دست خودم نیست نا خواسته همیشه ابروهایم گره خورده و اخم می کنم و از اینکه این خط اخم برای همیشه با من همراه شود نگرانم .چطور خط اخم ابروهایم را کنترل کنم...؟

سوال کاربر سیمرغ :
 
دست خودم نیست نا خواسته همیشه ابروهایم گره خورده و اخم می کنم و از اینکه این خط اخم برای همیشه با من همراه شود نگرانم . چطور خط اخم ابروهایم را کنترل کنم؟
 
پاسخ :
اگر جزو افرادی هستید که عادت کرده اید در سنین کم حالت اخمو داشته و حتی برای دقت کردن در مسئله ای یا تلویزیون دیدن و حتی کار با کامپیوتر و هر چیز روزمره ی دیگر اخم کنید، بهتر است بدانید که شاید در سنی که هستید ابتدا زیاد این خط یا خطوط بین ابرو دیده نشود و اهمیتی نداشته باشد ولی تکرار و عادت به این کار به مرور در عمیق شدن این خطوط کمک کرده و یکباره شما را متوجه ی این امر خواهد کرد .
 
 اولین قدم پیشگیری از آن است که بهترین راه استفاده از چسبهای مخصوص خط ابروست که به راحتی در داروخانه ها یافت می شود .
 
_ یک تکه از آن را مثلثی شکل جدا کرده و وسط ابروها بچسبانید .
 
_ زمان استفاده از این چسبها هر وقت از روز هم می تواند باشد حتی در محل کار و بیرون از منزل چرا که جز از فاصله ی خیلی نزدیک دیده نخواهد شد و کاملا شیشه ای و به رنگ پوست خواهد بود.
 
_ شاید استفاده از این چسبها تنها یکی دو هفته تا ترک این عادت لازم باشد و بعد از اینکه توانستید اخمتان را کنترل کنید دیگر نیاز نباشد.
 
_ اگر جزو کسانی هستید که بد خوابید و بی خوابیهای شبانه هم دارید حتما توصیه می شود شبها قبل از خواب نیز از این چسبها استفاده کنید.
 
 
با ارسال سوالات آرایشی و پیرایشی خود ما را در جهت بهبود ارائه ی خدمات یاری کنید.
 
هر دوشنبه با یک سوال داغ با شما هستیم
 
با تشکر مشاور زیبایی شما: زهرا پهلوان زاده
www.seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ
 
مطالب داغ پیشنهادی :
پیشگیری ازخط اخم ابرو با توصیه هایی فوق العاده!!
خودتان کرم مرطوب کننده ی طبیعی و بسیار موثر برای پوستتان درست کنید!؟
یک فنجان زیبایی برای زیبایی پوست ، مو و ابروی شما!!
صورتم را بند بیندازم یا شیو کنم؟!
می خواهید از شر جوشهای صورت خلاص شوید؟!!