این زنان زندگی زناشویی شان را نابود می کنند!!
 برخی از رفتارهای زنانه در رندگی زناشویی هستند که تاثیر فوق العاده منفی ای روی زندگی ها گذاشته و باعث نابودی زندگی می شود. در این مقاله قصد داریم این مدل زنان که باعث نابودی زندگی زناشویی شان می شوند را به شما معرفی کنیم

زنانی كه زندگی زناشویی را نابود می کنند

روابط عاشقانه و دوستانه در زنان و مردان متفاوت است. زن‌ها دوست دارند همسرشان ذهن آن‌ها را بخواند درحالی‌که مردها به دنبال کشف پیام‌های پنهانی از شنیده‌هایشان نیستند و زنی که چنین توقعی دارد نتیجه مثبتی نخواهد گرفت.

بعد از اتمام یك ارتباط رمانتیك و نزدیك، همه آدم‌ها احساس قربانی شدن دارند و حتی یک‌لحظه هم به این فكر نمی‌كنند كه ممكن است خودشان مقصر اصلی ازهم‌پاشیدگی ارتباطشان باشند. هر چند زنان در مقایسه با مردان بیشتر سراغ كتاب‌های مربوط به روانشناسی روابط می‌روند اما این زنان هستند كه دو برابر مردان به جدایی فكر می‌كنند.

بیشترین شكایت زنان این است كه مردان از حل مشكلات زناشویی طفره می‌روند و در مقابل مردان ساكت و آرام همه‌چیز را تحمل می‌كنند و خودشان را قربانی یك ارتباط ناموفق می‌دانند اما بالاخره درجایی و در لحظه‌ای خاص این مردان هستند كه کاملاً غیرمنتظره دست‌هایشان را به نشانه تسلیم بالا می‌آورند و اینجاست كه حتی بهترین و برازنده‌ترین زن‌ها هم نمی‌توانند مانع تصمیم جدایی باشند كه شریک‌شان گرفته است. اما چرا؟

اگر یك خانم جوان هستی و به‌تازگی از همسرت جداشده‌ای بهتر است به‌جای قربانی فرض كردن خودت، كمی‌ منطقی در مورد جدایی بین خود و همسرت فكر كنی و برای همین قبل از هر چیز باید با ذهنیت مردان و احساسات درونی‌شان در مورد زنان آشنا شوی.

بیشتر بدانید : مردان از این مدل زنان فرار می کنند!!

زنانی که دائم انتقاد می کنند

تقریباً می‌شود گفت درصد زیادی از مردان این دیدگاه را در مورد شریک‌شان دارند كه چرا با همه تلاش و توجه نسبت به رابطه زناشویی‌شان، همچنان مورد انتقاد و سرزنش خانم‌ها قرار می‌گیرند. آن‌ها معتقدند، زنان تنها برای شكایت آفریده‌ شده‌اند. حالا چه شكایت و انتقاد شما درست و بجا باشد و چه نباشد، سرزنش كردن زنان حتی می‌تواند بهترین و رمانتیك‌ترین ارتباط‌ها را هم از هم بپاشاند.
مردان دوست ندارند مورد انتقاد قرار بگیرند و از زنانی كه می‌خواهند آن‌ها را با توجه به سلیقه خود تغییر دهند بیزارند، حتی اگر عاشق شریك شان باشند.
مردان به دنبال زنانی هستند كه آن‌ها را همان‌جوری كه هستند بپذیرند. اگر در یك ارتباط موفق و پرسوزوگداز عاشقانه هستید و عادت به غر زدن و انتقاد از شریکتان رادارید، به‌زودی شاهد فرار همسرتان خواهید بود. بهتر است تا دیر نشده یاد بگیرید كه شریکتان را همان‌طور كه هست دوست داشته باشید.

زنان مستقل مراقب باشند

استقلال داشتن و روی پای خود ایستادن، ویژگی خیلی خوبی است اما اگر یك خانم هستی یادت باشد خیلی این خصوصیتت را به رخ شریكت نكشی. مردان از زنانی كه تمام کارهای‌شان را بدون كمك همسرشان انجام می‌دهند فراری هستند، آن‌ها دلشان می‌خواهد كه زنان روی قدرت و حمایت آن‌ها حساب كنند و در واقع تكیه‌گاه شما باشند.
البته یادتان باشد نباید در این موضوع خیلی زیاده‌روی كرد چون به همان اندازه‌ای كه زنان بسیار مستقل می‌توانند مردان را از خود دور كنند، زنان خیلی محتاج و كسانی كه حتی برای خرید خمیردندان به كمك شریکشان نیازمندند، مورد تنفر و بیزاری مردان قرار می‌گیرند.
شاید بر ای‌تان غیرمنطقی به نظر برسد اما این تصمیم شماست كه بین یك ارتباط پایدار و ناپایدار یك كدام را انتخاب كنید.

