7 دلیل پیدا نکردن نیمه گمشده تان در رابطه عشقی!!
در ادامه می خواهیم به 7 دلیلی بپردازیم که می تواند علت تنها ماندن و ناکامی شما در پیدا کردن نیمه گمشده زندگی تان باشد. این دلایل را به خوبی تحلیل کنید تا بتوانید رابطه ی مناسبی با شریک عاطفی آینده تان و از آن مهم تر، با خودتان داشته باشید

چرا هنوز نتوانسته ام آدم زندگی ام را پیدا کنم؟

افرادی زیادی هستند که از تنهایی رنج می برند. گاهی احساس می کنیم غیر ممکن است کسی را پیدا کنیم که نه فقط چند صباحی بلکه برای همیشه در کنارمان بماند.

بیشتر بدانید : اگر جنس مخالف تان این 7 نشانه را دارد، بدانید نیمه گمشده تان است!!

هنوز درگیر رابطه ی قبلی تان هستید

«خاموش کردن آتش با آتش»، تلاش برای ثابت کردن چیزی به کسی، نشان دادن اینکه هنوز «در فکرش» هستید؛ این کارها فایده ای برایتان ندارد و فقط باعث می شود بیشتر اذیت شوید. این رفتارها شما را از شریک های عاطفی احتمالی تان دور می کند چون هیچ کسی دوست ندارد در زندگی کسی نقش جلیقه ی نجات داشته باشد و وسیله ای برای برانگیختن حسادت شریک عاطفی قبلی شما باشد. به خودتان زمان دهید، خودتان را آرام کنید و سعی کنید متوجه شوید که دقیقا دنبال چه هستید.

انتظارات تان به دور از واقعیت است

بعضی زن ها به دنبال شاهزاده ی رویاهای شان هستند و بعضی مردان هم به دنبال زنی هستند که از هر نظر کامل و بی عیب و نقص باشد. اما زندگی واقعی با آدم های واقعی داستان دیگری دارد. اول از همه باید به خودتان دقت کنید. چطور به نظر می رسید؟ چه چیزی برای عرضه به کس دیگری دارید؟ آیا او از بودن در کنار شما احساس خوبی می کند؟ شاهزاده ها با شاهزاده خانم ها ازدواج می کنند. به عبارت دیگر، اگر به دنیال کسی هستید که ویژگی ها و مهارت های ورد نظر شما را داشته باشد، اول باید سعی کنید همان ویژگی ها و مهارت ها را در خودتان ایجاد کنید.

در فکر کسی هستید که با کس دیگری در رابطه یا متأهل است

وقت تان را تلف نکنید. البته هر چیزی در زندگی امکان پذیر است و نباید کسی را قضاوت کرد اما خوب به این مسأله فکر کنید: آیا می توانید کسی را که اهل خیانت است، نیمه ی گمشده ی خودتان تصور کنید؟ هرگز سعی نکنید خودتان را قانع کنید که از شریک عاطفی یا همسر او بهتر هستید. حتی اگر روزی بتوانید جای شریک عاطفی یا همسر او را بگیرید، شک و تردید مثل خوره به جان تان خواهد افتاد و دائما در این فکر خواهید بود که آیا او به شما هم خیانت می کند.

7 دلیل پیدا نکردن نیمه گمشده تان در رابطه عشقی!!
7 دلیل پیدا نکردن نیمه گمشده تان در رابطه عشقی!!

اعتماد کردن برایتان سخت است

«همه شون سر و ته یه کرباسن! همه شون فقط دنبال یه چیزن!» همه ی ما این حرف ها را بارها از زن ها و مردهای اطراف مان شنیده ایم. البته این حرف ها خیلی هم به دور از واقعیت نیست، به خصوص اگر همیشه دلباخته ی آدم های شبیه به هم شوید. به هر آشنایی گاه و بیگاهی زود اعتماد نکنید اما در عین حال، با بی اعتمادی بیش از اندازه هم دیگران را کنار نگذارید. تقصیر آن ها نیست که شریک عاطفی قبلی تان شما را اذیت کرده. به اطرافیان تان خوب دقت کنید و از جزئیات مهم غافل نشوید.

از جدی شدن رابطه می ترسید

نگرانی در مورد تغییر احساس تان در کشاکش زندگی روزمره، ترس ناخودآگاه بابت از دست دادن حریم شخصی خود، ترس از اعتیاد به عشق زندگی تان، همگی دیواری نامرئی دور شما ساخته اند و شما را از فرصت آشنایی با آدم های جدید محروم می کنند. اما چطور می توان این وضعیت را تغییر داد؟ راه حل فوری ای وجود ندارد اما مثل موارد قبلی این فهرست، سعی کنید اول روی خودتان کار کنید. یک سرگرمی جالب پیدا کنید، بیشتر بیرون بروید و افکار منفی را از خودتان دور کنید.

میل شدیدی به تأیید شدن دارید

طاووس ها پرهای خود را برای نمایش دادن زیبایی شان باز می کنند، اما این رفتار تنها در دنیای حیوانات قابل قبول است. برای بیشتر آدم ها، چنین رفتاری تنها باعث تمسخر، خنده، ترحم و حتی آزردگی دیگران می شود. هر الگوی رفتاری دیگری هم که برای گرفتن تأیید دیگران امتحان کنید فایده ای نخواهد داشت. لباس های پر زرق و برق نپوشید و لبخند نزنید اگر احساس راحتی نمی کنید. اول از همه، خودتان باشید. کسی که مناسب شما باشد قطعا خود واقعی تان را می پسندد.

عجله می کنید

بعضی افراد «شخص مورد نظرشان» را در هر کسی می بینند و به عبارت دیگر دائما دنبال آن شخص خاص هستند. البته خیلی خوب است که دنبال رابطه ی جدی ای باشید اما همان قرار اول، اسمی که می خواهید روی بچه هایتان بگذارید را به زبان نیاورید! این رفتار ممکن است حتی کسانی که بی دلیل به شما جذب نشده اند را فراری دهد.


بیشتر بدانید : اگر پسری این نشانه ها را دارد بدانید که نیمه گمشده تان است!!

بیشتر بدانید : برای ازدواج دنبال نیمه گمشده تان نباشید!


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : rooziato.com