چگونه رابطه جنسی طولانی تری داشته باشیم؟
عدم رضایت جنسی یکی از بزرگ ترین مشکلات زناشویی و عوامل طلاق و جدایی میان زوجین است. در این مطلب با راهکارهای افزایش مدت زمان رابطه جنسی آشنا خواهید شد

رابطه جنسی تان را با روش ها طولانی تر کنید

 

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است


اگر تاکنون در زندگی خود درگیر مشکلات جنسی نبوده‌اید شاید باورتان نشود که عامل 78% از طلاق‌ها در کشور ما به مسائل جنسی مربوط می‌شود. شایع‌ترین مشکل جنسی در میان زوجین، زود انزالی مردان است. خوشبختانه امروزه با پیشرفت دانش بشری روش‌های مختلفی برای درمان این عارضه وجود دارد. همراه ما باشید تا در این زمینه اطلاعات بییشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

بیشتر بدانید : رابطه جنسی سالم این 10 ویژگی را دارد!!

میانگین مدت زمان طول کشیدن رابطه جنسی

رابطه جنسی برای یک فرد معمولی به طور متوسط چقدر باید طول بکشد؟ بر اساس مطالعه‌ای که در سال 2005 در 5 کشور جهان صورت گرفت رابطه جنسی حدود 5 تا 6 دقیقه طول می‌کشد.

شاید تصور شما چیز دیگری باشد و بر اساس آنچه که شنیده‌اید حتی تا 1 ساعت هم باید طول بکشد، اما چنین چیزی در واقعیت صحت ندارد. توجه به یک نکته ضروری است که زمان دقیقی را نمی‌توان برای به طول انجامیدن رابطه جنسی عنوان کرد و این مسئله کاملا به شرایط خود فرد و شریک جنسی وی مرتبط می‌شود.

برای مردان متوسط زمان رابطه جنسی 2 تا 5 دقیقه و برای زنان حدود 20 دقیقه است. آمارها نشان می‌دهد که از هر 3 مرد، یکی از آنها مشکل زود انزالی دارد. انزال زودرس ریشه در عوامل روانی و فیزیکی دارد و با توجه به عامل بوجود آورنده باید درمان شود. گاهی با تکنیک‌هایی بسیار ساده و استفاده از محصولات جنسی مثل کاندوم تاخیری به راحتی می‌توان این مشکل را حل کرد اما در بعضی موارد نیز نیاز به درمان‌های جدی‌تری وجود دارد.

اهمیت افزایش مدت زمان رابطه جنسی

چنانچه اشاره کردیم مدت زمانی که یک زن نیاز دارد تا به ارگاسم یا اوج لذت جنسی برسد چیزی حدود 20 دقیقه است که البته این مدت در برخی دیگر از منابع علمی کمتر و چیزی حدود 13 دقیقه نیز عنوان شده است. در هر صورت زنان مدت زمان بیشتری احتیاج دارند تا در یک رابطه جنسی به ارضای کامل دست یابند. از این رو برای اینکه هر دو طرف آن‌طور که باید بتوانند از رابطه خود لذت ببرند، باید مدت زمان سکس را با راهکارهایی موثر و همچنین افزایش زمان معاشقه بیشتر کرد. ارضا نشدن در رابطه جنسی هم برای زنان و هم برای مردان عوارض نامطلوبی را در پی دارد. رابطه جنسی نه تنها باید محافظت شده باشد و در آن از روش‌های پیشگیری از بارداری ناخواسته مثل استفاده از کاندوم کمک گرفته شود بلکه کیفیت آن نیز باید در مرکز توجه قرار گیرد.

