جذب پسر مورد علاقه تان با پیامک، نکته هایی که بهتر است بدانید!
 شما هم با پسر مورد علاقه تان وارد رابطه شده اید و شاید ندادید که پیامک دادن هم در این دوران قوانینی دارد. شما را با نکته هایی مهم که برای جذب کردن پسر مورد علاقه تان باید بدانید، آشنا می کنیم

روش‌های جذب مردان از طریق پیامک

پیام دادن به کسی که دوستش داریم، کار ساده ای نیست. اگر تازه وارد رابطه عاطفی شده اید یا این که در تلاش برای به دست آوردن دل مرد مورد علاقه تان هستید، باید نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید او را جذب خودتان کنید. در ادامه برخی از مهمترین نکات را برایتان آورده ایم.

بیشتر بدانید : جذب کردن پسر مورد علاقه تان به روش دکتر فیل

به او نشان دهید که زندگی مستقل خود را دارید

اگر به مرد مورد علاقه تان نشان دهید که او همه زندگی شماست و خوبی و بدی حالتان کاملا به او وابسته است، نه تنها او را جذب نکرده اید بلکه از خود رانده اید. آقایان دوست دارند که دنبال زن مورد علاقه شان بدوند، اگر شما دلیلی برای این کار به او ندهید، او را از دست داده اید. این بدین معنی نیست که نسبت به او بی تفاوت باشید، تنها کافی ست که به او این تصور را بدهید که زندگی مستقل خود را دارید و از آن راضی و خشنود هستید. زمان بیشتری را با دوستان تان بگذرانید، با خانواده خود به سفر بروید و فعالیت های مورد علاقه تان را دنبال کنید. سعی کنید که همیشه در دسترس نباشید. به عنوان مثال اگر به شما پیشنهاد بیرون داد برایش بنویسید: «اگر چه دوست دارم با تو باشم اما باید امشب را در کنار خانواده ام بگذرانم. بهتر نیست آن را برای روز دیگری بیاندازیم؟

مثبت اندیش باشید

این که به همه چیز نگاهی منفی داشته باشیم و مدام غر بزنیم کار سختی نیست. اگر شما هر بار که به طرف مقابل تان پیغام می دهید، از شرایط تان شکایت کنید و غر بزنید،  او را یک قدم از خود دور کرده اید. در این شرایط، او فکر می کند که شما هیچ کنترلی روی زندگی تان ندارید. بنابراین مثبت اندیش باشید و سعی کنید پیغام هایی بفرستید که این انرژی مثبت به او نیز منتقل شود.

بیشتر بدانید : مثبت اندیشی با 7 روش ساده

از مخفف کردن جملات خودداری کنید

شاید شما حوصله تایپ کردن نداشته باشید اما آیا تایپ کامل حروف خیلی از شما زمان می گیرد؟ سعی کنید که از مخفف کردن حروف خودداری کنید. مثلا به جای «چه خبر؟» برای او بنویسید «سلام! امروزت چطور بود؟ تونستی به کارهات برسی؟» از لغاتی استفاده کنید که به او نشان دهد برایتان ارزشمند است. سوال و جواب های یک کلمه ای نشانه ای از بی حوصلگی شماست، پس اگر می خواهید توجه طرف مقابل تان را به خود جلب کنید، برای نوشته هایتان وقت بگذارید.

از او سوال کنید

زمانی که فردی از زندگی شخصی شما سوال می پرسد، این حس به شما دست می دهد که برایش اهمیت دارید. غیر از این است؟ بنابراین شما هم با سوال کردن این حس را به او منتقل کنید. نه تنها با این شیوه خودتان را در دل او جای می کنید بلکه با شنیدن پاسخ ها می توانید به شخصیت او نیز بیشتر پی ببرید. جدا از سوال پرسیدن، حواستان باشد که باید شنونده خوبی نیز باشید.

نه خیلی زود و نه خیلی دیر جواب دهید

شما نباید جواب پیغام های او را خیلی زود یا خیلی دیر بدهید. اگر همیشه به پیغام های او در آن واحد جواب دهید، او فکر می کند که شما همیشه در دسترس هستید. از طرف دیگر اگر بگذارید یک یا دو روز بعد به او پاسخ دهید، او اشتیاق خود را برای برقرار ارتباط با شما از دست خواهد داد، از این رو سعی کنید که در زمانی مناسب به او پاسخ دهید. شاید 1 تا 2 ساعت زمان خوبی برای درا نتظار گذاشتن او باشد.

بگذارید که او دنبال تان بیاید

همیشه شما آغاز کننده مکالمه نباشید. گاهی منتظر بمانید تا او خودش به شما پیغام دهد. با این روش متوجه می شوید که او به رابطه با شما علاقه دارد یا خیر. نگران نشوید، آقایان از این که دنبال زن مورد علاقه شان باشند، ترسی ندارند. بنابراین این فرصت را به او بدهید که دلش برای شما تنگ و برای پیغام دادن پیش قدم شود.

از زیاد پیغام دادن خودداری کنید

اگر به طرف مقابل تان پیغامی دادید، تا زمانی که از او جوابی دریافت نکرده اید، پیغام دیگری ندهید. این قانون به خصوص در روزهای ابتدایی رابطه اهمیت زیادی دارد. اگر در پیغام دادن به او زیاده روی کنید، او را از خود می رانید. اگر چه انتظار سخت است اما سعی کنید که تا دریافت پاسخ از او، پیغام دیگری ندهید.

او را بخندانید

چه کسی ست که از خندیدن بدش آید؟ حتی اگر شما فردی شوخ طبع نیستید، سعی کنید که خوش اخلاق باشید و با حرف هایتان طرف مقابل را بخندانید. اگر خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید، از جوک هایی که می خوانید یا ویدیوهای خنده داری که می بینید استفاده کنید. با خنداندن او جو صمیمیانه ای میان تان شکل می گیرد و شما را نزد او جذاب تر خواهد کرد.


بیشتر بدانید : بزرگترین اشتباهات خانم ها در جذب مرد مورد علاقه شان!!

بیشتر بدانید : رازهایی دخترانه برای جذب مردان در دوران نامزدی

بیشتر بدانید : این جملات زنانه، مردان را عاشق می کند

بیشتر بدانید : 5 ویژگی زنانه که باعث جذب مردان می شود!!


 گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : زندگی ایده آل