر کنند شاید این عمل ناشی از همان میل غریزی و نیاز طبیعی ما به زاییدن ، مادر شدن ، صمیمیت ، ایجاد کانون گرم برای خانواده و،..... باشد و ما سکوت را دوست نداریم ، سکوت را با کلمات ، فاصله را با اتصال و وقت را فعالیت و همه ی این موارد را با عشق خود پر می‌کنیم و به دیگران تقدیم می‌کنیم .

این ها همه خوب است ، کسی در خوب بودن مادر یا زن خانواده شکی ندارد و تمام این موارد را یک استعداد محسوب می‌کنیم که همه زنان ایرانی این استعداد فوق العاده و خدادادی را دارند اما اگر افراط کنیم ممکن است چشممان را باز کنیم و ببینیم به تنهایی مشغول این کار هستیم . مثل ماشینی که برای روشن شدن باید آن را هل داد و هر دو نفر باید این کار را انجام دهند اما فقط یک نفر این ماشین را هل می‌دهد امری مسلم است

که بعد از مدتی ، آن یک نفر هم از هل دادن ماشین خسته می‌شود و دست از این کار بر می دارد حالا تصور کنید چه می‌شود ؟؟

معمولا خانم ها از اول خودشان این کار را شروع می‌کنند و به تنهایی ماشین را هل می‌دهند ، اما چرا تنهایی ؟؟ از اول کار را دوتایی انجام دهید !! زن و شوهر هر دو با هم! 
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب پیشنهادی:
وقتی همسرتان کار اشتباهی انجام می‌دهد، واکنش شما چگونه است؟
چگونه می توانم همسرم را با خدا آشتی دهم؟
چگونه مردی با اين زندگی ملال آور، می‌تواند همسرش را به سمت خود جذب کند؟
ده دليل خيانت شوهر به همسر خود!؟