گاهی اعتماد کامل به اینکه شاید آرایشگر و تاتوکار بهتر از ما می داند که با ابروی ما چه کند باعث می شود که نتیجه ی کار بر ای ما رضایت بخش نباشد هرچند خود فردی که این کار را انجام داده از آن تعریف هم بکند...
وفتی تصمیم به تاتو کردن ابرو می گیریم اصل مهم و اساسی این است که ما برای انجام این کارچه مشکلی داشته ایم که در صدد رفع آن از طریق تاتو کردن برآمده ایم به عنوان مثال ابروی کم پشت و خالی داشته ایم یا مدل یکنواخت آن را می خواستیم تغییر دهیم و یا اینکه نه به اصرار دوستانی که این کار را انجام داده اند مجبور به انجام آن شده ایم که در تمام موارد خودمان بهتر از هر کسی می دانیم که برای اقدام آن نتیجه را چگونه می خواهیم و حال زمانی که نتیجه ی مطلوب بدست نیاید جز پشیمانی و از دست دادن هزینه هیچ فایده ی دیگری متوجه ی ما نیست.
 
 پس اولین قدم این است که با تاتو می خواهیم ابرویمان را چه کنیم؟ پرپشت کنیم؟مدل دهیم یا تنها هزینه کنیم تا کاری انجام داده باشیم چرا که خیلی از خانمهایی که هیچ لزومی برای انجام این کار نداشته اند و ابرویی پرپشت، مدل دار و بی هیچ عیبی داشته اند تنها به خاطر مد شدن اقدام به این کار کرده و با این کار جز صرف وقت و هزینه برای ترمیم به خاطر تغییر رنگ و یا افتادگی و تغییر مدل مرتبا باید ابروی زیبایشان را دستکاری کرده و کاملا از فرم اولیه ی خود خارج سازند کما اینکه پاک شدن آن نیز که مثل جای بخیه هر چند حرفه ای و رنگ پوست هم باشد همیشگی و ماندگار خواهد شد .
گاهی اعتماد کامل به اینکه شاید آرایشگر و تاتو کار بهتر از ما می داند که با ابروی ما چه کند باعث می شود که نتیجه ی کار برای ما رضایت بخش نباشد هر چند خود فردی که این کار را انجام داده از آن خیلی تعریف هم بکند. پس برای اینکه آنچه می خواهید در نهایت بدست آورید بهتر است:
 
1-بدانید که از ابرو یتان چه می خواهید.
 
2- در ابتدای کار نظرتان را راجع به اینکه دوست دارید ابرویتان چه مدلی شود به آرایشگرتان حتما بگویید.
 
3- به هیچ عنوان نگذارید ابرویتان را کاملا برداشته و به جای آن ابروی دیگری بکشد که این بدترین نوع  مدل دادن توسط تاتو است.
 
4- هنگام کار آینه ای در دست داشته باشید تا هر از گاهی به آن نگاهی بیندازید البته این به آن معنا نیست که مرتب و پشت سر هم ببینید و نظر دهید و مورد خشم آرایشگر قرار گیرید بلکه تنها برای یادآوری بعضی نکته هایی که فراموش می شود  لازم است.
 
5-در مراحل بعدی از پاک کردن زیاد آن بپرهیزید و تنها از تاتوکار بخواهید مثلا با یک ردیف پهن یا باریک کردن آن مدل آن را تغییر دهد نه با پاک کردن کامل دنباله ی ابرو که مثل جای بخیه بر روی پوست باقی خواهد ماند.
 
6- نکته ی مهم دیگر رنگ آن است که بهترین و زیباترین رنگ تاتو قهوه ای سوخته ایست که هیچ درصد قرمزی نداشته باشد تا پس از مدت زمانی نه چندان طولانی به ابرویی قرمز یا بنفش تبدیل نشود.
 
 

بیشتر بدانید : چطور ابروی تاتو شده مثل ابرویی طبیعی دیده شود!؟

 
با ارسال سوالات آرایشی وپیرایشی خود ما را در جهت بهبود ارائه ی خدمات یاری کنید.
با تشکر مشاور زیبایی شما: زهرا پهلوان زاده