دلیل مهمی که زنان، مردان را ترك می‌كنند

دلایلی كه مردان، زنان را به خاطر آن ترك می‌كنند خیلی بیشتر از دلایلی است كه زنان به خاطر آن مردان را ترك می‌كنند و جالب‌ اینجاست كه زنان در بیشتر بحث‌ها و مشكلات به دنبال راه‌حل هستند. هر چند دو برابر مردان به جدایی فكر می‌كنند و در این شرایط مردان با بروز یكی از دلایلی كه برای‌تان گفتیم و ادامه پیدا كردن آن، آسان‌ترین راه را جدایی می‌دانند.

زنان به دنبال توجه مردان هستند و دوست دارند مركز توجه شریك‌شان قرار بگیرند. بی‌توجهی حتی بیشتر از كتك و آزار و اذیت‌های فیزیكی می‌تواند زن را نسبت به مرد سرد كند. بیشترین شكایت زنان در مورد مردان، روی این موضوع است كه چرا مردان در تصمیم‌گیری‌هایشان نظر و دیدگاه آن‌ها را نمی‌پرسند. مردانی كه نسبت به كارهای شریکشان بی‌تفاوت هستند و در كارهای موردعلاقه‌شان، مشوق خوبی نیستند، به‌ تدریج باعث دوری و سردی روابط می‌شوند.

زنان، مردانی كه خیلی تودار هستند را نمی‌پسندند و در عوض دوست دارند شریکشان در مورد احساسات و باورهایش با آن‌ها صحبت كند. آ‌ن‌ها از مردان مرموز بیزار هستند.
در اختلاف‌های زناشویی مردانی كه عادت به معذرت‌خواهی ندارند باعث آزار شریکشان می‌شوند و این موضوع در درازمدت باعث جدایی ارتباط خواهد شد.
با وجود این زنانی كه محبت و توجه كافی را از سمت شریکشان دریافت كنند می‌توانند سخت‌ترین شرایط را هم تحمل كنند و این همان اصل مهمی است كه مردان باید به آن عمل كنند.

بیشتر بدانید : زنان از این 7 دسته مرد بیزارند!!

این کار، مردان را فراری می‌دهد

مردان از گریه كردن زنان بیزارند، به‌ خصوص زنانی كه حتی در ساده‌ترین و كوچك‌ ترین بحث‌ها اشک‌شان درمی‌آید نمی‌توانند در درازمدت مورد علاقه و توجه یك مرد قرار بگیرند. مردان عاشق زنان منطقی هستند و این همان ویژگی است كه دوست دارند همسرشان آن را داشته باشد.

موضوع مهم دیگر بحث آزادی مردان است

بعضی از مردان آن‌قدر در ارتباط‌های‌شان توسط شریک‌شان محدود می‌شوند كه حتی نمی‌توانند با دوستان و همكاران خود فضایی برای صحبت و ارتباط داشته باشند و این اتفاق زنگ خطری است كه باید جدی‌ گرفت. مردان نیاز به فضا دارند و اگر این فضا را از آن‌ها سلب كنید دیر یا زود آن‌ها شما را ترك خواهند كرد. زنانی كه هرگز از وضعیت چهره و اندام خود راضی نیستند نمی‌توانند مورد علاقه مردان قرار بگیرند.

زنانی که غر می زنند

آن دسته از زنانی كه مدام از وضعیت خود برای شریک‌شان ابراز ناراحتی و نارضایتی می‌كنند با سرعت مردان را از خود فراری می‌دهند. مردان به دنبال زنان شاد و قوی هستند و اگر شریك زندگی‌شان اعتماد به‌ نفس كافی نداشته باشد، به‌ سرعت از او بیزار می‌شوند و یك ارتباط، هر چند رمانتیك و نزدیك را ترك خواهند كرد.



بیشتر بدانید : 13 رازی که هر زنی در مورد شوهرش باید بداند!!

بیشتر بدانید : 10 کار زنانه ای که روی مخ مردان است!!


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : zendegionline.ir