روش های طبیعی را  برای زیباتر  شدن انتخاب کنید!!
روش های بسیاری برای زیباتر شدن در زندگی های روزمره امروزی وجود دارد. اما بیشتر این روشها علاوه بر این که صورت شما را زیباتر نمی کنند، مضراتی هم برای تان دارد.

آشتی با زیبایی طبیعی

رابطه انسان با زیبایی هایش رابطه ای است بسیار پیچیده . جذابیت و جوانی و زیبایی از یک صورت تصویری ماندگار و زیبا می سازد. اما چرا می گویند یک صورت زیبا و دیگری نازیباست و آیا جراحان زیبایی و تولیدکنندگان لوازم آرایش بوسیله تغییرات و رنگ و آبی که به چهره  یک فرد می بخشند آن را زیبا و جذاب می سازند؟
زیبایی یک فرد ممکن است به دلایل مختلفی دستخوش تغییر شود. از جمله افزایش سن، تصادف، جراحت، نقص مادرزادی.

اما کسانی که از زیبایی طبیعی برخور دارند چرا به دنبال تغییر در وضعیت فعلی خود می باشند؟

شاخص های زیبایی در بین افراد از فردی به فرد دیگر تغییر می کند و فاصله بین این تفاوت ها در بیشتر مواقع خط باریکی بین زیبایی و نازیبایی است. تحقیقات جهانی نشان می دهد که از هر 10 زن 9 زن از وضعیت فعلی خود راضی نیستند و به دنبال تغییر در چهره خود می باشند.

در کشور ما ایران نیز این وضعیت صادق است به گونه ای که بیشترین میزان جراحی های زیبایی در منطقه خاورمیانه در ایران انجام می شود و ایران بعد از عربستان بیشترین سرانه مصرف لوازم آرایش را داراست.

لازم بذکر است استفاده بیش از حد از این مواد حتی سبب می شود طراوت و زیبایی و شادابی طبیعی پوست از دست برود .انجام دادن بعضی از اعمال جراحی مثل راه رفتن بر روی لبه تیغ است چه بسا با انجام دادن بعضی از این موارد به جای صعود بر قله زیبایی می تواند نتایج جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. این مشکلی است که اگر به آن اندیشیده نشود ممکن است به بحران بزرگی برای سلامت هنجارهای جامعه تبدیل شود قدری تامل کنیم آیا سلامت و تندرستی، زیبایی طبیعی حالتی از معصومیت چهره کودکانه و چهره هایی که حالتی از شادی و انرژی و آشنایی و خودمانی بودن را به نمایش می گذارند بسیار جذاب تر به نظر نمی رسند؟

 


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : هوگر اینترنشنال