رابطه جنسی که در آن طرفین روی مدت زمان رابطه کنترل لازم را ندارند، آسیب‌های روانی فراوانی داشته و عامل بسیاری از خیانت‌ها در زندگی زناشویی می‌تواند باشد. کلید حل این مشکلات گاه با خرید یک اسپری تاخیری بدست خواهد آمد؛ پس باید اطلاعات خود را افزایش دهیم تا در پیدا کردن راهکار هشیارانه‌تر عمل کنیم. در ادامه شما را با بهترین راهکارها آشنا خواهیم کرد:

مشکل را با همسر خود در میان بگذارید

در نخستین گام ابتدا باید در مورد اینکه مایلید رابطه جنسی طولانی‌تری را تجربه کنید، با شریک جنسی خود صحبت کنید. بدون توجه به اینکه مشکل از جانب شماست یا طرف مقابل باید نظرات خود را مطرح کرده و از وی کمک بگیرید. شاید به این طریق بتوانید به یک جمع‌بندی موثر دست یافته و یا به این نتیجه برسید که مشکل را با یک سکس تراپیست در میان بگذارید.

بیشتر بدانید : در مورد رابطه جنسی چطور با همسرم صحبت کنم؟

از کاندوم استفاده کنید

انزال زودرس ممکن است در نتیجه حساسیت بیش از حد باشد و در این صورت کاندوم یک راه حل ساده است که موجب طولانی‌تر شدن رابطه جنسی خواهد شد. کاندوم به طور کامل آلت تناسلی را پوشش می‌دهد و سبب می‌شود تا لمس کردن بلافاصله منجر به انزال نشود. البته بهتر است از کاندوم تاخیری استفاده کنید. در این نوع کاندوم عموما از مواد بی‌حس‌کننده‌ای مثل لیدوکائین و بنزوکائین استفاده می‌شود که به طور موقت باعث تاخیر در انزال می‌شوند.

چگونه رابطه جنسی طولانی تری داشته باشیم؟
چگونه رابطه جنسی طولانی تری داشته باشیم؟

از تکنیک فشار مکث کمک بگیرید

تکنیک‌های متنوعی برای طولانی‌تر کردن سکس وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آنها تکنیک فشار-مکث است. برای استفاده از این راهکار طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • رابطه جنسی را ادامه دهید تا زمانی‌که دیگر احساس کنید که در شرف انزال هستید.
  • سپس آلت تناسلی را بیرون کشیده و نوک آن را به مدت چند ثانیه فشار دهید تا احساس نیاز به انزال برطرف شود.
  • رابطه جنسی را از سر گرفته و در صورت نیاز دوباره تکنیک ارائه شده را تکرار نمایید.

این تکنیک به خودکنترلی زیادی نیاز دارد و با داشتن تمرین مکرر می‌توان در بکارگیری از آن به موفقیت دست یافت.

تمرین عضلات کف لگن را انجام دهید

ماهیچه‌های لگن شما به عنوان یک مرد درست زیر پروستات و راست روده قرار دارد و مانند دیگر عضلات بدن می‌توانید با ورزش به تقویت آنها کمک کنید. به گفته مختصصان ضعیف بودن ماهیچه‌های لگن با زود انزالی رابطه مستقیم دارد. جهت تقویت عضلات لگن طبق مراحل زیر پیش بروید:

   

  • ماهیچه‌های لگن را سفت کنید؛ هم در حالت نشسته و هم در حالت خوابیده می‌توانید این عمل را انجام دهید.
  • به مدت 3 ثانیه ماهیچه‌ها را در حالت سفت شده نگه دارید.
  • عضلات را به مدت 3 ثانیه شل کنید.
  • هر روز در 3 نوبت و هر بار 10 مرتبه این تمرین را تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه نزدیک‌تر شوید.

سرعت خود را در رابطه جنسی کمتر کنید

فشار سریع موجب تحریک شدید شده و پس از مدت زمانی کوتاه ارگاسم را به دنبال دارد. اگر سرعت عملی بسیار سریع داشته باشید حتی ممکن است متوجه رسیدن زمان انزال خود نشوید. سعی کنید سرعت را کمتر کرده و هر چند دقیقه به خود استراحت دهید تا زمان انزال به تاخیر بیفتد. به این منظور می‌توانید پوزیشن رابطه جنسی را طوری انتخاب کنید که کنترل رابطه در دست شریک جنسی شما بیفتد و شما نتوانید حرکت زیادی داشته باشید.

