ریزش موهای تان را با آب این سبزی متوقف کنید!!
ریزش مو مشکل شایعی است که گروه سنی خاصی ندارد. در این مطلب به راهکار طبیعی برای پیشگیری از ریزش مو اشاره  می کنیم. با آب این سبزی از ریزش موهای تان جلوگیری کنید.

جلوگیری از ریزش مو با آب پیاز

 آب پیاز  می تواند از ریزش  مو پیشگیری کند و هم چنین باعث رشد مو شود. بالا بودن میزان گوگرد در پیاز باعث گردش خون می شود . آب پیاز ریشه مو را تقویت می کند و دارای خاصیت ضد باکتریایی  است که ریزش مو و عفونت های پوست سر را درمان  و با شوره سر نیز مقابله می کند.

بیشتر بدانید : چگونه از آب پیاز برای رشد مو استفاده کنیم؟

اما چند روش استفاده از آب پیاز برای جلوگیری از ریزش مو

ترکیب آب پیاز و عسل برای جلوگیری از ریزش مو

این مخلوط  بهترین راه مقابله با شوره سر و ریزش موی سر است و رشد مو را سرعت می بخشد. مقادیر مساوی آب پیاز و عسل را مخلوط کنید به مو   بمالید و پس از یک ساعت بشویید.

 

ترکیب آب پیاز و روغن بادام برای جلوگیری از ریزش مو

روغن بادام باعث براقی مو می شود. مخلوط هر دو با ریزش مو مقابله و پیاز مو را تقویت می کند و باعث رشد مو می شود.

 

ترکیب آب پیاز و روغن نارگیل برای جلوگیری از ریزش مو

به طور معمول از روغن نارگیل برای مقابله با ریزش مو استفاده می شود. دو قاشق غذا خوری روغن نارگیل را با یک قاشق غذا خوری آب پیاز مخلوط کنید و به موها بمالید و پس از مدتی بشویید.

 

ترکیب آب پیاز و روغن زیتون برای جلوگیری از ریزش مو

روغن زیتون و آب پیاز بهترین ترکیب درمانی برای ریزش مو است. مخلوطی  ازهر دو را روی پوست سر بمالید و بعد ازکمی با شامپو   بشویید.

 

ترکیب آب پیاز و آب ولرم برای جلوگیری از ریزش مو

آب پیاز را با آب ولرم مخلوط کنید و پس از شستن با شامپو موهایتان را با آن بشویید .در صورت استفاده منظم نتیجه مطلوبی به دست خواهد آمد. 

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : khorasannews.com