رئیسم به من پیشنهاد رابطه نامشروع داده، به کارم احتیاج دارم، چه کنم؟
من 31 ساله‌ ام و در یک شرکت خصوصی کار می‌کنم. چند روز پیش، رئیسم به من پیشنهاد روابط نامناسب داد و همه بدنم یخ کرد. به این کار نیاز دارم ولی نمی‌دانم باید چه کنم؟

رئیسم در اوج پر رویی درخواست روابط نامناسب به من داد

چند روزی است شوکه شدم و نمی‌دانم باید چه واکنشی در برابر رئیسم داشته باشم که این‌قدر مرد پررویی است؟ من 31 ساله‌ ام و در یک شرکت خصوصی کار می‌کنم. چند روز پیش، رئیسم به من پیشنهاد روابط نامناسب داد و همه بدنم یخ کرد. به این کار نیاز دارم ولی نمی‌دانم باید چه کنم؟

مخاطب گرامی، باید بدانید برخی افراد خودکنترلی و تقوای ضعیفی در برابر خواسته‌ های غریزی‌ شان دارند و راحت‌ ترین راهکار را برای رسیدن به امیال‌شان در پیش می‌گیرند. با این حال و در جایی‌که کارفرمای تان به شما کشش جنسی احساس کرده و با وقاحت به روی شما آورده، تنها «نه» گفتن شما برای ابراز مخالفت‌تان کافی نیست و لازم است شدت عمل به خرج دهید و مکان را هم ترک کنید تا «نه» کامل را به این میل هوس‌ انگیز کارفرمای خود گفته باشید. با این حال، چند توصیه به شما دارم.

بیشتر بدانید : آیا طرف مقابل شما واقعا قصد ازدواج دارد؟

ترک‌ نکردن این شرکت برای شما خطرساز است

ماندن شما در این شرکت، حالت انفعالی شما را درباره این مسئله نشان می‌دهد، به ویژه این که فرد،  باب گفت‌وگو را با شما باز کرده و امکان دارد برای دستیابی به هدفش راه‌های دیگری را هم در پیش بگیرد. با این حال و اگر در چند روز آینده، بعد از این که کارفرمای‌تان متوجه مخالفت اکید شما با این موضوع شد، اتفاق دیگری نیفتاد و او هیچ پیگیری نکرد، توصیه می‌کنم تا پیدا کردن کار جدید در همان جا بمانید اما باز هم ماندن شما برای همیشه با این کارفرما را به صلاح‌تان نمی‌دانم.

رئیسم به من پیشنهاد رابطه نامشروع داده، به کارم احتیاج دارم، چه کنم؟
رئیسم به من پیشنهاد رابطه نامشروع داده، به کارم احتیاج دارم، چه کنم؟

مراقب رفتارهای‌ تان باشید

توصیه اکید من این است که در اولین فرصت، خیلی قاطع درخواست تسویه بدهید و محل کار را ترک کنید. اگر مخالفتی از سمت کارفرمای‌ تان در این باره دیدید، می‌توانید از پنهان ماندن و حفظ آبرویش مایه بگذارید و در جواب همکاران‌تان به صمیمی‌ ترین فرد ماجرا را توضیح دهید تا برای آن‌ ها هم زنگ هشداری در ارتباط با این فرد باشد. در ضمن و از آن‌ جا که آقایان از راه چشم تحریک می‌ شوند، سعی کنید در پوشش خود دقت نظر داشته باشید.


بیشتر بدانید : به این پسران هرگز دل نبندید!

بیشتر بدانید : خواستگارتان را با 3 سوال زیرکانه ارزیابی کنید



گردآوری:گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع: khorasannews.com