پوزیشن های را تغییر دهید

وقتی در حین رابطه جنسی پوزیشن خود را تغییر می‌دهید، لازم است کمی استراحت کرده و حرکات خود را کمی کند کنید. در این صورت تا حدودی ارگاسم به تاخیر خواهد افتاد. از این رو سعی کنید از ابتدا تا انتهای رابطه جنسی خود تنها در یک حالت به سر نبرید. تغییر پوزیشن میل شما در رابطه جنسی را نیز افزایش خواهد داد.

درست در مرز ارگاسم از فعالیت دست بکشید

رابطه جنسی را ادامه دهید تا جایی که دیگر حس کنید ارگاسم شما نزدیک است. در این حالت از حرکت باز ایستاده و قبل از شروع دوباره کمی بدن خود را خنک کرده و به خود استراحت دهید. به دفعات این تکنیک را به کار بگیرید تا در حد ممکن انزال به تاخیر بیفتد و خود و شریک جنسی‌تان لذت بیشتری ببرید.

از داروها یا قرص های تاخیری استفاده کنید

در مورد اینکه کدام دارو برای درمان زود انزالی شما می‌تواند موثر باشد، با پزشک مشورت کنید. همچنین به صورت موضعی نیز می‌توانید از اسپری‌های تاخیری حاوی لیدوکائین و پریلوکائین کمک بگیرید. از این نوع محصولات کمک درمانی عموما 20 تا 30 دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی باید استفاده کنید تا به نحو احسن تاثیر مطلوب خود را بر جای بگذارند.

سیلدنافیل (ویاگرا) دارویی است که بیشتر برای افرادی که از اختلال نعوظ رنج می‌برند، تجویز می‌شود اما تحقیقات نشان می‌دهد که در بهبود زود انزالی نیز می‌تواند موثر واقع شود. با تجویز پزشک از این قرص و داروهای مشابه دیگر نیز می‌توانید کمک بگیرید.

بعضی از قرص‌های تاخیری را به صورت آنلاین نیز می‌توانید تهیه کنید. مثلا داروخانه آنلاین مثبت سبز به مدیریت جناب آقای سید مرتضی مهر طباطبایی تنوع محصولی بالایی داشته و محصولات اصل را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

با یک سکس تراپیست مشورت کنید

گفتگو با یک سکس تراپیست یا یک پزشک متخصص می‌تواند سابقه سلامتی شما را از لحاظ پزشکی مورد بررسی قرار دهد و در انتخاب بهترین گزینه درمانی برای شما مفید باشد. به خصوص اگر زود انزالی شما با اضطراب در ارتباط است حتما با یک فرد متخصص مشورت نمایید. سکس تراپیست می‌تواند تکنیک‌هایی را به شما آموزش دهد که در سرعت ارگاسم تاثیر بسزایی داشته باشند. به عنوان مثال یکی از این تمرینات، تمرین کگل است که منجر به تقویت عضلات کف لگن خواهد شد.

کلام پایانی

برای افزایش مدت زمان رابطه جنسی راهکارها و تکنیک‌های زیادی وجود دارد که به مهم‌ترین آنها در این مطلب اشاره کردیم. مسئله‌ای که حائز اهمیت است این است که با مشاهده مشکل در روابط زناشویی خود فورا ناامید نشوید و بدون کوچک‌ترین شرم و خجالتی با مراجعه به پزشک گزینه‌های درمان را با حوصله امتحان نمایید تا به نتیجه دلخواه دست یابید.


بیشتر بدانید : بهترین زمان برای رابطه جنسی چه موقعی است؟

بیشتر بدانید : ازدواج‌ های بدون رابطه‌ جنسی، 10 مشکل اصلی که باید بدانید

بیشتر بدانید : رابطه جنسی در این مواقع خطرناک است!!



گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع: salamatnews.com